💞💞💞Olimpos aşkına bu bildirim de ne böyle
60 bölüme tamamlayacağım dediğimi hatırlıyprum
✋✋
En son geçen sene mi bölüm yazmışım? Fandom şu anda ölü olmalı...Kalan bölümleri de yazdım, bir ara atarım sanırım(?)
Sözümü tutacağım.Riordanverseye güzel yazılar gelmiş
Çok sıcak bu arada hava gerçektenVE SOLANGELO KİTABI ÇIKTI???
✨✨✨
Bölüm : Kampçıların Bahar tatili açıklamaları
Sonunda bahar geldi! Ve melezler için bunun tek bir anlamı var: Bu yılki yaz kampı oturumu ufukta görünüyor. Bazıları için heyecan ve neşeli bir buluşma zamanı, diğerleri için (ya da yazın nasıl geçtiğine bağlı olarak herkes için) ölümcül bir tehlike zamanı olacak.
İşte bu yüzden pek çok yarı tanrı ve müttefikleri bahar tatillerini akıllıca bir şekilde önlerinde olacaklara hazırlanmak için deneme görevleri üstlenerek geçiriyorlar. Ya öyle ya da yaz kadim kehanetler, kana susamış canavarlar ve korkunç Üç Ayaklı Ölüm Yarışı tarafından tüketilmeden önce, normalliğin kalan son haftalarından en fazla eğlenceyi çıkarmaya çalışıyorlar. Seçenekler kime sorduğunuza göre değişir.
Neyse ki bizim için sormamıza gerek yok. Bazı melezlerin yanı sıra bazı arkadaşları ve aileleri de Bahar Tatili maceralarını bize anlatmak için sabırsızlanıyordu. İşte söylemeleri gerekenler. . .
❦
PERCY JACKSON, POSEİDON'UN OĞLU :
"Bu yılki arayışım, babama bir kez olsun 'Kardeş-seidon' demekten kurtulabilir miyim diye görmekti. Umduğum kadar iyi gitmedi. . . ama çok daha kötü gidebilirdi! Her iki durumda da bana bunu gelecek yıl tekrar yapmamamı hatırlat.
✦✦✦
REYNA RAMÍREZ-ARELLANO, BELLONA'NIN KIZI, ARTEMİS AVCISI :
"Evet, tamam biraz ara veriyorum. Julia'nın kayıp gerbilini bulmak için Teumessian Fox'u avlamaya bir ara. Küçük adamın Jüpiter Kampı'nın Senato Binası'nın gezinme alanlarından birinde kaybolduğuna dair dolarlara bahse girerim. Tekrar . Yemin ederim, yargıçlık görevini bırakıyorsun ve birden herkes boş vaktinden başka bir şeyin olmadığını düşünmeye başlıyor. Ama hey, birisinin onun Hannibal'in ayakları altında ezilmeyeceğinden emin olması gerekiyor.
"Bundan bahsetmişken, kampçıların beni o büyük, aptal fili temizleyecek kişi olmam konusunda ikna etmeye çalışacaklarını garanti ederim. Ben olmadan nasıl geçiniyorlar bilmiyorum ."
✦✦✦
MARS'IN OĞLU FRANK ZHANG :
"Bu yıl nihayet son derece nadir, sınırlı sayıda üretilen merceksi holografik Katobleps Mythomagic kartını satın almak için yeterli parayı topladım. Sadece birkaç tane üretildi, bu yüzden tam olarak ucuz değildi! Oynamayı bırakacağımı söylediğimi biliyorum ve gerçekten bir karton parçasına bu kadar çok para harcamamalıyım. Ama cankurtaran halatınız yıllarca yanan bir sopaya bağlı kaldığında, sanırım ara sıra dürtü kontrolünüzü kaybetmekten kendinizi alıkoyamıyorsunuz."
✦✦✦
GANYMEDE, TANRILARIN SAKİSİ :
"İnanabiliyorsan, aslında bu yıl Bahar Tatili için biraz izin aldım ! Ve Bahar Tatili derken , yanlışlıkla Zeus'un en sevdiği tabaklardan birini daha kırdım demek istiyorum. İzin zamanı derken , beni birkaç saatliğine karanlık bir odaya kilitledi ve 'ne yaptığımı düşünene' kadar dışarı çıkmama izin vermedi. Yine de PTO'ya ulaşabileceğim en yakın nokta buydu, o halde ben kimim ki şikayet edeceğim?"
✦✦✦
MALCOLM PACE, ATHENA'NIN OĞLU, ALTINCI KULÜBENİN BAŞ DANIŞMANI :
"Ack, bana baharın geldiğini hatırlatma. Bu yaza hazırlanmak için hala yapmam gereken çok şey var! Kabin arkadaşlarım için diyet kısıtlamaları listesini tamamlamam gerekiyor. Ve yeni gelenler için bazı ekstraların yanı sıra, doğru bedende yeterince gömleğimizin olduğundan emin olmalıyım.
"Ah! Ayrıca küf olup olmadığını kontrol etmem ve Zane'in "kazara" banyoyu havaya uçurmasından kaynaklanan su hasarını onarmaya çalışmam gerekiyor. Gerçekten hiç bitmiyor. Annabeth'in mükemmel bir genel not ortalamasını korurken tüm bu sorumlulukla nasıl başa çıkabildiğini anlayamıyorum."
✦✦✦
HEBE'NİN OĞLU PAOLO MONTES :
"Bekle, bu yaz yine Üç Ayaklı Ölüm Yarışı'nı mı yapacağız? Tanrım, lütfen hayır! Tekrar olmasın!"
✦✦✦
KIVIRCIK UNDERWOOD :
"Bu yıl nihayet Percy ve Annabeth'i nostaljik bir yolculuğa bana katılmaya ikna edebildim! New Jersey'de neredeyse öleceğimiz ama ölmediğimiz o noktayı ziyaret edeceğiz. Sonra St. Louis'deki Gateway Arch, bizim de neredeyse öldüğümüz ama ölmediğimiz yer. Ve Denver'daki şu lokantada neredeyse ölmedik ama ölebileceğimiz hissine kapıldık. . . . Ah, pek çok harika anı var. Daha basit zamanlar, biliyor musun?
✦✦✦
PERSEPHONE, BAHAR TANRIÇASI :
"Yılın Yeraltı Dünyası'ndan çıkıp sevgilimden altı ay uzakta geçirmem gereken zamanı geldi. Sevgili Hades'i çok özleyeceğim ama kendimi yeniden doğal dünyaya kaptırmak güzel olacak. Ve önümüzdeki iki sezon boyunca Nyx'in korkunç akşam yemeği partilerine katılmamak için daha fazla saçma bahaneler bulmama gerek kalmayacak. Bizi neden davet ettiğinden bile emin değilim. O ve çocukları gerçekten berbat bir arkadaş. . . Üstelik Tartarus'a gidiş-geliş bugünlerde tam bir kabus. Umuyorum ki, ben döndüğümde Hades o çok ihtiyaç duyulan araba paylaşımı yolunun inşaatını tamamlamış olacak. Ama şimdilik kollarımı dirseklerime kadar gübreye daldıracağım!"
❦
Bahar Tatilinde en çok hangi yarı tanrıyla takılmak istersiniz?
Açıkçası ben Malcolm'un yanında durup neler yaptığını izlemenin eğlenceli olacağını düşünüyorum. Gerçekten, Athena kabini göründüğünden eğlenceli olabilir.
Ve Zane banyoyu neden havaya uçurdu bilmek isterdim,
kulağa eğlenceli geliyor.Hava gerçekten çok sıcak ya
💞💞💞
Sabah sabah timi hortlattık hadi bakalım
Işıklı günler ✨✨
💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Random✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...