~18~

117 11 0
                                    

Zobudil nás budík, ktorý nastavil Jason. Hoci som tú pesničku mala rada, momentálne som nechcela nič iné ako to, aby tie prekliate tóny stíchli. Och ako sa mi len nechcelo vyliezť z postele!

Budík som však musela ísť vypnúť ja, keďže som nechcela, aby to robil Jason s jeho zranenou nohou. Akonáhle som sa pohla, Jason ma stiahol späť do zovretia jeho mocných rúk a ja som zvýskla od prekvapenia.

,,Jason!" okríkla som ho.

,,Nikam nechoď," zamumlal rozospato.

,,Ty ideš tiež. Ideme do školy, pamätáš?" opýtala som sa, hoci sa mi naozaj nechcelo nikam ísť.

V jeho náručí mi bolo tak príjemne. Za tú myšlienku by som si ešte pred pár dňami vylepila. Momentálne som však bola v stave, že som to absolútne neriešila.

,,Chcem ostať tu," povedal Jason protivne, akoby mi čítal myšlienky, no ja som sa vymámila z jeho rúk a vyliezla z postele, aby som konečne vypla budík.

,,Ďalší deň nič nerobenia ti už nevenujem, prepáč," povedala som s úsmevom.

,,Aitana, obleč ma," zívol.

,,No tak to si vyhoď z hlavy. Znovu pripomínam, že nie si ochrnutý," pozrela som na neho prísne.

,,Ale keď mne sa tak nechce!" vykríkol až mnou trhlo.

,,Aký je na teba po ránu krásny pohľad," zamrmlala som naoko podráždene.

Pravdou bolo, že na neho naozaj bol krásny pohľad. Rozospatý s rozcuchanými vlasmi a chrapľavým hlasom. Až som sa musela otočiť.

,,Obleč sa, ja ti spravím niečo na jedenie. Odchádzame za dvadsať minút!" zavrčala som.

,,Za dvadsať? To som mohol ešte devätnásť minút spať!" vydýchol a zvalil sa naspäť do perín

,,Máš na nohe sadru, Jason. Za devätnásť minút ani nezídeš dole po schodoch," rýpla som do neho.

Kým mi však stihol odpovedať, zamierila som do kúpeľne.

.........

Do školy sme samozrejme prišli tesne pred zvonením, lebo Jasonovi všetko trvalo neskutočne dlho. Kým sa obliekol, najedol a potom dotackal do auta, myslela som, že ošediviem. Šoférovala som potom až príliš rýchlo, za čo si zo mňa neskutočne strieľal.

,,Jason!" zvolal Sam natešene, keď ho zbadal.

Pri skrinkách postávala celá ich partia. Sam, Jamie, Daniel aj Zack. Jeho modré oči ma automaticky vyhľadali a usmial sa na mňa.

Začervenala som sa. Čo by si pomyslel o tom, ako som sa nechala pohltiť hrou? Mala som to predsa predstierať a napriek tomu som si užívala každý jeden moment.

,,Vyzeráš oveľa lepšie, než keď som ťa videl naposledy," poznamenal Daniel.

Prebehla som po Jasonovi zbežným pohľadom. Mal pravdu, Jasonovi teraz žiarili oči a na tvári mu pohrával jemný úsmev. Nahnevaný, zlomený chlapec, ktorého som viezla v stredu na chatu bol preč.

,,Aitana, neviem čo si s ním spravila, ale nauč ma to," otočil sa ku mne Sam a ja som sa nervózne zasmiala. Skôr ma trápilo to čo on robil so mnou. Vyhýbala som sa jeho pohľadu, hoci som vedela, že na mňa hľadí.

Na moje veľké šťastie však zazvonilo a tak som sa len rýchlo pozdravila a rýchlou chôdzou som sa vydala na hodinu.

..........

Kto sa zamiluje, prehráDonde viven las historias. Descúbrelo ahora