💞💞💞Bölüm : Solangelo kitabının kitap kapağı yayımlandı
Bölüm : Solangelo kitabının çıkış tarihi yayımlandı
Bölüm : Ölüm kalım var mı 🙂
UZUN ZAMAN SONRA TEKRARDAN MERHABA
Öncelikle bayağı oldu, aylar geçti. Çoğunuzla o zamandan beri konuşmadım bile. Nasılsınız?
Muhtemelen iyi deseniz de değilsiniz malum Türkiye o yüzden konuya geçeyim.
Bugün Solangelo kitabının yukarıda da yazdığım gibi kapağı ve çıkış tarihi, bazı açıklamalarla yayımlandı. Kapağı bölüm sonuna bırakacağım.
Açıklamaları direk kopyaladım, yanlış herhangi bir şey söylemek istemiyorum. Yapıştırayım öyleyse...
✨
Kitap ne zaman çıkıyor?
Kuzey Amerika ve Birleşik Krallık için satış tarihi 2 Mayıs 2023'tür . Her zaman olduğu gibi, diğer ülkeler için çıkış tarihleri, o ülkelerde tercüme ve pazarlamanın ne kadar sürdüğüne bağlı olarak değişebilir.
✨
Favori karakterlerimize kötü bir şey olacak mı?
Tartarus'a gidiyorlar. Ne yanlış gidebilir ki? Ama ciddiyim, endişelerinizi biliyorum. Kitabın olay örgüsünü anlatamam ama sizi temin ederim ki Mark bu karakterler hakkında en az sizin kadar güçlü hissediyor.
Kendilerine oldukça düşkünüm. Tam olarak ne olacağını söyleyemem, ancak taraftarların endişelerinin (neredeyse) her zaman aşırıya kaçtığını belirtmek isterim.
İnsanlar, Percy Jackson'ın 2005'ten beri öleceğine dair söylentiler yayıyorlar ve o hâlâ yaşıyor ve olgun bir yaşta (çek notları) evet, hala on yedi yaşında. Bundan sonra, beklemek ve kitabı okumak zorunda kalacaksınız!
✨
Bu, bir süredir üzerinde oturduğumuz ve paylaşmak için sabırsızlandığımız bir konu. Ama şimdi nihayet , sanatçı olağanüstü sanatçı Khadijah Khatib'in izniyle, yakın zamanda duyurulan The Sun and The Star: A Nico Di Angelo Adventure'ın kapağını sunma zamanı geldi .
Şimdi tek yapmamız gereken Rick ve Mark'ın Nico ve Will için neler sakladığını görmek için bekleme beklentisiyle uğraşmak. Bu kapak herhangi bir gösterge ise, bu iki yarı tanrı çantalarını Tartarus için toplasa iyi olur. . .
✨
Hikaye hakkında:
Hades'in oğlu olarak Nico, annesinin ve kız kardeşinin erken ölümlerinden, iradesi dışında açığa alınmasına ve Apollo'nun denemeleri sırasında arkadaşı Jason'ı kaybetmesine kadar çok şey yaşadı.
Ama hayatında bir güneş ışını var - kelimenin tam anlamıyla: erkek arkadaşı, Apollo'nun oğlu Will Solace. İki yarı tanrı birlikte herhangi bir engelin veya düşmanın üstesinden gelebilir. En azından şimdiye kadar durum böyleydi. . .
Şimdi Nico, Yeraltı Dünyasının en alt kısmı olan Tartarus'tan kendisine seslenen bir sesle rahatsız ediliyor. Kim olduğunu bildiğini düşünüyor: Bob adında, Percy ve Annabeth'in Hades'in krallığından kaçtıklarında geride bırakmak zorunda kaldıkları reformlu bir Titan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Rastgele✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...