31 | Başlangıç - Dark Özellikler

156 53 197
                                    


💞💞💞

Bölüm bir kaç gün gelemedi biliyorum. Bir kaç konu var şu an elimde anca birikiyor.

Bölüm : Olası Dizi başlangıcı

Bölüm : Dizi böyle başlasa çok iyi olmaz mıydı?

Bölüm : Bizim melezler güçlerini darka çevirse ne yapabilir?
(Sadece bazılarını koyabildim)

Bu arada lütfen Bölüm sonuna yazdığım şeye bir bakın. 10 K Özel bölümü ile ilgili bir etkinlik.

Mini Olası Dizi başlangıcı :

Percy kamerayı düzeltti ve karşıdaki tabureye oturdu. Yaşlı adam, artık hikayesini herkese anlatabilirdi.

"Bakın, melez olmayı ben istemedim."

"Siz de melez olduğunuzu düşünerek bu videoyu izliyorsanız, tavsiyem şu : Videoyu hemen kapatın! Ve-"

Annebeth elini alnına vurdu ve karşı odadan bağırdı.
"Percy, kes şunu!"

"Tamam tamam. Sadece anlatacağım. Melezleri korkutmak istemiyorum."

Ve görüntü buğulanırken, ekranda 12 yaşında bir çocuk belirdi.

Darka çevrilen güçler :
(Not : ⭕ emojilerinin uygunluğu bilinmemektedir ancak saçma kabul etmişimdir. Tanrılaştırdığınız malum karakterlerde kullanmayınız. ➰ İse daha mantıklıdır ve kullanılabilir. ♻️ İse duruma göre değişir. )

1- Poseidon melezleri :

⭕ Kan sıvıdır ve sıvıları kontrol edebilirler. Yani birinin kanını bilebilir ve bu korkunç olurdu.

➰ Biri yüzerken suyu kaynar ya da aşırı soğuk olarak ayarlayabilir ve o kişinin kötü hastalanmasını ve kaynar su sayesinde cildinde yanıklar çıkmasını sağlayabilir. Hatta suyu kontrol edip o kişiyi boğabilirler.

2- Demeter melezleri :

⭕ İnsanların yemekleri buğday tahıl vb yapıldığı için yok etme gücüne sahiptir. Yani kavga ederseniz aç kalabilirsiniz.
(Açıkçası ben bunu epey saçma buldum.)

➰ Bazı bitkileri kontrol edebildiklerinden hiç bir şey yapmadan sizi sarmaşıklarla vb bağlayabilir ya da size tuzak kurabilir.

Hades melezleri :

⭕ Toprak bükme becerileriyle sizi parçalayabilirler.

➰ Bir zombi - hayalet ordusu kurabilirler. Sonuçta onlar yeraltına bağlı.

➰ Hazel gibi gücü olan kişiler bir mücevherinizi - taşınızı vb lanetleyebilir.

Apollon melezleri :

⭕ Birinin kulaklarını patlatacak, hatta koparacak kadar cız bir sesle bağırabilir ya da şarkı söyleyebilirler.

➰ Belki güneş ışığı topları. Güneşle ilgili olduğu için yakıcı olabilid ya da körlüğe yol açacak kadar parlayabilir. Melez yeterince güçlüyse.

♻️ Şifacılarsa -ki bunun için Apollon melezi olmaya gerek yok- insan vücudu hakkında bilgi sahibidirler ve nereye saldırırlarsa ne kadar kötü olacağını iyi bilirler.

Hephaestus melezleri :

➰ Biriyle kavga ederse vb o kişiye ciddi anlamda güçlü, ölümcül bir tuzak kurabilir. Sonuçta mekanikten iyi anlıyorlar. Ayrıca tuzağı kolayca yakabilir, canı nasıl isterse.

Aphrodite melezleri :

➰ Onlar olağanüstü güzel görünür ve büyükonuşsuz da tatlı sesleriyle hemen sizi etkisi altına alabilir.
(Jason' ı örnek olarak vermeyin. Drew onu etkilemeye çalışırken onun gözü sadece Piper' daydı.)

➰ Büyükonuş sayesinde size istedikleri her şeyi yaptırabilmeleri yeterince dark???

Nike melezleri :

➰ Sizin yapacağınız hamleyi önceden anlayacağı ya da ona bir şey yapacağınız (saldırı, tuzak vb) gibi önceden hissedebileceği için onlara zarar verme şansınız çok düşüktür. Yani size zarar vermek isteyen bir Nike melezi varsa geçmiş olsun. Bu güç de yeterince dark.

♻️ Tamamen yenilmezlerdir.
(sadece kafalarının çok dolu olduğu bir anda, kafaları o sırada sizin hamlenize değil başka şeylere yoruluyor. Bu yüzden yenilme ihtimalleri vardır.)

10 K etkinliği :

Bunu becerebilir miyim diye çok düşündüm. Bu yüzden başka şeyler de aradım ama daha iyi bir şey bulamadım. Bunu sadece bir eğlence olarak düşünün. Saçma sapan şeyler bile sorabilirsiniz.

Şimdi size bazı kitap karakterleri yazacağım ve onlara sormak istediğiniz şeyleri isimlerinin yanına yazacaksınız. İsterseniz hepsine de yazabilirsiniz. Bir sınır yok. Ben de 10 K Özel bölümünde onlar gibi cevaplamaya çalışacağım.

Tamam o zaman başlayalım.
Huh.

Percy Jackson - >

Annabeth Chase - >

Leo Valdez - >

Piper Mclean - >

Jason Grace - >

Hazel Levesque - >

Frank Zhang - >

Nico di Angelo - >

Tamam bu kadar yeter.

Yazdığım isimler gibi düşünmeye çalışıyorumdur :

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin