💞💞💞Bana yüzyıllar gibi gelen bir aradan sonra merhaba!
Hep böyle yapmaya karar verdim. 6 konu biriktir, yaz. Askıya al. Ve tekrar 6 konu biriktir.
Neyse, bilirsiniz konunun dağılmasını pek sevmem.
Bizim mahvettiğimiz shipler :
↬͏Percabeth
↬͏Jasper
↬͏ClarisRick' in mahvettiği shipler :
↬͏Rachavtian (en sevdiğiğğm)
↬͏JasperTabii ki de Jasper' in iki listede de olması tesadüf değil. Bize iskeletiyle el sallıyor kendisi artık.
1) Percabeth and Jasper
Bir fanfic okumuştum, uzun zaman önceydi. Şimdi onu bulamadım.
Percy bir kaç yıl önce Tartarus' a düşmüş. Ve kampa geri dönüyor. Ama bilin bakalım o dönmeden bir gün önce ne oluyor?
Annabeth ve Jason evleniyor! Neden peki? İkisi de Percy olmadığı için acı çekiyormuşmuş.
Ama bir pürüz var.
PİPER HAYATTA VE KAMPTA?
Jason, Annabeth... Ne yaşıyorsunuz tam olarak? Hayır ne dediniz kıza?
Jason : Üzgünüm Piper, Percy' i ölmeden mezara koyduk. Acı çekiyoruz. Annabeth ile evleneceğiz çünkü mutsuzuz. Hadi eyw
Sonra ne oluyor? Percy geri dönüyor. Ama Annabeth ve Jason hala ayrılmıyor. Tövbe tövbe...
Percy ihanete uğradığını düşünüyor, Piper ile intikam planları yapıyorlar.
Peki amaç ne?
Ben söyleyeyim. Hiç bir şey.2) Jasper
Bilirsiniz, Yanan Dehliz kitabını okuyanların çoğu Piper' dan nefret ediyor. Piper onu terk ediyor, Jason ölüyor falan.
*Aquila ağlamaktan sadece 30 sayfa okuyabildiği Yanan Dehliz kitabıyla bakışır*
Piper Jason' ı terk etmiş olabilir. Ne var bunda? Hayat onun hayatı. Tamam üzülün, hepimiz üzgünüz. Ama bunun için ondan nefret edemezsiniz.
Shell?
Shell Piper' a benzin verirsen o zaman yanarsın koçum.
Nero' nun Kulesi' nde Shell, Piper' ın sevgilisi. Kendisi kız ve bir insan.
Bunu öğrenenler Piper' a tekrar nefret kustu. Ama bence Jason' ın istediği bu değildi.
Jason Piper' ın mutlu bir şekilde hayatına devam etmesini isterdi.
3) Claris
Huff ağlıyor şu anda.
Çoğunuz açılımı bile fark etmediniz muhtemelen. Çünkü çok harcandı.
Clarisse ve Chris
Ne kadar konu çıkardı bir düşünsenize, özellikle zamanında Percy onları bastığında feels geçirmedik mi? Mutluluktan havalara uçmadık mı?
Bence kesinlikle çok yakışıyorlar. Biraz daha görebilirdik, en azından bir kaç sahne falan daha.
4) Rachavtian
Bu ship konusunda pek kanıtımız olmasa da çoğumuzun yüreğine oturmuş ve taht kurmuş bir ship.
Zaten bir röportajda Rick de bunu onaylanmıştı yanlış hatırlamıyorsam.
Daha Neptün' ün Oğlu' nu okurken shiplemiştim.
Sonra bir sahnelerini gördüm, ve daha fazla sahne istedim. Bunu istediğimdeyse Rick, Octavian' ı öldürdü.
Çoğu kişinin aksine, ben Octavian' ı seviyorum. O kadar da kötü biri değil bence. Hatta bu yüzden ona sürekli takılıyorum.
Hani Rick yazmadı...
Wattpadde de doğru düzgün yok. Bir kaç tane var, onlar da bir kaç bölümlük. Daha çok yazılmalı.
Arkadaş tayfa : Niye kaldırdın kendikini o zaman akğ
Temam mavi, temama uymuyordu.
Percabeth' den bahsederken dediğim kitabın yazarına yapmak istediğim :
💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Random✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...