💞💞💞Bölüm : Güçsüz Görünen Tanrılar
Bölüm : Onlar insan değil mi? Neden dışlıyorsunuz?
Tamam, yine biraz saçmaladım. Bilirsiniz saçmalamayı severim.
Ama cidden onlara insan muamelesi yapılıyor.
Bölüm adı : Neden hep Apollon ve Hades' e ceza kesiliyor? Onlar güçlü değil mi?
Bu sadece bizim değil, Rick' in de yaptığı bir şey. Tabii yazarı eleştirmek istemiyorum ama öyle.
1) Arkadaşlar uydulara bile Apollo adı veriliyor yapmayın.
2) Hepimiz Selena izlemişizdir. Bu çocukluğumuza ihanet.
Yani, kimin favori karakterleri Hades ve Afrodit değildi ki?
Hatta hangimiz Hades x Selena shiplemedik ki?
Belki de Hades, Selena' yı sevdiği için kötü olmuştur arkadaşlar.
Neyse, konuyu şeetmeyin.
Bugün sizinle bu 2 tanrının ne kadar güçlü olduğunu ve,
ZEUSUN AĞZINA SIÇMAYI ÖĞRENECEĞİZ
Hera : *patlamış mısır yiyor*
Bana da öğret.1) TANRI Hades
Tanrıyı neden mi büyük harflerle yazdım? Çünkü bu unutuluyor. Hele ki diğer tanrılar tarafından.
Bu adamın 3 büyüklerden biri olmasına rağmen Son Olimposlu' ya kadar melez kampında kulübesi bile yoktu.
Buna karşı dik durdu falan ahajshks, dalga geçmeyin. Ben olsam üzülürdüm.
Ayrıca tüm bu olaylar yetmiyormuş gibi Persephone...
Bir kitapta şöyle bir şey diyorlardı :"Herkes dünyadaki kışı düşünüyor, ama kimse Persephone gittikten sonra Hades' in kalbinde başlayan kışı düşünmüyor."
Düşününce gerçekten Persephone yeryüzüne çıktığı için üzülüyorsun.
Hades istediği zaman Olimpos' a bile gidemiyor. Ki oraya en küçük tanrılar bile gidiyor. Bu gururunu zedeliyor olmalı.
Ayrıca Hades kötülüğün tanrısı değil. Atın şunu kafanızdan. Yer altı ve zenginlik tanrısı.
Olimpos' da gördüğü dışlanma çok saçma ve gereksiz.
2) TANRI Apollon
Evet Apollon, hani tanrı olan. Hani şu ortadan kalkarsa donarak öleceğiniz şeyin tanrısı.
Egoist olabilir, ne diyeyim egoist olmayı hakediyor. Ama bunun için de linçlemeyin şu tanrıcığı.
Ayrıca Reyna tarafından reddedildi, bence çok üzücü. Meg büyüyünce onlar sevgili olabilir diye düşünüyorum.
Neyse, konumuz bu değildi. Değil mi? Bazen ben de alıp gidiyorum işte.
Koskoca tanrı bilmem kaç kere ölümlü oldu, hem de hiç birini haketmiyor.
Zeus kendi suçlarını sürekli ona diretiyor ve ona ceza kesiyor.
Artemis desen, ondan nefret ediyor gibi görünse de bu hayatta tek sevdiği erkek olabilir. Yani ona gıcık davranmakta haklı.
Sonuçta Apollon da Artemis' in sevdiği adamı öldürdü şimdi. Ben olsam onu döverdim.
Ve herkes onu aptal olarak görüyor. Pardon da bunu nereden çıkardınız?
Tamam, bazen tüm tanrılar aptal davranıyor. Ama bu sadece Apollon' un eğlenceli tarafı. İyi niyetini süistimal ediyorsunuz.
Ayrıca güçsüz olsaydı bu kadar görevden sonra hayatta kalmazdı.
3) Ortaya Karışık
Şunları dışlamayın
Ayıptır günahtır
Güçsüz mü lan bunlar
TV' de Hades, Na Na Na Na Selena söylemeye başlamıştır :
KUDUR SELENA :D
💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Acak✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...