~22~

106 11 0
                                    

Chce to ukončiť. Už to viac nevie predstierať. Už sa viac v mojej spoločnosti nevie pretvarovať.

Tie slová sa do mňa zabodli ako dýky. Maya ma pred tým varovala. Alice ma pred tým varovala. Dokonca aj Zack ma pred tým varoval. Všetci hovorili, že Jason je v pretvárke dokonalý, že je skúsený herec a vie si obmotať okolo prsta kohokoľvek.

Zrejme ho už znechucujem natoľko, že to pri mne nevie vydržať. Radšej sa vzdá výhry, akoby mal byť v mojej spoločnosti o niečo dlhšie.

Spravila som niečo konkrétne? Niečo čo ho dostalo až do tohto stavu? Alebo už mu jednoducho leziem na nervy tak dlho, že už nevie pokračovať?

Nechcela som počuť už nič ďalšie a tak som sa radšej vrátila späť do kuchyne.

,,Aitana si v pohode?" opýtala sa Maya, zrejme sa čudovala, prečo som sa aj s plnou táckou vrátila.

,,Eh, zabudla som lyžičky," utrúsila som prvé, čo mi prišlo na jazyk. Maya sa zatvárila prekvapene, no položila mi ich na tácku a do obývačky vkročila spolu so mnou.

Sam a Jason už sa nerozprávali, chichotali sa na niečom na Samovom mobile.

,,Čo je také vtipné chlapci?" opýtal sa Daniel, ktorý za mnou vošiel dnu.

Položila som tácky na stolík a sadla si čo najďalej od Jasona. Jeho slová mnou otriasali a nechcela som nad nimi rozmýšľať. Nie keď sa ostatní mohli opýtať prečo som odrazu tak zvážnela. Rýchlo som si priložila horúci hrnček k ústam a pomaly začala sŕkať horúci nápoj.

,,Sam mi púšťa nejaké poľské video, v ktorom žena spieva o krížencovi krysy a jeleňa," odvetil Jason so smiechom.

Takže z rozhovoru o mne, prešli rovno na také hlúposti, fakt skvelé. Smiali sa na tom ako dvaja blázni.

,,Deti," zamrmlal Daniel a prekrútil očami.

,,Poďme hrať fľašuuu!" zvýskol z ničoho nič Sam. Z nich všetkých bol rozhodne najbláznivejší.

,,Chceš sa olizovať s vlastnou sestrou Fletcher?" rýpol do neho Jason.

,,Som v pokušení zlomiť ti aj druhú nohu, Tate," zavrčal Sam.

Len som si chlipkala z hrnčeka a snažila sa nevyzerať sklesnuto. Našťastie si ma nikto nevšímal. Jason na mňa nepozrel ani raz, odkedy som vošla, a to už som musela brať ako znamenie. Keď ostatní odídu, určite mi to povie. Povie mi, že ma má plné zuby, že chce ukončiť hru, že si mám zbaliť veci a vypadnúď z jeho života.

,,Prečo tu vlastne nie je Zack?" opýtal sa Jason odrazu. Skoro som pri tej otázke vyprskla dúšok čaju, no premohla som sa.

,,Opýtal sa či tu bude aj Aitana a keď som povedal, že áno, povedal, že nejde," vysvetľoval Sam.

Zarazene som na neho hľadela.

,,On má niečo proti Aitane?" opýtal sa Jason nechápavo.

,,Veď jej minule ochotne išiel vymieňať pneumatiku nie?" podotkol Sam.

,,Mne potom hovoril, že sa musí učiť," ozval sa Jamie.

,,Hej, lebo ho nepoznám. On sa učí v škole cez prestávku tesne pred písomkou," odporoval Jason.

Veľmi som dúfala, že rýchlo zmenia tému. Zack bol ten posledný, o kom som sa chcela rozprávať.

,,Máš pravdu! Ako to že má tak dobré známky?" opýtal sa Daniel.

,,Veď Andersonová ho zbožňuje. Čudujem sa, že na zápasy nenosí ceduľu s jeho menom," zachichotal sa Sam.

Jason vytiahol mobil a čosi ťukal do klávesnice. Zrejme písal Zackovi.

Kto sa zamiluje, prehráWhere stories live. Discover now