💞💞💞Bölüm : Dizinin castleri açıklandı.
Bölüm : Rick boş duyar kasmasa keşke
Bölüm : Hazel, Annabeth cosplayı
yapmayı bırak.İlk gördüğümde tepkim 'komik şaka, Rick, 1 Nisan geçti.' oldu. Ciddi ciddi ilk 5 dakika şaka sandım ama sonra fark ettim.
Bir çoğunuz görmüşsünüzdür, castleri açıklandı ve bu bayağı tepkiye yol açtı.
Annabeth siyahi ve siyah saçlı, Percy sarışın, Kıvırcık da hafif siyah. Aslında Kıvırcık Percy'e Percy de Kıvırcık'a daha çok benziyor.
E-
Rick bizi bu kadar bekletip bu sonucu verdiğin için ne kadar teşekkür etsek az gerçekten...
Fotoğrafın altından biraz daha konuşacağım. Önce görmeyenler için göstermek istiyorum.
Sırasıyla Annabeth, Percy, Kıvırcık...
Hadi Kıvırcık'ı da geçtim, umarım Percy'in saçını boyatacaksınızdır.
Arkadaşlar filmlerde oynayan Alexandra Daddario Annabeth'e daha çok benziyordu. Bir daha Annabeth'in görünüşüne filmler için laf etmeyeceğim...
Acaba yıllar sonra devam ederse Hazel'ı kim oynayacak, casti gördükten sonra onu da sarışın yaparlar diye korkmaya başladım...
Ayrıca aptal sarışın kalıbı tekrar başlayabilir. Annabeth'imiz dizide sarışın olmayacak.
Eksik bilgi vermek istemiyorum, şunu da eklemek istiyorum :
Rick, onu Annabeth'i oynarken gördüğümü ve "Aman tanrım evet bu bilge kız!" dediğini söyledi.
Görünüşü değil ama yaptığı hareketler, ses tonu ve verdiği vibe Annabeth'inmiş.
Yani, ben şu anda Rick'e hiç güvenmiyorum açıkçası. Ama son cümleden dolayı biraz umut var içimde.
İnsan kitapları okurken hayal ettiği gibi bir şey görmek istiyor. Böyle bir şey değil, gerçekten. Bu yüzden büyük hayal kırıklığına uğradım.
Ayrıca tamam vibe veriyor olabilir ama çok fazla beklettiniz. Hem vibe veren hem de görünüşü uyan birini bulmalıydınız.
Ha, şimdi de boşa duyar kasmaya başlayanlar gelecek. Siyahi diye yapıyorsunuz falan demeye.
Onlara karşı hazırlıklı olun derim.
Zaten bunu okuyanların öyle ırkçı bir düşüncede olduğunu düşünmüyorum. Ama bunu görünce üzülmemek de elde değil.
Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
Her neyse, daha uzatırdım ama şarjım çok az ve üşendim. Zaten siz de görmüşsünüzdür.
Işıklı günler ✨
💞💞💞
Casti görünce benim sıfat :
💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Diversos✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...