32 | Percy Soy Teorisi

158 51 149
                                    


💞💞💞

Bölüm : Percy Soy Teorisi

Bölüm : Percy' nin Afrodit soyu olabilir mi?

Bu teoriyi Instagram' da gördüm ve :

"Bu Allah' ın cezası pislik öyle huzursuz etti ki beni, öyle bir kurt düşürdü ki içime...acaba dedim."

Şaka tabii ki Adnan Ziyagil' e
bağlamayacağım.

Ama biraz düşününce mantıklı da geliyor insana. Şimdi onları açıklayacağım.

➤ Sally' in nasıl biri olduğunu bilirsiniz. Hep mitolojik varlıklar vb konusunda çok korkusuz gelmiştir.

Hatta Percy, Annabeth, Thalia ve Grover' ı Nico ve Bianca' yı bulmaya (titanın laneti) bile arabasıyla götürmüştü. Ve daha önce de söyledim, bu kadının kafasından istiyorum.

Ayrıca Sally' in Tanrıça gibi kadın olması konusunda...

➤ Clarisse ve Chris' in, Hazel ve Frank' in ilişkilerini fark etmişti. Yani fark edilmeyecek gibi de değillerdi o ayrı. Ama Percy' den bahsediyoruz. 'O' bunu fark etmezdi.

Annabeth olayına hiç girip kafanızı karıştırmak istemiyorum.

➤ O gerçekten çok yakışıklı. Tamam, zaten melezleri insanlardan ayıran özelliklerden biri de fazla çekici olmalarıdır. Ama bu onun çok yakışıklı olduğunu değiştirmez?

➤ Afrodit Percy' le Annabeth için göreve çıkması için bile konuşmuştu. DÜŞÜNSENİZE KOSKOCA TANRIÇA?

Aşk hayatları, özellikle de melezlerinkiler Afrodit' in ilgi alanına giriyor olabilir ama hiç bu kadar uğraştığını sanmıyorum.

Şunu da eklemek isterim ki Afrodit olmasaydı Percabeth hiç olmayabilirdi. Bu konuya çok değinesim yok daha çok konu dağılmasın.

Eğer saçma sapan "OMO OFRODOT MOLOZLORO BO KODOR GOÇLO OLOMOZ KO"

Olaylarına girecekseniz sizi ta 4. Bölüme yolluyorum. Ayrıca da Piper' ı hatırlatıyorum.

Piper bir Percy olamayabilir bundan da kavga çıkarmayın. Hatta istiyorsanız çıkarın.

✨ N A P İ M ✨

Aslında bu kadar umursamaz değilim biliyorsunuz. Sadece artık böyle tartışmalara alıştım ve olacakları az çok aklıma getirebiliyorum.

Evet şimdi bunu söyledim diye kavga çıkaracak kişiler de çıkarmaz. Taktiğe bakın taktiğe.
(aslında taktik değildi şu an aklıma geldi)

Her neyse.

Benim teori hakkındaki düşüncelerime gelirsek :

Yani, Rick bir Rowling değil o yüzden böyle bir şey beklemiyorum AHALWHWOEHEIYE82IE

Ama bana kalırsa mantıklı bir teori. Sonuçta Sally' in durumu ve şu önceden Frazel ve Claris' i hissetmesi...

Bilmiyorum, aslında bunu hiç birimiz bilemeyiz.

Rick bunar ve J. K. Rowling gibi saçma sapan tweetler atmaya başlar.

"Percy' nin annesi aslında Afrodit soyundan geliyordu. 🤭"

Şunu da belirtmek istiyorum ki Rowling' e laf atmıyorum. Ancak karakter olarak sevdiğim biri değil.

Homofobik, ki onun kim bilir kaç tane LGBT+ hayranı olduğu halde bunu hiç bıkmadan dile getirebilir.
Ayrıca canı sıkıldığında kitabı mahvedebilecek bazı tweetler attığını herkes biliyordur.

Neyse, konumuz Rowling değil sonuçta.

Ayrıca benim fikrim :
Rick >>> Rowling

Rick tam bir idol.

Pov : Rick 20 yıl sonra Rowling' leşiyor ve twittera giriyor :

Pov : Rick 20 yıl sonra Rowling' leşiyor ve twittera giriyor :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin