🍭🍭🍭Bölüm adı : İlk Türkçe fanfiction
Bugün size wattpadde yazılmış ilk Türkçe Percy jackson fanficini buldum.
Eleştiri yapacağım, çok okumadım. Sadece bir kaç bölüm...
Ama ilk bölümün eleştirisini yapacağım.
Kitabın adı : Melez Günlükleri
Yorumlar kısmından tarihlere baktım. Gerçekten çok eski. Yazarı da en son 2015' de görülmüş galiba.
Ben wattpadi yüklediğimde arama motoruna yazdığım ilk şey PJO fanfiction değildi ama şu sıralar ciddi anlamda arıyorum.
Okuyacak fanfic yok. Nereye baksam okuduğum ya da saçma sapan fanficler. Çoğu 2 bölümden sonra yazılmamış bile.
Ama bu tamamlanmış hikaye, bir fanfiction efsanesi böyle başlamış.
Bana kalırsa Siyah Beyaz Aşk dizisi gibi. Kimin kızın nesi olduğu belli değil.
Ne yani? Babamla ben kardeş miyiz?
Tamam da bacım sen kimsin?
Tanrı olduğunu anladım ama hangi tanrı olduğunu anlamadım.
Aman tanrım çok şaşırdım!
Havalı arkadaşlar ve ezik ana karakter mi? Tabii ki!
Ayrıca kıkırdamakta ne var? O da bir gülme çeşidi. Bence Amy' nin piskolojisi iyi değil.
Vay canına, gökyüzünün kızı!
Çok şaşırdım. Yine bir üç büyük vakası.Devin sorunu ne acaba? Ayrıca Amy' nin salak arkadaşının elleri dolu olduğu halde onun poşetlerini taşımak istemesi?
ahsjshkshshjsBu arada poşetler olarak gördüğü şey aslında devin sopası.
Ama iyiymiş.Bu kız hani ezikti?
Ne ara bir deve bağıracak kadar cesur oldu ben çözemedim.Ayrıca yazar normal konuşmalarda caps lock açıyor.
Ama kız bağırdığında caps locku kapatıyor. Bence yazarın da piskolojisi hiç iyi değil.
nE
Onlar furia ise nasıl yaşlı teyze olarak görüyorlar?
Ama aslında furia da değiller.
O zaman kim bunlar?Açken ben ben değilsem açken ben kimim? Gibi oldu bu da!
Maşallah bayağı bir şirinsin Amy' ciğim. Zaten yaşlı teyzeye de dünyanın en keskin aletlerinden birini de ben soktum.
Neden kendini güvende hissedecek ki?
Güvenlik de canavar çıkabilirdi. Bence Amy biraz salak.
Aynen kanka
Zeus da çocuklarına böyle meselelerde yardım ederdi zaten.
Bu kitabın 2. Bölümünü de eleştirmemi ister misiniz?
Eleştirmemi istediğiniz başka bir konu var mı?
O kitaptaki noktalama işaretlerini arıyorum :
🍭🍭🍭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘿𝙚𝙢𝙞𝙜𝙤𝙙 𝙏𝙚𝙢𝙞𝙯𝙡𝙚𝙢𝙚 𝙏𝙞𝙢𝙞
Acak✓ tamamlandı. ! Demigod Temizleme Timi ! ⋘ ──────── ∗ ⋅◈⋅ ∗──────── ⋙ ❝ᴀʀᴛɪᴋ ᴅᴇᴍɪɢᴏᴅ ᴋʟɪꜱᴇʟᴇʀɪɴᴅᴇɴ, ʙᴜᴛᴜɴ ᴍᴇʟᴇᴢʟᴇʀɪɴ ᴋᴇɴᴅɪɴɪ ᴛᴀɴʀɪᴄᴀʟᴀꜱᴛɪʀᴍᴀꜱɪɴᴅᴀɴ, ʜɪᴄ ᴋɪᴍꜱᴇɴɪɴ ʀɪᴏʀᴅᴀɴᴠᴇʀꜱᴇ' ᴅᴇɴ ᴛᴇꜱᴛ ʏᴀᴘᴍᴀᴅᴀɴ ʙᴇɴ 3 ʙᴜʏᴜᴋ ᴄᴏᴄᴜɢᴜʏᴜᴍ ᴅᴇᴍᴇꜱɪɴᴅᴇɴ ʙɪᴋᴛɪʏꜱᴀɴ ɪᴄᴇʀɪ ʙᴜʏᴜ...