21 | Unutmamamız Gerek

283 65 99
                                    


💞💞💞

Bölüm : Muhtemelen Unuttuğumuz Şeyler, Hatırlatmalar

Pintereste bir şey oldu. Gifler inmiyor. Bilen varsa söylesin lütfen.

Not : Hatırlatmalardaki bazı şeyler kitaplarınızda da kullanabileceğiniz şeyler. Bence bu bölüm çok güzel.

Bölüm eğlenceli ve hoş olacak.

1) Hatırlatmalar

↬͏ Hermes kabini yer altında atıştırmalık firması gibi iş yürütüyor.

(Kheiron duymasın.)

↬͏ Clarisse Manhattan Savaşı' nda tek elle bir ejderha öldürdü.

(Bu kızı lanet çok seviyorum.)

↬͏ Annabeth' in üvey annesi Percy' e "Senin hakkında çok şey duydum." demişti.
Ayrıca aynı kitapta Annabeth avcı olursa diye Percy panik oldu.

( Titan' ın Laneti' nden iki kanıt. Annabeth daha ilk kitapta ondan hoşlanmıştı.)

↬͏ Kirke' nin adasında kadın Percy' i hemstıra dönüştürmeye giderken tereddüt yaşadı.

↬͏ Polyphemus, Kıvırcık' ın kız olmadığını anlayınca Clarisse ile evlenmeye çalışmıştı.

(Pek haksız değil gibi?)

↬͏ Karakorsan kızdı.

(Çok unutulan bilgi, dikkat edin.)

↬͏ Annabeth, sırf Percy ile oturmak için kamp kurallarını ihlal etmişti.

(Annabeth neler yapıyorsun ahajshwjege)

↬͏ Kıvırcık, Percy' e Thalia' yı, onun hakkında kötü düşünmemesi için 3. kişi anlatımıyla anlatmıştı.

(Bence yine de onun hakkında kötü düşünülemez.)

↬͏ Percy, Medusa' ya sirkten kaçtıklarını ve öksüz olduklarını söyledi.

(Bence bu doğru, kamp sirk. Ebeveynler ilgisiz.)

↬͏ Percy sırf Annabeth babasıyla gittiği için yaz kampçısı oldu.

(Ben olsam ben de o sebeple olurdum ki kış kampçısıyım. Yani, arkadaşım gidiyorsa ben de giderim.)

↬͏ Sally : Thalia, Percy, Kıvırcık ve Annebeth' i göreve getirdi. Ayrıca onları dışarıda bekleyebileceğini söyledi.

(Kadındaki cesarete bak büyük yürek yemiş.)

↬͏ Percy' e arkadaşlarının görevine -Titanın Lanetine- gizlice gitmesini Sally söylemiştir.

(Sally gel benim annem ol. Kadındaki kafaya bak.)

↬͏ Bayan O' leary bir tanktan daha büyük.

(Büyük ve sevimli)

↬͏ Nico o kadar güçlüydü ki, resmine İris mesajıyla bakmak bile Cabin 3 fıskiyesini çatlatmıştı ve tüm kabin sallanmıştı.

(Bilirsin, özellikle de Lish. Nico ile İris mesajları arasında ince bir çizgi vardır.)

↬͏ Clarisse labirente tek başına girmişti ve Chris' i orada bulmuştu.
Nico da yanlız başına Percy'e yardım için 11 yaşında labirente girmişti.
Ayrıca oradan sağ salim çıktılar.

(Kraliçeye bakar mısınız?

↬͏ Deniz tanrısı, 15. yaş gününde Percy' i ziyaret etti ve ona en sevdiği çocuğu olduğunu söyledi.

(Ağlamak, ayrıca biraz haklı.)

Evet, bu bölüm bu kadardı. Diğer bölüm yine bilgili sürprizli şeyler olacak.

Bunu bu şekilde yazıyorum :

Bunu bu şekilde yazıyorum :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin