40 | Leah Olayları

144 41 95
                                    


💞💞💞

Bölüm : Leah (Annabeth'in seçilen oyuncusu) hakkında riordanverseye yazılan yazı

Rick bu yazıda yaptığı şeyin ırkçılığı bahane ederek üstünü kapatmaya çalışıyor.

Yani sinirlerinize hakim olun.

Ayrıca şunu söylemek istiyorum : Bunda Leah'ın bir suçu yok. Annabeth olarak seçilirsen neden kabul etmeyesin?

Yani kısaca bunlar hep disney+ çalışanlarının ve Rick'in suçu, kıza yüklenmeyin.

Bu yazı yazılmış çünkü Leah'ı tiktoktan linçlemişler 'Annabeth olmayı hak etmiyorsun çünkü ona benzemiyorsun' gibi. Leah da cevap verince olay çıkmış ve bu yazı yazılmış.

Leah Jeffries Annabeth Chase'dir
Bu gönderi, özellikle Leah Jeffries'in Annabeth Chase olarak seçilmesiyle ilgili bir sorunu olanlar için. Yazık ki bu tür yazıların yazılmaması gerekiyor, ama yapıyorlar. Öncelikle şunu açıklığa kavuşturalım ki burada sadece kendim için konuşuyorum. Bu düşünceler sadece bana ait. Disney'in, TV şovunun, yapım ekibinin veya Jeffries ailesinin herhangi bir bölümünün görüşlerini yansıtmaz veya temsil etmezler.

Leah'ın kadroya alınmasına verilen tepki, olması gerektiği gibi, ezici bir çoğunlukla olumlu ve neşeliydi. Leah, bu role çok fazla enerji ve coşku getiriyor, Annabeth'in gücünden çok fazla. Kendisinde olmak istedikleri türden bir kahraman görecek yeni nesil kızlar için bir rol model olacak.

Bununla birlikte, bu oyuncu seçimiyle ilgili bir sorununuz varsa, bunu benimle birlikte ele alın. Suçlayacak başka kimsen yok. Bu gönderiden başka ne alırsanız alın, bir çocuğu çevrimiçi ortamda taciz etmenin ve taciz etmenin affedilmez bir şekilde yanlış olduğu konusunda hemfikir olmalıyız. Leah ne kadar güçlü olursa olsun, bu tür tepkilerin potansiyelini ve bu rolün getireceği yoğun baskıyı ne kadar tartışsak da , internette aldığı olumsuz yorumlar haddini aşıyor . Durmaları gerekiyor. Şimdi.

Bir yıl önce, ilk açık oyuncu seçimimizi duyurduğumuzda, Disney'in ayrımcılık yapmama konusundaki şirket politikasını takip edeceğimiz konusunda oldukça nettim: Çeşitli ve kapsayıcı oyuncu seçimine bağlıyız. Her rol için lütfen engellilik, cinsiyet, ırk ve etnik köken, yaş, renk, ulusal köken, cinsel yönelim, cinsiyet kimliği veya yasalarca yasaklanmış diğer herhangi bir temele bakılmaksızın nitelikli sanatçılar gönderin. Biz bunu yaptık. Döküm süreci uzun, yoğun, yoğun ve kapsamlıydı.

Yazar olarak, bu karakterlerin kişiliklerini yaşamak ve hayata geçirmek için en iyi oyuncuları aradığımı ve fiziksel görünümün benim için ikinci planda kaldığı konusunda nettim. Biz bunu yaptık. Bu süreci baştan sona yapmak ve en iyinin en iyisini bulmak için bir yılımızı harcadık. Bu üçlü en iyisidir. Leah Jeffries , Annabeth Chase'dir.

Bazılarınız, itirazlarınız çevrimiçi olarak ırkçı olarak adlandırıldığında, görünüşe göre kırılmış veya bıkmış hissettiniz

“Ama ben ırkçı değilim” diyorsunuz. “Kitaptaki karakter tanımına uygun bir oyuncu istemek ırkçılık değildir!”

O ifadeyi inceleyelim.

Kitaplarda beyaz olarak tanımlanan bir karakteri oynamak için bir Siyah aktör seçildiği için üzgün/hayal kırıklığına uğramış/hayal kırıklığına uğramış/kızgınsınız. "Her zaman hayal ettiğim gibi görünmüyor."

Leah'nın zanaatını, yeteneğini, azmini, odaklanmasını, ekrandaki varlığını bilemek için yıllarca süren sıkı çalışmasının ya farkında değilsiniz ya da görmezden geldiniz. Onun seçiminin liyakate dayalı olabileceğine inanmayı reddediyorsunuz. Rolü oynadığını görmeden, onu önceden yargıladınız (ön + yargıç = önyargı) ve sadece bir kotayı doldurmak veya bir çeşitlilik kutusunu işaretlemek için işe alınmış olması gerektiğine karar verdiniz. Ve bu arada, bu eleştiriler, sağdan ve soldan siyasi yelpazenin her tarafından geldi.

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin