💞💞💞Salak mısın Thalia?
Thalia' m yapmaz
Bir thaluke shipper olarak kendimi şu an kötü hissediyorum. Sanki bu shipten nefret ediyormuşum gibi bir izlenim veriyor.
Sadece şundan bahsediyorum :
Thalia sırf Luke' a aşık olduğu için avcıları bırakamaz.
Hadi bıraktı, ona da tamam. Artemis' e ne demeli?
Wattpad kitaplarında aynen böyle :
Tahila : Sory Artemis ben Luke' a kaçıyorum. Azıcık aşık oldum da!
Artemis : Sen bilirsin ama giderken kapıyı kapat cereyan yapmasın.
Muhabbetinize doyum olmuyor vallaha
Okuduğum tüm thaluke kitapları neden böyle?
1) Thalia Luke' u sevdiği halde avcı oldu. Bunun Luke' un ölümüyle de alakası yoktu. Ölmeseydi de avcı olurdu.
Thalia Atlas' ın ininde kendini kanıtladığı için avcı oldu.2) Artemis asla böyle bir şeye kayıtsız kalmaz. Başka biri olsa öldürür. Ama en azından Thalia' yı yaşlandırır.
Apollon' un Görevleri' ndeki kızları boşuna örnek göstermeyin. Artemis, avcılığa çok katkıda bulundukları için onları sadece yaşlandırdı.
Thalia daha çok küçük. Bu kadar katkılı biri olamaz.Luke' a gelince. Ben Canavarlar Denizi' ni okurken bile onun Thalia' yı sevdiğini fark etmiştim.
Ne demiş atalarımız :
Herkes, öldürür sevdiğini!
Şaka şaka!
Sadece bu enerji fark etmeye değerdi.Ama Luke, Thalia' yı yarı yolda bıraktı. İntikam ve tanrılara olan hıncı ve hırsı onu ele geçirdi.
En acınası da bu ya zaten...
İntikam hırsı yüzünden bütün ailesini ve aşkını kaybetti.Yahu wattpad o kadar çökmüş ki daha dün ne gördüm...
Annabeth x Luke?!
Wattpaddeki insanları da Luke' un intikam hırsı gibi aşk hırsı var.
Bakın bakın neler gördüm geçenlerde :
1) Luke mafya oluyor Thalia' yı kaçırıyor.
2) Luke avcılara yakalanıyor. Avcılar da çok gaddar olduğu için ona işkence yapıyorlar.
BİLİN BAKALIM İŞKENCE GRUBUNUN BAŞINDAKİ KİM?
BİLİN BAKALIM KİM İŞKENCE ETTİĞİ ÇOCUĞA AŞIK OLUYOR?
WTF?
Darlandım ayol
(Huff, beni mi andın lan?)Bazen bu fanfictionlar yüzünden Thalia' dan soğuyorum.
Düşünün. Benim gibi biri Thalia' dan soğuyor.
HıH
Thaluke olurken Artemis :
💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Diversos✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...