Sonsöz.

54 31 4
                                    


💞💞💞

Merhaba melezler...

Bugünün geleceğini biliyorduk sonuçta, duygulanmamın sebebi bu kitabın birkaç yıldır durması. Yani, hep dedik ki sürekli konu çıkacak, riordanverse güncellenip duruyor, dizi çıkıyor, yeni kitaplar. Ama konular gelse bile (yavaşça) bu kitabın da bir sonu olacaktı.

Herhalde biraz daha böyle durursak 10 yıla konular bitecek. İlk 5 kitabın dizisi anca 10 yılda biter çünkü. Ve bu süre içinde de bu kitap durmaya devam eder aynı mantıkla.

Ama bilirsiniz ne kadar bomboş amaçsız durursa o kadar yük gibi hissettiriyor.

Bu kitaba başladığımda fandomun halini hatırlıyorum. Berbattı. Wattpaddeki en kötü fandomlardan biriydik ve bu kitabın işe yaraması da beni duygulandırıyor. Çünkü karşı tarafa gerçekten ulaşmayı başardık, hem de kavga etmeden. Tamam gürültü kopardık ama bunlar sizin desteklerinizdi.

Anlatım dilim iyi değildi, bu kitabı yazarken gerçekten küçüktüm ve içinde küfür ve caps lock çok fazla var. Bu şu an beni rahatsız eden bir şey ama sanırım daha çok gürültü koparmaya sebep olduğundan şanslıydık. Gerçekten hepinizi gaza getirdim ve birlikte başardık.

Yorumlarınız, söyledikleriniz benim için çok kıymetliydi. Şu an her ne kadar fandomumuz ölü olsa bile bu çok değişken değil. Hala aynı düşünceleri ve fikirleri paylaşıyoruz ve ben hala buradayım. Gitmeyi de düşünmüyorum, wattpad benim için çok özel.

Hala burada olan kişiler var görüyorum, oy geliyor, okunma geliyor, bunları biraz da onlar için yazıyorum şu an. Hala bu kitaba bölüm bekleyenler var ve bu benim için çok değerli.

Belki küçük bir ihtimal büyük bir şey olursa fandomda tekrar bölüm yazabilirim ama sanmıyorum, Rick bile salmaya başladı ki o hep Percy Jackson evreninden prim kasardı. Diziye gelen tepkiler yüzünden durgunlaşmış da olabilir.

Son söz olduğu için daha fazla uzatmak istemiyorum, kendinize iyi bakın melezler. Hala wattpadde ben, discordda melez kampı duruyor. Her zaman konuşulabilir, fandomu da bırakmıyorum. Belki bir ara tekrar Percy jackson fici yazarım, belki.

Son kez ışıklı günler ✨

💞💞💞

🎉 𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin