💞💞💞Bu bölüm bir şeyi eleştirmeyeceğiz. Direk gitmeyin yaw
Hatta siz de beni eleştirebilirsiniz bu bölümde, kitaplarımı falan.
Allah aşkına okumadan geçmeyin hepsini bulup yazana kadar canım çıktı.
Aklıma Piper ve Nico' nun derneği geldi ahsjshsjhdjd kimselere varmem o derneği be!
Çoğu Demigod kitap yazmak istiyor, ama konu bulamıyor.
Biliyorsunuz ki şu an taslaklardaki 140 kitabımın 100 tanesi falan demigod fanficidir.
Çoğunun bir bölümü bile yok, sadece konu ve telif için duruyor. O kitaplardan bana göre çok değerli olmayanları sizinle paylaşacağım.
Ve hiç bölümü olmayanları...
Bana göre çok değerli konuları vermeyeceğim. Elbet bir gün yazmak isterim çünkü.
O vermeyeceğim halde bölüm süz olanlar da aşırı güzel ve kıyamıyorum işte. Ayrıca çok seviliyor.
Aslında onları yayımlamak istiyorum ama tıkanıyorum ve yazamıyorum. Bu yüzden mutsuzum.
Konularını da yazacağım, adam gibi yazacaksanız veririm. Hatta kapaklar da benden hediye!
(zaten çoğunun kapağı var ama olsundu)Altında "(Alınmadı) yazanları alabilirsiniz, tabii benden izin alıp. Ve eğer yazarsanız ilk bölümü bana ithaf edip konunun bana ait olduğunu açıklayın.
❥❥❥
1) İlk Melez
(Alındı)Dünyanın ilk melezini konu alan bir hikaye. Kronos' un kızıydı galiba. Not almamışım onu.
Kız 1300-1400' lerde yaşarken donduruluyor. Çünkü tanrılar endişe ediyor, hem insan hem de bir titan olan biri ilk defa ortaya çıkıyor çünkü.
Kız 2000' lerde uyanıyor ve bir şekilde hayatta kalmaya çalışıyor, kaldığı yerden kaçıyor.
Kendiminkinde kitabın son 4-5 bölümünde melez kampına geliyordu. Kendinize göre bunu değiştirebilirsiniz.
Kızın bir adı yok. Hatta kampa geldiğinde bir kız bunu fark edip ona isim veriyor.
Son dediğim önemli bir detay bu arada. Çünkü kız o dediğim yıllarda sokakta yaşıyordu, kimsesizdi.
Casti Sabrina Carpenter' dı, ama bunu da istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
2) Young Demon
(Alınmadı)Kaos' un kızını konu alan bir kitap, ön yargıyla yaklaşmayın.
Kız aslında iyi biri, ama babası Kaos bu yüzden onu lanetledi zamanında. Ve lanetin süresi dolduğunda kız tekrar bunu çekmemek için babasının güvenini kazanmaya çalışıyor.
Kaos' un tanrılara siniri çok fazla. Ama onları yok etmeden Melez Kampı' nı yok ederse tanrılara yardım edecek kimse kalmaz.
Bu yüzden kıza diyor ki, "Dediğimi yaparsan seni bir daha lanetlemeyeceğim."
Ne kadar iyi bir baba, değil mi?Kız masum bir melez gibi kampa sızıyor falan, ama ne oluyor biliyor musunuz?
Kesin tahmin edersiniz bunu.Aşık oluyor, omg! "Aşkım için ölmeyeceksem ne yapayım daha" moduna giriyor.
Ama bu mod, "Herkes öldürür sevdiğini." şiiriyle bitiyor. Çocuk savaşta bunu öldürmek zorunda kalıyor. Aga b, üzücü.
Kızın Casti Anne Hathaway, ama onu da kafanıza göre değiştirebilirsiniz. Kızın adına bakmaya da üşendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Diversos✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...