46 | Percy'nin Mavi Krep Tarifi

39 30 0
                                    


💞💞💞

Bu sonsözden önceki son bölüm, eh bir şekilde bitmesi gerekiyor

Bu bölümde Percy'den direkt bir tarifimiz var!!

✨✨✨

PERCY JACKSON'IN ÖZEL YABAN MERSİNLİ KREP TARİFİNE GÖZ ATIN : RESMİ YEMEK KİTABI

24/9 satışta olan Percy Jackson: Jarrett Melendez'in Resmi Yemek Kitabı, Melez Kampı'ndan Olimpos Dağı'na kadar her yerde servis edilmeye uygun 60'ın üzerinde tarif içerecek.

Simon & Schuster'ın izniyle, çilekli akçaağaç şurubuyla ağız sulandıran tam tahıllı yaban mersinli kreplerin bu özel tarifini paylaşmaktan heyecan duyuyoruz. Bir yarı tanrı gibi yemek yemeye hazır olun!

Krep adedi : 4

Süre: 30 Dakika

Vejetaryen

Demeter'in ve Bay D'nin kulübelerindeki kampçılara, çilek tarlalarının ve Delphi Çilek Servisi'nin bakımında gösterdikleri sıkı çalışmadan dolayı büyük destek vermek zorundayız. Tüm bu çileklerin yerel işletmelere satılmasından kazanılan para Melez Kampı'nın ayakta kalmasına yardımcı oluyor.

Ama daha da önemlisi (tamam, belki DAHA FAZLA önemli değil, ama kesinlikle O KADAR önemli), o tatlı, sulu çilekleri tüm yıl boyunca yiyebiliriz.

Kamp kahvaltısının favorisi, çilek-akçaağaç şuruplu bu doyurucu tam tahıllı yaban mersinli krepler olmalıdır. Sıcak zencefil ve dünyevi-tatlı akçaağaç şurubu ile karışan tatlı-ekşi meyveler, sabahları uyanırken beni heyecanlandıran bir kombinasyon.

En iyi yanı şurubu birkaç gün önceden hazırlayabilmenizdir, böylece bir anda o kabarık, hafif baharatlı kreplerin üzerine koymaya hazır olursunuz.

Ancak Percy'ye sorarsanız muhtemelen en iyi kısmının mavi gıda boyası ekleyebilmeniz olduğunu söyleyecektir. Sanırım annesi bunları böyle yapardı. Her iki durumda da tadı harika olacak!

Çilek-Akçaağaç Şurubu:
1 kiloluk kabukları soyulmuş ve dörde bölünmüş çilek
1/3 bardak akçaağaç şurubu
½ çay kaşığı öğütülmüş zencefil
¼ çay kaşığı koşer tuzu

Tam Tahıllı Krep:

2 ½ bardak süt, oda sıcaklığında
3 büyük yumurta, oda sıcaklığında
2 yemek kaşığı tereyağı, eritilmiş ve hafifçe soğutulmuş,
tava
½ çay kaşığı elektrik mavisi jel gıda boyası
1 bardak tam buğday unu
1 bardak çok amaçlı un
½ bardak yulaf ezmesi
2 yemek kaşığı toz şeker
2 çay kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı öğütülmüş tarçın
¾ çay kaşığı tuz
½ çay kaşığı kabartma tozu
½ bardak yaban mersini

✦✦✦

1. ŞURUBU HAZIRLAMAK İÇİN:
Çilekleri, akçaağaç şurubunu, zencefili ve tuzu küçük bir tencerede orta-düşük ateşte birleştirin ve ara sıra karıştırarak, çilekler yumuşayıp suyunun bir kısmını salana kadar 7 ila 10 dakika pişirin. Hafifçe soğuması için bir kenara koyun. Şurup 3 gün öncesine kadar hazırlanabilir; kullanmaya hazır olana kadar hava geçirmez bir kapta buzdolabında saklayın.

2. KREP YAPMAK İÇİN:
Orta boy bir kapta süt ve yumurtaları pürüzsüz hale gelinceye kadar çırpın. Yavaş yavaş tereyağını ekleyin ve tamamen karışana kadar sürekli çırpın. Daha sonra mavi jel gıda boyasını karıştırın.

3.
Ayrı, büyük bir kapta tam buğday ununu, çok amaçlı unu, yulafı, şekeri, kabartma tozunu, tarçını, tuzu ve kabartma tozunu birlikte karıştırın. Yumurta karışımını dökün ve tamamen karışana ve hiç kuru un kalmayıncaya kadar karıştırın (hamurun içinde topaklanma olması sorun değil). Daha sonra yaban mersini yavaşça katlayın.

4.
Büyük yapışmaz tavayı orta ateşte ısıtın. Tereyağı tüm yüzeyi kaplayacak şekilde eridikçe tavayı eğerek 1 yemek kaşığı tuzsuz tereyağı ekleyin. Krepleri tavaya veya tavaya paylaştırmak için 1/3 bardak ölçüsü kullanın; gerekirse hamuru biraz yaymak için bardağı veya kaşığın arkasını kullanın.

5.
Her krebi kabarcıklar oluşup yüzeyinde patlayana kadar yaklaşık 2 dakika pişirin. Çevirip diğer tarafını da 2 dakika daha pişirin. Krepler çok çabuk kızarıyorsa veya yeterince çabuk kızarmıyorsa, ısıyı gerektiği gibi ayarlayın. Hamurun tamamı kullanılıncaya kadar pişirme işlemini tekrarlayın; tava çok kuruysa ve krepler biraz yapışmaya başlarsa daha fazla tereyağı kullanın. Çilek-akçaağaç şurubu ile servis yapın.

Ben daha denemedim ama çok lezzetli duruyor?

Resmi tarif kitabına dair başka bir şey bulamadım ama sadece krep vardı ✋✋

Bu kitap bitiyor şaka gibi

Bu kitap bitiyor şaka gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Işıklı günler ✨

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin