Sedela som na posteli s otvoreným notebookom a čakala, kým mi Maya a Skylar zdvihnú. Od môjho rozhovoru s mamou ubehla už hodina a ja som s nimi potrebovala nutne hovoriť. Ako prvá zdvihla Maya a na obrazovke sa objavila jej usmiata tvár.
,,Aitanaaaa," zapišťala.
,,Dios míos, Maya prídem o uši," zasmiala som sa a stlmila zvuk.
O sekundu sa na obrazovke zjavila aj Skylar: ,,Ahojte."
,,Ahoj Sky," odvetila som a usmiala sa na ňu. Bola som rada, že to už medzi nami bolo ako tak v pohode.
,,Čo sa deje, že si musela zvolať tento urgentný meeting práve keď som sa chytala robiť si nechty?" spýtala sa Maya.
,,Nooo," zatiahla som. Obe dievčatá akoby na povel zbystrili pozornosť.
,,Vyklop to!" povedala Maya opäť príliš hlasno. Skylar nad ňou len pretočila očami a kývla mi hlavou nech začnem.
,,No stala sa taká vec," začala som, ,,akosi som povedala mame, že ja a Jason spolu chodíme a ona odo mňa teraz chce, aby som ho pozvala ku nám na večeru."
,,Žartuješ?! Dočerta Aitana povedz mi, že žartuješ!" vyrútila sa na mňa Sky až príliš ostro.
,,Kiežby," šepla som.
,,Panebože Aitana!" smiala sa Maya, ,,netvár sa akoby to bol koniec sveta! Veď to je úúúžasné."
,,To je všetko len nie úžasné Maya," povedala som a zaborila hlavu do dlaní.
,,Ako k tomu vlastne došlo?" spýtala sa Skylar a tvárila sa akoby mala každú chvíľu niekomu vraziť.
,,No tak trochu som u neho včera prespala," zašepkala som rýchlo.
,,Čože?!" zvrieskli obe naraz.
Už-už som sa chystala im všetko povedať keď Maya odrazu skríkla: ,,POČKAŤ, POČKAŤ, POČKAŤ!! To preto si mi napísala, že keby sa niekto pýtal spala si u mňa?"
,,Áno presne preto. Ale bolo mi to tak na dve veci, pretože mama ťa ráno videla v obchode s Danielom, tak mi zavolala, aby zistila, kde som a ja som jej povedala, že stále u teba. Takže jej došlo, že klamem," vysvetlila som.
,,Aaaaaaa!! Detaily, chcem detaily!" pišťala Maya a ja som mala pocit, že mi z toho vybuchne hlava.
,,Maya upokoj sa preboha a nechaj Aitanu hovoriť," povedala Sky, no hlas mala chladný a vôbec sa neusmievala. Vedela som, že to neveští nič dobré.
,,No bola som s Mayou na zápase," otvorila som si čokoládu a rozhodla sa začať od začiatku, ,,ako iste vieš jeho tím prehral, pretože netrafil poslednú strelu. Keď som sa s Mayou rozlúčila a vydala sa k svojmu autu, dobehol ma a ospravedlnil sa mi za...," zasekla som sa. Dievčatám som nepovedala nič o našom výlete na pláž ani o hádke, ktorá potom nasledovala.
,,Ospravedlnil sa ti zaaa..." nabádala ma Maya, nech pokračujem.
,,Ospravedlnil sa mi za veci, ktoré mi predtým povedal, trochu sa ma to dotklo a jeho to zjavne naozaj mrzelo."
,,Awww," zavyla Maya, ,,to preto si nechcela ísť na ten zápas však?"
Rýchlo som prikývla, vložila si do úst kúsok čokolády a pokračovala: ,,Začali sme sa rozprávať a prišiel mi nejaký smutný. Najprv som si myslela, že to je len kvôli tomu zápasu no vysvitlo, že to nebol skutočný dôvod. Sadli sme si ku mne do auta a ja som ho nechala nech mi o tom povie. Napokon sa ma spýtal, či by som s ním nemohla ostať na noc na ich chate v lese, pretože sa nechcel vrátiť domov. Bolo mi ho príliš ľúto, aby som ho nechala ísť samého a tak som súhlasila."
STAI LEGGENDO
Kto sa zamiluje, prehrá
Storie d'amoreRád sa zahrávaš s pocitmi? Poďme si teda zahrať hru. Budeme k sebe milí. Budeme sa rozprávať 24/7. Budeme si hovoriť dobré ráno a dobrú noc každý jeden deň. Budeme sa spolu prechádzať. Vymyslíme si prezývky pre toho druhého. Budem...