Özel Bölüm | Rick' in Percy Hikayesi

309 77 147
                                    


💞💞💞

Bölüm : Rick' in yılbaşına özel yazdığı hikaye

Bölüm : Müq çevirmen Aquila

Bölüm : En uzun bölüm

Neredeyiz?" Percy dedi.

"Floransa," dedi Nico.

Percy kaşlarını çattı. "Ve neden?"

Hades'in oğlu homurdandı. Floransa'ya gelmek için asla bir nedene ihtiyacın yok. Ama bana Annabeth için mükemmel bir hediye bulmak istediğini söyledin, değil mi? "

"Doğru." Percy ellerini karnına bastırdı. Gölgelerde seyahat etmeyi hiç sevmedi. Ama Times Meydanı'ndaki Noel pazarına gideceğimizi sanıyordum. Çok sayıda tezgah var - "

"Times Meydanı!" Nico ürperdi. Sen romantiksin. Kız arkadaşına layık bir hediye istiyorsan, herkesin bildiği gibi bir İtalyan hediyesine ihtiyacın var. İşte başlıyoruz."

Floransa sokakları boştu. Kış bulutları ağır ve gri bir şekilde uzanıyordu. Nico ve Percy'nin hemen önünde, katedralin devasa kubbesi, havalanmaya hazır, büyük bir ortaçağ uzay gemisi gibi yükseldi.

"Dükkan yakın," dedi Nico meydanı geçerek. Ağzını kapatan maske yüzünden yüzünü okumak zordu.

"Hangi dükkan?" Percy sordu.

Nico cevap vermedi.

Percy kepenklere baktı, meydanda ortalıkta koşuşturan birkaç kişi vardı. Katedralin önünde uzun Noel ağacı bile hüzünle parlıyor gibiydi. İtalya'da, Amerika Birleşik Devletleri'nde ve her yerde olduğu gibi, bu yılın çok zor olduğu aşikardı. Percy ve Nico gibi yarı tanrılar, salgından hastalanamadılar, ama yayabilirlerdi, bu yüzden hayatlarındaki ölümlüleri korumak için maskeler taktılar, çünkü kahramanlar böyle yaptı.

Ancak Poseidon'un oğlu yorgun ve yeni bir yıla hazırdı. Son zamanlarda, canavarlar da "sosyal mesafe" uyguluyorlardı ve canavarlarla bir kılıçla iki metre uzaktan savaşmak çok zordu.

İşte buradayız, dedi Nico.

Dükkan cephesi diğerlerinden çok farklı değildi. Bir ara sokağın girişindeydi, kapalı kapıdan demir bir parmaklık ve karanlık pencerelere boyalı reklamlar: Mücevherler! En iyi teklifler!

"Ciddi anlamda?" Percy sordu.

"İçeri girdiğimizde," dedi Nico, "nazik ve saygılı ol."

Percy "Her zaman olduğu gibi," dedi.

Nico öksürdü. "Her neyse, dükkân sahibi sana Annabeth için mükemmel hediyeyi satabilir, söz veriyorum. Fakat. . "

"Fakat?"

"Biraz tuhaf."

"Her zamanki gibi," diye tekrarladı Percy. Ceplerini kontrol etti. "Nasıl ödeyebilirim? Sadece dolarım ve süresi dolmuş sandviçler için kuponum var. "

"Merak etme," dedi Nico. "Dükkan sahibi para kabul etmiyor. Para kazanmanın başka yolları var. "

"Şimdi endişeliyim."

Nico ızgarayı açtı, kapıyı itti ve içeri girdi. Percy onu takip etti.

Dükkanın içinde duvarlar her türden mücevherler ve ıvır zıvırlarla dolu dolaplarla kaplıydı. Tezgahın arkasında, sırtı dönük, kocaman kırmızı pelerinli bir adam vardı, saçları vahşi beyaz bir çığ gibi. Bir tezgah üzerinde çalışıyordu, elmas bir kolye tamir ediyordu.

"İmkansız," diye mırıldandı Percy. "Noel Baba?"

"Nerede?" adam haykırdı, endişeyle arkasına döndü.

Noel Baba değildi.

Pelerini açılarak kırmızı kanatlara dönüştü. Beyaz saçlarından bir vaşağınki gibi sivri kulakları çıkıntı yaptı. Domuzun dişleri yine beyaz olan sakalından çıktı. Burnu bir akbabanınki gibi bir gagaydı.

Percy yutkundu. "Üzgünüm. Başka birisi olduğunu sandım. "

"Percy," dedi Nico, "bu Charu, Etrüsk tanrısı, koruyucusu ve ölülerin rehberi."

"Tanıştığımıza memnun oldum," dedi Charu, gözleri alevlerle parlayarak. "Sana nasıl yardım edebilirim?"

"Affedersiniz," dedi Percy, "ama siz bir Etrüsk tanrısı mısınız?"

"Evet, evet," dedi Charu. "İzinsiz giren Romalılardan önce bu topraklar Etrüsklerin eviydi. Bu nedenle bu bölgeye Toskana deniyor, anlıyor musunuz? "

"Ama neden -?"

Nico, Percy, diye sözünü kesti, "Charu son Etrüsk tanrısıdır. Ölülerin geçişini sağlamak için diğerlerinin ölümünden sonra kaldı. "

"Ne yazık ki," dedi Charu. "Bu doğru. Hala bekliyorum, bazılarının geri gelmesini umuyorum ama bu asla olmuyor. " Vitrinlerini gösterdi. "Yüzyıllar boyunca, çoğu ölüm yolunda dükkanımdan geçti. Kimse geri dönmeyecek. Dante adında bir adam vardı ama onun dışında kimse yoktu. Gördüğünüz gibi, insanlar ve tanrılar bana en değerli eşyalarını korumak için bırakıyorlar. Ne arıyorsun?"

Percy Annabeth'e ölü bir tanrıya ait bir hediye almak istediğinden emin değildi, ama Charu'yu gücendirmek istemedi. Annabeth'in sevdiği farklı şeyleri açıkladı.

"Kız arkadaşın stratejiyi seviyor mu?" Charu dişlerini göstererek gülümsedi. "Bende mükemmel bir şey var."

Eski tanrı dolabından bir şey aldı. Minik anahtarlardan yapılmış altın bir bileklikti. "Bu," dedi, "Etrüsk zanaatkar tanrısı Sethlans tarafından yapıldı. Anahtarlar etrafta. . . Pekala, ben sadece birçok şeyi açabileceklerini ve birçok sorunu çözebileceklerini söylüyorum. "

Percy afallamıştı. "Mükemmel" diye itiraf etti. "Ama fiyat yüksek olmalı."

Sadece bu, dedi Charu. "Bana doğru cevabı söyleyin: Benim gibi eski tanrılar neden Noel'i kutlasın?"

Nico gergin görünüyordu. Belki Percy'nin sözlü sınavda başarılı olacağını düşünmemişti. Ama Percy geçen yılı ve onun üstesinden gelmesine yardım eden Nico gibi arkadaşlarını dikkatlice düşündü.

"Çünkü" dedi Poseidon'un oğlu, "Noel herkes içindir. Umudu temsil eder. Özellikle tehlikeli zamanlarda, hepimiz - tanrılar, yarı tanrılar, ölümlüler - birbirimize yardım etmek zorundayız. Sizler gibi biz de tetikte ve iyimser kalıyoruz, geri dönüş yollarını izliyoruz. "

Tanrı gülümsedi. "İyi dedin. İşte hediyen. Belki yeniden görüşürüz, ha? Mutlu Noeller!"

Dükkanın dışında Nico, "Etkileyici, Percy" dedi.

"Teşekkürler," dedi Percy bileziğini tutarak. Ama sanırım mükemmel hediye bir mücevher parçası değil. Bu iyi bir arkadaşlıktır. Mutlu Noeller dostum. "

"Sen de Yosun Beyin."

Percy güldü ve birlikte gölgelere geri döndüler.

Rick' in böyle kısa hikayelerini böyle arıyorum :

Rick' in böyle kısa hikayelerini böyle arıyorum :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💞💞💞

𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚                                       𝙏𝙞𝙢𝙞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin