💞💞💞Bölüm : Kitaplarla ve dizilerle ilgili son gelişmeler!
Biliyorum, bir süredir yb yazmıyorum fakat inanın bana yazabileceğim bir şey bulmakta zorlanıyorum.
Yine de hala düzelmiş olan wattpad percy jackson ortamı olmadığı için tamamlamak da istemiyorum.
Yani, aslında aklıma gelirse eleştirmeyi, ve 2023' e kadar gelişmeleri yazmayı düşünüyorum. Tabii olur mu bilmiyorum.
Her neyse, çok geçmeden bölüme girelim.
✨
Annabeth ve Grover' ın oyuncu seçmeleri başladı. Ama Rick, 'O zaman Percy seçildi?' diyen fana 'Henüz değil' dedi.
Annabeth ve Grover seçmeleri için biosuna özel link koymuş. Aranızda benzeyen ve ingilizce konuşması iyi olan varsa bakabilir.
Percy' e de karar veremiyorlar ama onlar da haklı. En iyisi olsun istiyorlar, en iyisi olsun istiyoruz.
Film uyarlamalarında baş karakteri oynayan aktör Logan Lerman, yeni Percy Jackson serisinin kadrosuna katılmakla ilgilendiğini söyledi.
Ne dersiniz?
Bence Poseidon olarak çok iyi olabilir. Ama Rick' in ve diğer çalışma ekibinin buna sıcak bakacağını düşünmüyorum. Kafalarından filmi çıkarmaya çalışıyor olmalılar.
Ha, bu arada 600 haftadır Percy jackson çok okunanlar listesindeymiş. Bununla ilgili 600. Kat şakaları dönüyor.
Solangelo kitabı da şu an güzel ilerliyormuş. Eminim kitaptan çok memnun kalacağız.
Daughter of Deep de bir ödül kazanmış.
Bilmeyenler için Daughter of Deep basıldı diye biliyorum. Ama henüz Türkçeye çevrilmedi.
Çevriliyor mu belli değil.Rick' in Türkçeye çevrilmeyen kitaplarının çok güzel olayları var. Mesela Türkçe olsaydı, çok güzel konular var.
Yeni görüyorum, Jake Abel (Percy jackson' un filminde Luke' u canlandırmış olan kişi) :
"Lütfen bu sefer Luke' a yara izini verin."
Jake hala o yaşlarda olsa aslında ondan Luke olmuştu. Ve o kitapları da okumuştu. Ama dediğim gibi, hala o yaşlarda olsa. Şu an kendisi 34 yaşında.
Ve bir şey daha.
Olivia Rodrigo Percy Jackson' a şarkılar yazmış. Ve "Belki bir gün paylaşırım."
Şu an şarkıları çok merak ediyorum ama ondan da beklentiye girmeyelim sakin olalım.Bir de Kane Günceleri' ni merak ediyor olmalısınız.
Bildiğiniz gibi o da canlı, oyunculu olacak. Ama Annabeth' den ve Pjo' dan bahsedilmeyecekmiş. Yani bağımsız yapımlar olacak.
Onun senaryosu da yapım aşamasında.
✨
Yb geldiğini görenler, anlık :
Işıklı günler!
💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Random✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...