💞💞💞Neden?
Nico size ne yaptı?
Nasıl onu bu kadar kötü yapabiliyorsunuz?
Wattpadde sırf Percico shiplediği için Nico' nun Annabeth' i öldürdüğünü bile gördüm.
Hem de işkence ediyordu WTF
Nico aslında ne kadar şirin bir çocuk, hele Apollon' un Görevleri ya da Titanın Laneti okuduğunda...
Ben Nico' nun böyle bir şeyi asla haketmediğini düşünüyorum.
Çocuk o kitapları okusa hayattan soğur herhalde.
Ondan sonra da bütün Hades melezleri birden bire kötü oldu. Neden? Çünkü bir bed Boy olmazsa olmaz.
Belki diğerlerine göre daha sessiz sakin bir yapıları olabilir ama onlar bed boy/girl değiller.
Her sessiz insan karanlık olmak zorunda değil.
En büyük örnek : Ben
Bir ara şizofren olduğumu düşünüyorlardı.
Neden? Yanlız kalmayı sevdiğim için.
Bu bence biraz geri kafalılıktan oluyor. Ve kitapları böyle yazanlar da çok geri kafalı.
Okuyucu kazanacağım diye Nico' yu nasıl bir hale getirdiğinizin farkında mısınız?
Bence Nico fanficlerde şöyle daha iyi olabilirdi :
Tabii ki ilk başta size soğuk davranacak. Kimse tanımadığı birine o kadar sıcak davranmaz.
Ama sonra açılır bence. Çünkü Nico aslında o kadar da soğuk biri değil.
Sizinle dertleşebilir, hadi bilemedin dertleşirken aşık olursunuz. Bed Boy olduğu için değil.
Dünden önceki gün Apollon' un Görevlerini okurken Nico ve Will' in el ele tutuştuğunj gördüm. Sonra arkama baktığımda kömürle ağaca çizilmiş bir kalbi fark ettim.
Yani böyle tatlı tesadüfler hayatta da oluyor. Böyle şeyler de yazabilirsiniz. Ama öyle yazarlarsa ne yazarlar biliyor musunuz?
Girl : Ağğğ Nico bak bak kalp var ağaçta ağğ acaba kim yapmış ağğğ
Bed Boy Nico : Tamam kes sesini gidelim artık.
AHSJDHSKHSJSHSHSGDJJSJSSVDKSNHFSGSKVDKDHSKSKJDLDHROR
SAÇMALIK
Bana sorarsanız Nico kız böyle bir tepki verse sadece gözlerini devirir ve kızın gidelim artık demesini bekler.
Yani kimsenin hevesini kursağında bırakmaz.
İşlemek istediğiniz başka
konular - >Eleştirmemi istediğiniz fanficler varsa yazabilirsiniz. İyi ya da kötü
Böyle yazanlara yapmak istediğim :
💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Random✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...