,,To myslíš vážne?" skríkla Maya a ja som na ňu vyľakane pozrela.
,,Myslím," odvetila som ticho a sklopila pohľad.
Maya si povzdychla a chytila ma za plece: ,,Pozri Aitana, nevravím, že to je zlé. Myslím si, že je fajn, že si sa zaľúbila, ale nebol cieľ tejto hry, aby sa on zaľúbil do teba?"
,,Bol," priznala som, ,,ale za tých posledných pár dní sa toho až priveľa zmenilo. Lepšie som ho spoznala a myslím, že konečne viem aký je."
,,Si si tým naozaj istá? Nechcem ťa spochybňovať, no obe vieme aký Jason je. Si si na sto percento istá, že to na teba len nehrá?" povedala a do mňa sa začala vkrádať neistota.
,,Odkedy si ty tá čo ma pred ním varuje? Nebola si to náhodou ty, kto tvrdil, že by sme spolu boli pekný pár?" napadlo mi odrazu.
Maya sa zháčila: ,,No vieš..."
,,Maya ak vieš niečo, čo by som mala vedieť, tak sem s tým!" povedala som znepokojene.
,,Nechcela som ti to hovoriť, pretože som si myslela, že by ťa to aj tak netrápilo," začala, ,,no teraz, keď viem, že si do neho buchnutá...no vieš...Jason a Daniel spolu často o vašej hre hovoria a sem tam mi Daniel niečo povie. Viem, že Jasonovi na tebe začalo záležať, to určite nepredstiera, no z toho čo Danielovi povedal, ťa asi nemiluje Aitana."
,,Ako to vieš? Čo presne Danielovi povedal?" naliehala som s hrdlom zovretým od strachu.
,,No, nie je to presné znenie a možno som to aj zle pochopila, takže no veď vieš, ber to s rezervou a..."
,,Panebože Maya už to vyklop!" okríkla som ju nedočkavo.
,,Daniel sa Jasona spýtal, či si myslí, že by sa do teba mohol zamilovať, no a Jason sa len zasmial a povedal čosi ako...je milá, mám ju rád no nie je to môj typ, nemyslím si, že by to mohlo fungovať..."
Ostala som na Mayu ticho zízať. Potrebovala som o tom rozhovore vedieť viac.
,,Kedy to povedal?" spýtala som sa.
,,V ten deň, keď sa zranil. Tesne predtým, ako sme išli na kávu," odpovedala a kajúcne na mňa pozrela.
To ma trochu upokojilo. Bolo to predtým ako sme sa zblížili a ja som k nemu vtedy tiež veľa necítila. Môj strach začal jemne opadať, no rozhodne úplne nezmizol.
,,To si mi to nemohla povedať na tej káve?" opýtala som sa podráždene.
,,Myslela som, že to nie je dôležité," bránila sa Maya, ,,sama si tam predsa už len pri náznaku, že by medzi vami niečo mohlo byť, povedala, že sa to nikdy nestane. Nečakala som, že tak radikálne zmeníš názor."
,,Ja viem, prepáč," povedala som a usmiala sa na ňu, ,,ja len...odvtedy sa toho veľa zmenilo, veď to sama vidíš. Možno sa zmenilo aj to, čo ku mne cíti on."
,,Aitana ja ti predsa nevravím, že tu taká šanca nie je. Vravela som ti predsa, že to máš brať s rezervou. Podľa toho čo vidím sa niečo medzi vami naozaj zmenilo. Len ťa varujem, aby si bola opatrná a neunáhlila sa. Je to predsa len Jason..." povedala starostlivo.
,,Ja viem, nepovedala som predsa, že mu to chcem hneď teraz vytrúbiť," poznamenala som a pretočila so smiechom očami.
Bola som jej vďačná za to, že mi to povedala. Možno som mala pravdu, že sa Jasonove pocity za ten čas zmenili, no rozhodne som si mala v pláne dať pozor. Maya mala pravdu. Nech som k nemu cítila čokoľvek, stále to bol Jason Tate - najväčší sukničkár na škole. Mala by som byť ostražitejšia. To však neznamenalo, že sa moje pocity k nemu zmenili. Moje srdce stále verilo, že ku mne niečo cíti a srdcu sa ťažko rozkazuje.
YOU ARE READING
Kto sa zamiluje, prehrá
RomanceRád sa zahrávaš s pocitmi? Poďme si teda zahrať hru. Budeme k sebe milí. Budeme sa rozprávať 24/7. Budeme si hovoriť dobré ráno a dobrú noc každý jeden deň. Budeme sa spolu prechádzať. Vymyslíme si prezývky pre toho druhého. Budem...