~3~

151 14 0
                                    

Vydala som späť k môjmu stolu s víťazoslávnym úsmevom na tvári. Maya ma hltala tmavými očami a vyzerala ako nadšené šteniatko. Sky sa tvárila trochu vydesene, dokonca možno aj trochu znechutene.

,,No hovor!" vykríkla Maya a pohľadom prebehla po stole, kde teraz sedel Jason. S úsmevom čosi vysvetľoval ostatným spoluhráčom. Len som nad tým pretočila očami a upriamila pozornosť späť na dievčatá. Ktovie, čo chalanom natrepal do hlavy.

,,Uzavrela som s ním nejakú formu stávky. Povedala som, že si zahráme hru," zastrčila som si prameň vlasov za ucho, nadšená zo svojho nápadu.

,,Akú hru?" opýtala sa Sky prekvapene. Takisto pozorovala stôl basketbalistov, no ja už som sa tam odmietala pozerať.

,,Že k sebe budeme milí, budeme sa spolu rozprávať. Budeme sa prechádzať, dáme si navzájom prezývky, budeme sa baviť s kamarátmi toho druhého a chodievať na rande," zopár detailov som vypustila, no podstatu som vystihla, ,,a kto sa zamiluje prvý prehrá," uškrnula som sa nadšene.

V tom momente Sky vypľula dúšok vody na Mayin dokonalý make-up. Maya na to prekvapivo nereagovala, len na mňa vydesene hľadela.

,,Si normálna?!" opýtala sa Sky a jemne sa rozkašlala.

Maya si utrela tvár a zvýskla. Jej vydesený pohľad vystriedalo nadšenie.

,,Sky, je to geniálne, ja sa do neho nikdy nezamilujem. Namiesto toho mu ukážem aké to je, keď sa zahrávaš s niekoho pocitmi. Spadne na ústa, to ti sľubujem," sypala som zo seba.

,,Odkedy si pamätám, Jasona Tatea neznášaš. Neuznávaš jeho spôsob života a len po ňom bľačíš kedykoľvek ste v rovnakej miestnosti. A teraz mi tvrdíš, že s ním v podstate chodíš?"

Asi nikdy som nevidela Sky takú rozčúlenú. Vždy to bola pokojná, tichá Sky, ktorá si radšej hryzla do jazyka než by mala vyvolať hádku. Môj víťazoslávny úsmev mi pomaly začal miznúť z tváre.

,,Hovorím ti, že sa do neho nikdy nezamilujem. Je to hlupák a idiot," povedala som. Moje sebavedomie sa pomaly začalo vytrácať.

,,A to si si taká istá, že on sa zamiluje do teba? On, sukničkár, ktorý vie dokonale predstierať, že mu na tebe záleží?" nedala sa Sky.

Maya nás len ticho sledovala, rovnako prekvapená Skyiným výstupom.

,,Uvedomuješ si vôbec, do čoho si sa namočila?" opýtala sa Sky.

Začalo mi dochádzať, že to možno to nebolo až také úžasné, ako som si myslela. Jason bol skúsený herec, zvládne sa hrať na môjho priateľa. No čo budem robiť ja? Už teraz nie som schopná sa na neho pozrieť. Ako ho prinútim, aby sa do mňa zamiloval, keď ani nie som schopná dodržiavať pravidlá svojej vlastnej hry?

,,Ja si myslím, že to je skvelé Aitana," ozvala sa Maya.

Ja som však už nebola schopná opätovať jej nadšenie. Jediné, čo sa mi ozývalo v hlave boli Skyine slová.

,,Donútila si najpopulárnejšieho chlapca, aby s tebou chodil!" zvýskla Maya nadšene a zatlieskala.

,,Toto odmietam počúvať," zavrčala Sky a potom sa jednoducho dvihla a odkráčala von z jedálne.

Cítila som sa, akoby ma niekto kopol do brucha.

,,Môžeme chodiť na dvojité rande. Ty, ja, Jason a Daniel," uškrnula sa Maya a znovu pozrela k Jasonovmu stolu.

Dovolila som si jeden krátky skúmavý pohľad. Jason obedoval, akoby sa pred chvíľou nič nestalo. Sam s Jamiem sa ho čosi neustále pýtali a Daniel s úsmevom pozoroval Mayu. Zack pri stole chýbal, uvedomila som si zhrozene.

Kto sa zamiluje, prehráWhere stories live. Discover now