Keď som vošla do domu, okamžite sa ku mne prirútila mama.
,,Tak? Ako bolo?" vyzvedala a oči jej pri tom nadšene žiarili.
,,Super," odvetila som a pretočila nad ňou oči.
,,Super? To je všetko čo mi k tomu povieš? Detaily, Aitana. Chcem počuť detaily!" chrlila na mňa jednu vetu za druhou.
,,Fajn, fajn. Môžem sa ale aspoň vyzuť?" povedala som pobavene.
Nikdy som nevidela mamu takú nadšenú. Pripomínala mi tínedžerku, ktorej najlepšia kamarátka sa práve vrátila z rande a prišla jej povedať všetko čo sa stalo.
Tá myšlienka mi pripomenula moje kamarátky. Mala by som im napísať a mohli by sme zájsť na kávu. Mala som pocit, že to už bola večnosť, čo sme sa nevideli. Navyše, Sky vyhrala preteky a ja som to s ňou chcela patrične osláviť.
,,Dios míos, Aitana švihni si! Nehovor mi, že ti trvá tak dlho vyzuť si jedny topánky!" súrila ma mama.
,,Mami ja ťa nespoznávam!" smiala som sa, ,,upokoj sa predsa!"
,,Keď ja som zvedavá!" zvolala, ,,v piatok si sa vrátila skoro a v zlej nálade a ešte aj so všetkým, čo si chcela Jasonovi odniesť. No a dnes prídeme domov a na stolíku papierik, že si s ním išla na výlet! Tak sa mi nečuduj, že ma zaujíma čo sa stalo! Som tvoja matka a je prirodzené, že chcem vedieť čo sa deje v živote mojej jedinej dcéry!"
Normálne som ju nespoznávala! Pomaly som prešla ku stolu v kuchyni a posadila sa na svoje obvyklé miesto. Mama sa usadila oproti mne, na miesto, kde ešte dnes ráno sedel Jason. Rýchlo som zahnala tú myšlienku. Pozrela som na mamu, ktorá už na mňa nedočkavo pozerala pobádala ma, aby som začala.
,,No takže začnem poporiadku. V piatok som chcela ísť za Jasonom, pretože po škole zmizol až nečakane rýchlo a mala som strach či je v poriadku," vydýchla som, ,,no lenže ukázalo sa, že mu vôbec nič nebolo. On totižto usporiadal párty, na ktorú ma akosi zabudol pozvať."
,,Ako ťa mohol zabudnúť pozvať!" skočila mi mama do rozprávania, ,,veď si jeho frajerka! Ako sa dá zabudnúť na niekoho s kým chodíš?!"
,,Mami upokoj sa prosím a neskáč mi do reči," povedala som netrpezlivo, ,,jednoducho na to nejako zabudol. Mali sme toho tento týždeň veľa a on bol v tom, že mi o tom povedal." Neverila som tomu, že som ho teraz pred mamou obhajovala! Cítila som sa zle, že mame nevravím pravdu, no pre dobro našej hry som nechcela, aby mama vedela pravdu. Rozhodne by to nedopadlo dobre.
,,Aj tak sa mi to nepáči," zamrmlala mama, no už ma viac neprerušovala.
,,Okej, takže pokračujem," vrátila som sa k rozprávaniu, ,,na tej chate sme sa pohádali, pretože sa ma to, samozrejme, dotklo a bola som naštvaná, že na mňa zabudol. Písal mi ešte celý večer, no ja som zaspala hneď ako som prišla domov, čo si si zrejme všimla."
Mama len jemne prikývla a pokynula mi nech pokračujem.
,,No v sobotu som vstala nehorázne neskoro," povedala som, na čo mama len pokrútila hlavou, ,,necítila som sa dobre a stále som bola nahnevaná, tak som sa išla prejsť. Keď som sa vrátila domov, Jason mi opäť volal." Rozhodla som sa, že mame nepoviem, že u nás Jason prespal. Nemala som dnes náladu na jej ďalšie zvedavé otázky a nedaj bože prednášku o tom, že o takých veciach chce vedieť vopred. ,,Keď som zodvihla, Jason sa mi ospravedlnil a skrátka sme si to vysvetlili. Navrhol aby sme dnes spolu zašli na výlet, ktorý naplánoval. Chcel mi tým vynahradiť tú piatkovú párty. Ako si si mohla všimnúť súhlasila som. Ráno pre mňa prišiel a vyrazili sme na výlet."
YOU ARE READING
Kto sa zamiluje, prehrá
RomanceRád sa zahrávaš s pocitmi? Poďme si teda zahrať hru. Budeme k sebe milí. Budeme sa rozprávať 24/7. Budeme si hovoriť dobré ráno a dobrú noc každý jeden deň. Budeme sa spolu prechádzať. Vymyslíme si prezývky pre toho druhého. Budem...