Zackove slová mi vŕtali v hlave celý týždeň. Naozaj bola možnosť, že by som to mala šancu napraviť? Našťastie, Jason sa až do piatku v škole neukázal. Hoci som bola rada, že som sa mu nemusela vyhýbať a nemusela si lámať hlavu nad tým, či mu mám niečo povedať, srdce mi zvieral nepríjemný pocit nevedomosti.
,,Vystupováááť," zavelila som, keď som zaparkovala auto na školskom parkovisku.
,,Ďakujeme," usmiala sa na mňa smutne Maya.
,,Za nič," odvetila a chytila ju pod pazuchu a Sky spravila to isté, takže Maya bola bezpečne medzi nami.
Naše tiché obdobie šlo bokom v momente ako mi v stredu Maya s plačom volala, že sa pohádala s Danielom a nechce byť sama. Nechcela príliš rozoberať čo sa stalo, no vysvetlila mi, že predmetom hádky bolo to, že Daniel sa nechcel stretnúť s jej rodičmi.
,,Rozmýšľala som, je piatok, čo tak niečo podniknúť?" spýtala som sa, keď sme vošli do školy.
,,Mrzí ma to, ale dnes nemôžem. Mám už iné plány," mykla plecami Sky.
S Mayou sme sa na ňu prekvapene pozreli. Nebývalo často, že by Sky mala na pláne niečo iné ako tréningy alebo niečo v súvislosti s rodinou.
,,Aj nám prezradíš aké?" vyhŕkla Maya nedočkavo.
,,Nie," povedala Skylar pevne.
,,Ako to, že nie?" zvolala som, ,,odkedy máš pred nami tajnosti?"
,,Nemám pred vami tajnosti," ohradila sa Sky.
,,Prečo nám to potom nemôžeš povedať?" nedala sa odbiť Maya.
,,Lebo na to ešte neprišla tá správna chvíľa!" odvrkla Sky, čím bola téma uzavretá.
,,Musím si ešte zbehnúť pre veci do skrinky," vydýchla som, keď sme zastali uprostred školskej haly.
,,Ja tiež," povedala Sky a Maya súhlasne prikývla.
,,Okej, vidíme sa," zamávala som im a pobrala sa opačným smerom ako dievčatá. Mali také šťastie, že mali skrinky na rovnakej chodbe!
Pomaly som kráčala chodbou ponorená do svojich myšlienok, keď ma vyrušilo hlasné udieranie o kov. Vyľakane som sa strhla a uprela pohľad k zdroju toho zvuku. Bol to Sam, ktorý búchal po...mojej skrinke!
,,Pozor! Pozor! Dneska je párty u Jasona na chate! Opakujem! Dneska je párty u Jasona na chate! Všetci ste pozvaní, informáciu pokojne šírte ďalej!" kričal obklopený kamarátmi vrátane Jasona, ktorý na moje prekvapenie stál bez barlí, rovnako tak chýbala aj sadra.
Moje prekvapenie nad zmenou Jasonovho zdravotného stavu a nad správou, ktorú práve vyhlásil Sam, rýchlo nahradilo zdesenie, keď som uvidela preliačené dvierka mojej skrinky. Ja toho šaša prerazím!
Prudko som sa nadýchla a poháňaná hnevom sa rýchlym krokom dostavila ku svojej zničenej skrinke.
,,Si normálny?!" vykríkla som a zúrivo ukázala na skrinku.
Sam sa na mňa vyľakane pozrel, akoby si až teraz uvedomil, čo spravil. Začal cúvať dozadu smerom k zvyšku chalanov, akoby dúfal, že ho predo mnou zachránia. Keď som však vzhliadla k jeho potencionálnym záchrancom, neušlo mi, že Daniel s Jamieim sa len zúfalo snažili potlačiť smiech.
,,To si nemohol trieskať po svojej skrinke?" pokračovala som a hoci môj hlas znel naštvane, v duchu som potláčala smiech, ktorý sa dral na povrch pri pohľade na Samov vyľakaný výraz.
,,P-prepáč, Aitana. Ja... ja som si to nevšimol," habkal Sam vydesene.
,,Nabudúce ti tak preliačim hlavu," zamrmlala som výhražne.
YOU ARE READING
Kto sa zamiluje, prehrá
RomanceRád sa zahrávaš s pocitmi? Poďme si teda zahrať hru. Budeme k sebe milí. Budeme sa rozprávať 24/7. Budeme si hovoriť dobré ráno a dobrú noc každý jeden deň. Budeme sa spolu prechádzať. Vymyslíme si prezývky pre toho druhého. Budem...