14 | Fandom Vs Kitaplar

308 74 322
                                    


💞💞💞

Merhabalar, merhabalar.

Bu bölüm çok eğleneceğiz.

Biliyorsunuz ki kitaptaki karakterler ve fandomların onların davranışları hakkında düşünceleri çoğu zaman çok zıt düşüyor.

Bugün bunları inceleyeceğiz.
Bütün 7' liyi eleştireceğiz.

Tabii ki kendimi tutamayıp sadece Leo için bir roman yazmadım, tabi canım.

1) Annabeth Chase

Bilirsiniz, Annabeth kitapta biraz inek bir karakter ama pek fazla kitap okumuyor, en azından sürekli.

Bir kere bu düşünceyi kafanızdan hemen atmalısınız. Aynı şey ders çalışmakla da ilgili.

Annebeth sadece biraz inek, o da eskidendi. Sonra da üniversiteye gitti ve bu onun en doğal hakkı.

Ayrıca Percy' i hiç kıskanmıyor, sadece Labirent Savaşı' nda bir kere olan bir şeydi. O zamanlar da Annabeth Percy' nin kendisini sevip sevmediğini bilmiyordu.

Annabeth Percy' nin ona ne kadar aşık olduğunu biliyor ve ona güveniyor. Onun başkasına bakmayacağını biliyor, onu kıskanmıyor.

Pratik zekalı biri olduğu için sürekli fikirlerini sunuyor ve çözüm buluyor.

Evet, Annabeth güçlü bir karakter. Ama aynı zamanda dost canlısı ve iyimser. Kimseye kaba davranmıyor.

1,5) Annabeth Chase Fandom

Sürekli ya kitap okuduğu ya da ders çalıştığı için neredeyse hiç konuşmuyor ya da fikir sunmuyor.

Olaylarla da en alakasız insan. Tek bildiği kitap okumak. Sınavdan 95 aldı diye ağlar. Çünkü Annabeth inek değil mi? //hiç sanmıyorum//

Ayrıca Percy' i çok kıskanıyor. Her an Percy' e bakanın gözünü oyarım modunda.

Sürekli insanlarla sert ve kaba konuşuyor. Hiç dost canlısı değil.

2) Perseus Jackson

12 yaşına kadar üvey babası Gabe' den sözlü taciz görüyordu, muhtemelen şiddet de.

Her ne kadar kitapta buna değinilmese de bu kolay unutulacak bir şey değil, Percy hala onu hatırlıyor olmalı, bu çok üzücü.

Her tür güçlükle yüzleşebilen adam akıllı nir karakter. Çok iyi dövüşçüdür.

Umursamaz biri olabilir ama pratik zekalıdır ve bu pratik zekası yüzünden hayatta kalmıştır.

Espri yapması aptal olduğunu göstermez, sadece çocuk görevlerden o kadar bıkmış ki artık doğal geliyor ve espriye vuruyor.

2,5) Perseus Jackson Fandom

"Gabe kim?"

"A harfi nasıl yazılıyor?"

"Nasıl kitap okuyacağımı bilmiyorum."

Arkadaşlar bu çocuk hiç kitap okumuyorsa nasıl üniversite kazandı?

Zekası sıfır, kıskanç sevgilisi Annabeth' in arkasına sığınan bir aptal.

Tek becerebildiği şey espri yapmak, ne dövüşmesi? Aa yok öyle bir şey.

Tabi o kadar canavarı da ebem öldürdü, Hades' in evini de ben değil götüm okudu. Değil mi?

Anlama problemi var. Hiç bir şey anlamıyor. Beyni almıyor.

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin