23 | Biraz Bundan Biraz Şundan

225 61 86
                                    


💞💞💞

Bölüm : Biraz Bundan Biraz Şundan

Bölüm : Biraz Şu Tanrıdan Biraz Bu Tanrıdan

Uzun zamandır yb beklediğinizi biliyorum ama gerçekten kitap okunmuyor.

Bu yüzden ilk bölüme gidip prim yapmanıza ya da biraz etikete ihtiyacım vardı ama kimse yapmadı.
Neyse, canınız sağolsun.

Bu arada zaten bir şey yapmıyorsun konu ne bulduysan yazıyorsun demeyin, pek kolay bir şey değil.

Eleştiriye gelirsek, neden bir karaktere bu kadar çok şey yüklüyorsunuz?

Kaç tane kitap gördüm koskoca Olimpos bir çocuktan korkuyor. Neden? Çünkü çok güçlü.

Tamam üç büyük çocuklarıyla ilgili endişeleri vardı bri ara, ama bu kadar yoğun değildi ve ona tapmak yerine öldürmeye çalışmışlardı. Ayrıca kehaneti olduğu halde onlardan korkmamıştılar.

Ya sen kimsin de Olimpos senden korkuyor?

Toxic tayfanın artık kendine gelmesi gerek. İyice ileri gidiyorlar. Zeus sana neden tapıyor, çünkü gereksiz bir karaktersin.

Lütfen bunları hayal dünyanda yaşa, millete kitap diye okutma. Onların da gözleri var, hani o kadar kutsalsın yücesin ya onlar için bir iyilik yap ve bir şey yazma.

Kutsanmak mı istiyorsun?
Melez olma.

Melez olmak mı istiyorsun?
Tanrılar senin sümüklü karakterini neden kutsasın düşün.

Sadece melez olsa bile -kutsanmasız- başka tanrılardan özellik alamaz.

Mesela Zeus melezi misin?
Okçulukta, müzikte, tıpta falan çok iyi olamazsın. Aralarından birinde belki biraz iyi olabilirsin ama onda bile harika yapamazsın.

Onu da geçtim Poseidon melezi olup Frank gibi bir gücün olamaz. O soylarla alakalı ebeveynle değil.

Hades melezi olup hem değerli taş çıkarıp hem hayaletlerle konuşamazsın. Seç birini!

Kimseyi de diriltemezsin. Hades' in izin verdiği tek kişi kendi kızıydı. O sırada da Ölümün Kapıları açıktı zaten.

Ayrıca kimseyi ebeveynine göre
yargılama.

Her melezin güç dağılımı farklı. Yani bir Hypnos melezi de dövüşte ya da basit bir güç kullanımında bir Hades melezini yenebilir.

Kişiden kişiye göre değişir. Ve sen her zaman en iyisi olmak zorunda değilsin.

Hawli aptal bir Zeus bebesi olacağına zeki bir Athena melezi ol.

Onu da geçtim, bazı Nike melezlerinin üç büyükler çocuklarından güçlü olduğunu biliyor muydunuz? Bununla ilgili yazılar görmüştüm.

(Kusura bakmayın bu aralar hep benzer konulara değiniyorum ama pek konu yok. Toxic kısım çok az da olsa azalmış)

Neyse, siz siz olun kendinize tek özellik seçin.

Sadece kendiniz de değil, birden fazla ebeveyniniz olabilir. Ama o zaman birden fazla karakteriniz olmalı.

Bugün yine çok konuştuk, umarım kısa sürede tekrar yb yazabilirim.

Böyle karakterler çıkarırken kendilerini sandıkları :
(Gifin altında "Sahte Tanrıça" yazıyordu, ironik)

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin