,,Neverím!" ozval sa Sam vo chvíli keď ma uvidel.
Uškrnul som sa, podal som si s ním ruku. Konečne už ma neobmedzovali žiadne barle. Hneď v utorok mi totiž v nemocnici dali dole sadru. Doktor povedal, že sa noha hojí veľmi dobre a že môžem začať chodiť na rehabilitácie. Toho sa ujala moja mama, ktorá sa mi za každú cenu snažila ukázať, že je schopná sa o mňa postarať. Vybavila mi, že som celý týždeň nemusel chodiť do školy, namiesto toho som chodil cvičiť. Zlepšilo sa to natoľko, že som momentálne vedel chodiť, hoci ma to stále ešte pobolievalo. Natieral som si to rôznymi masťami a posilňoval ochabnuté svaly koľko to len šlo.
,,Budúci týždeň už dúfam hráš," poznamenal Jamie, ktorý k nám zozadu podišiel.
,,Samozrejme, idem do základnej päťky," usmial som, hoci vedomie, že to tak nebude, ma dosť bolelo.
,,Musíš usporiadať párty! Veľký návrat basketbalovej hviezdy!" nadchýnal sa Sam.
,,Prosím ťa, som rád, že vôbec som schopný chodiť. Kým sa reálne vrátim, bude to trvať," vysvetlil som mu.
,,Počul som dobre, že usporadúvaš párty?" ozval sa spoza mňa Daniel. Maya nebola nikde nablízku, čo mi prišlo dosť zvláštne.
,,To len Sam si tu vymýšľa, neboj sa, môžeš sa pokojne celý víkend venovať svojej frajerke,"vysvetlil som.
Daniel na mňa škaredo pozrel a ja som nadvihol obočie.
,,Vieš, keby si chodil do školy Jason, vedel by si, že Daniel sa s Mayou pohádal," objasnil mi situaci Sam.
,,Čo?" vyhŕkol som prekvapene.
,,Povedal som jej, že nechcem stretnúť jej rodičov," zamrmlal Daniel nešťastne.
,,Prečo?" nechápal som.
,,Pretože nie som pripravený podniknúť taký veľký krok vo vzťahu!" Daniel si vošiel rukami do vlasov.
,,Daniel si normálny?" oboril som sa na neho.
,,Jason, od teba rady čo sa týka vzťahu naozaj nechcem," zavrčal a ja som zalapal po dychu, ,,nebol si ani v jednom normálnom vzťahu a tú pretvárku s Aitanou nerátam."
,,Daniel!" okríkol ho Sam. Jamie ho tiež zarazene sledoval.
,,Prepáč," vzdychol okamžite, akoby si uvedomil význam svojich slov. V tej chvíli k nám podišiel aj Zack, posledný člen skupinky.
,,Môžeš mi povedať, kde máš telefón?" vyhŕkol Sam hneď keď spoluhráča uvidel. Zack sa len uškrnul pričom ukázal svoj dokonalý chrup. Jeho mamka bola zubárka, ani som sa nečudoval.
,,V oprave. Spadol mi do vane," odvetil Zack.
Chcel som mu zavolať a opýtať sa čo všetko povedal Aitane, ako sa mu podarilo ju rozplakať. No nedalo sa mu dovolať a tak som to vzdal.
,,Prečo si mal telefón vo vani?" opýtal sa Jamie nechápavo.
,,Možno by sme sa mali opýtať Andersonovej," zasmial sa Sam, načo ho Zack prepálil nepekným pohľadom.
,,Joj, Zack nepriťahuj k sebe všetku pozornosť! Chcel som tu riešiť Daniela!" zavrčal som na neho, hoci som to myslel zo srandy.
,,Čo? Jeho fóbiu z pani Davisovej?" opýtal sa Zack.
,,Nemám fóbiu z jej mamy. Ale stretnutie s rodičmi je veľký krok!" zavyl Daniel.
,,Idete spolu na dovolenku Daniel! Myslím, že to je trochu väčší krok," pripomenul som mu.
BINABASA MO ANG
Kto sa zamiluje, prehrá
RomanceRád sa zahrávaš s pocitmi? Poďme si teda zahrať hru. Budeme k sebe milí. Budeme sa rozprávať 24/7. Budeme si hovoriť dobré ráno a dobrú noc každý jeden deň. Budeme sa spolu prechádzať. Vymyslíme si prezývky pre toho druhého. Budem...