4 | Afrodit Melezleri?

464 98 180
                                    


💞💞💞

Herkes bir başkasına göre güçsüzdür...

Mesela ben şimdi Cap'dan daha güçlüyüm diyebilir miyim?

Dur, bu olmadı.

Pasifica : Afrodit çocukları neden güçsüzdür?

Aquila : Çünkü

*Aklına Piper gelir*

Aquila : Ama...

*Aklına Piper gelir*

Aquila : Oh, peki.

Afrodit melezleri güçsüz değil. Sadece bir kaçı oku elinde tutamayacak kadar salak.

Kheiron : Bir kılıç veya ok alın gidip öğrenin baybay.

Afrodit melezi : Pöff... hayır, çok sıkıcısın. Zaten buraya annemi gururlandırmak için geldim.

Pasifica : Onu nasıl gururlandırabilirim?

Afrodit melezi : Birini kendine aşık et ve onu terket. Bu kadar basit işte!

Pasifica : N-ne?

Afrodit melezi : Afrodit çocukları asla aşık olmamalı. GEBER SİLENA!

'Pasifica şoka girer*

Bu yüzden hafife alınıyorlar. Çünkü çoğunun aklı fikri böyle şeylerde.

Ayrıca Afrodit' in böyle bir şeyden gururlanacağını düşünmüyorum.

Onların akıllarından bile geçmeyen hançeri kullanan Piper' la daha çok gurur duyduğuna eminim.

Afrodit melezi : Ama o da Jason' ı-

Aquila : Lanet olsun kes sesini!

Onların bunun için bir sürü bahanesi var ve bunlar ciddi anlamda saçma.

O Drew cadısına özeneceklerine Piper' la biraz vakit geçirmeleri gerektiğini düşünüyorum.

Ayrıca bir kaçı Drew' den korktuğu için de böyle davranıyor.

Büyü konuşun olmak zorunda değil, başka birine muhtaç değilsin, kimse seni tehdit edemez, kimse sana her istediğini yaptıramaz.

Hele ki o kişi kardeşinse...

Bilmem kaç yıllık hayatımda şunu söyleyebilirim ki kardeşlik biraz tuhaftır. Bilirsiniz bir ikizim var.

Zorla bir şey söylediğin zaman asla yapmaz, inada biner. Ama eğer güzellikle söylersen...

İşte o zaman kardeşine her şeyi yaptırabilirsin. Çünkü senin mutlu olmanı ister.

Drew' in zeka bakımından 7 nesil geride kaldığını düşünüyorum.

Afrodit melezleri birine aşık taklidi yaparken :

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin