42 | Orjinal Üçlü Dönüyor?

98 39 22
                                    


💞💞💞

Bölüm : Orjinal Üçlü geri mi dönüyor?

Bölüm : Tekrardan Percy'in ağzından Annabeth Percy Grover üçlüsünü mü okuyacağız?

Arkadaşlar evet.

Şimdi sizden sakin olmanızı isteyeceğim ama bu haber karşısında insan pek sakin olamıyor.

Size hemen readriordan sitesindeki yazıları atayım.

Sakin olun ve derin bir nefes alın. Çünkü bu aslında oluyor . The Blood of Olympus'un yayınlanmasından yaklaşık on yıl sonra , Percy Jackson, Annabeth Chase ve Grover Underwood, Rick Riordan'ın yepyeni bir macerasında yeniden başrolde:

Percy Jackson ve Olimposlular: Tanrıların Kadehi

Yeniden başlatma değil. Yeniden hayal değil. The Lightning Thief'in orijinal üçlüsünün başrolde oynadığı tam gelişmiş, kanonik, bağımsız bir devam kitabı. (Tam açıklama: Bunu birkaç aydır biliyoruz ve dürüst olmak gerekirse, buna hala tam olarak inanmıyoruz.)

Yaklaşan bu oyun hakkında daha fazla bilgi paylaşmak için sabırsızlanıyor olsak da, Rick bize daha fazlasını anlatmaya hazır olana kadar sabırlı olmamız gerekecek.

Ama şimdilik, işte bir özet:

Şimşek Hırsızı'nın orijinal kahramanları, şimdiye kadarki en büyük mücadeleleri için yeniden bir araya geldi: Percy'yi üniversiteye sokmak.

Dünyayı birçok kez kurtardıktan sonra, Percy Jackson normal bir lise son sınıfına sahip olmayı umuyor. Ne yazık ki, tanrıların onunla işi tam olarak bitmedi. Percy, New Rome Üniversitesi'ne başvurusu için Olimpos Dağı'ndan gerekli tavsiye mektubunu almak için yeni bir görevi yerine getirmek zorunda kalacak.

Görev? Zeus'un bardak taşıyıcısı Ganymede'nin kayıp kadehini yanlış ellere düşmeden geri almasına yardım edin. Görüyorsunuz, ondan bir yudum ölümlü bir tanrıya dönüşebilir ve Zeus bu sonuçtan memnun olmaz.

Percy, Grover ve Annabeth değerli kupayı zamanında bulabilecek mi? Ve eğer yaparlarsa, onun özel gücüne karşı koyabilecekler mi?

Percy Jackson'ı yeni tanıyan okuyucular ve on yıldan fazla bir süredir bu yeniden bir araya gelmeyi bekleyen hayranlar, Yunan mitolojisinin bu son komik yorumundan aynı derecede keyif alacaklar.

Ne zaman?

Percy Jackson and the Olympians: The Chalice of the Gods , Mayıs 2023'te Rick ve Mark Oshiro'nun The Sun and the Star: A Nico di Angelo Adventure'ının ardından 26 Eylül 2023'te satışa çıkacak .

Haberi daha yeni aldım ve açıkçası ben bu kitap için çok heyecanlıyım.

Yıllardır bu üçlünün bir araya gelmesini bekliyorduk, aslında ben bir kitap olarak değil de bir olayla denk gelmelerini istemiştim ama bu da hiç fena olmadı.

Kitap seneye ve muhtemelen -eğer bu yavaşlıkta devam etmezse- filmden sonra çıkacak. Yani kitap çıktığında bu kitap bitmiş olabilir ama bunun düşüncesi bile güzel.

Yazmaktan sıkıldığım için değil, sanki çok uzatıyormuşuz gibi geliyor sadece.

Kitaba geri dönersek, Orjinal üçlüden birinin başına bir şey gelecek mi diye düşünüyorum. Belki kimse ölmez ya da yan karakterler ölür ama aklıma bir şeyler geliyor.

The Sun and the Star yüzünden Bob says hello olayı anlamını yitirebilir, bu sebeple yeniden bu şekilde bir karakter hikayeye ekleyebilirler mi?

Şahsen bir Bob vakası daha istemiyorum, Bob says hello olayını seviyorum ama öyle kalmalı.

Neyse, bu yeni kitap hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

Yıllarca beklediğimize göre, Rick'in de heyecanlı olduğunu varsayarak güzel bir şey çıkacak bence.

💞💞💞

Haberi okuyorumdur

Haberi okuyorumdur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Işıklı günler ✨

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin