14 - 15.

150 2 2
                                    

Chcela som niečo povedať, keď ma Liam znova predbehol:

„Za koľko?", rýchlo som spočinula svojím zrakom na Harryho. On ma chce predať? Prečo?

„Táto nieje na predaj", odpovedal Harry so zaťatými zubami a ja som uvoľnila vzduch, ktorý som nevedela že v pľúcach zadržiavam.

„Ale no tak Styles, nemôžeš si užívať s takouto kosťou iba ty, vieš koľko by sme dostali ak by sme ju... .", nedokončil vetu, pretože ho Harry prerušil tým, že v ruke držal pištoľ, ktorú namieril na Liama.

„Dokonči tu vetu a ja budem mať vymaľovaný dom tvojou zasranou krvou".

„Pokoj Styles, iba som si robil srandu." ,odpovedal s kľudom Liam. Vo vzduchu som mohla cítiť napätie, až pokým ho neprerušilo zvonenie Liamovho mobilu, ktorý on bez váhania hneď prijal.

„Počúvam - áno - jasné - zober to, hneď som tam". Hneď ako Liam ukončil hovor, nasmeroval si to k dverám, ktoré otvoril a chcel odísť. Ale ešte predtým sa zastavil a povedal:

„Styles, vidíme sa a teba princezná mi bolo veľkým potešením ťa spoznať.". Už som iba videla ako sa zatvorili dvere a nastalo ticho. Pozrela som sa pomaly na Harryho, ktorý stále držal zbraň v ruke a oči mal zapichnuté do zeme. Myslela som si, že sa zavrie hore do izby ale namiesto toho pristúpil k dverám, zobral z vešiaka čiernu koženú bundu, zastrčil si zbraň vzadu do nohavíc a odišiel na čiernom Range Roveri.

Už 2 hodiny ležím v posteli a pozorujem strop na ktorom, nieje nič zaujímavé. Od Harryho odchodu, som totiž nemala na nič náladu. Zrazu mi hlasno zaškŕkalo v bruchu. Pocítila som nesmierny hlad. Postavila som sa a chystala sa otvoriť dvere ale zvuk buchnutia vchodových dverí ma zastavil v pohybe. Ruku som mala stále položenú na kľučke ale dvere som neotvorila. Počula som ako niekto kráča po schodoch, pravdepodobne Harry. Zistila som, že nieje sám, pretože som počula pád a na to ženský smiech.

Odvážila som sa potichu pootvoriť kúsok dvere a to čo som videla bolo ako zo zlého sna. Harry bol opretý o stenu a bozkával sa noo so štetkou. Mala oblečené krátke trblietavé ružové šaty, ktoré boli kratšie ako by mali byť. Na nohách mala čierne topánky na vysokom opätku. Vlasy mala blonďavej farby, ktoré vyzerali ako keby práve vyšla zo salónu. Určite je to parochňa, pomyslela som si.

Videla som ako Harry strká svoj jazyk hlboko do jej úst a preskúmaval rukami je telo, presnejšie jej prsia a zadok. Keď si pomyslím, že len pred pár hodinami sa dotýkal mňa, prišlo mi nevoľno. Rýchlo a potichu som zavrela dvere a ľahla si naspäť do postele. Započula som ako sa otvorili a znova zavreli dvere, za ktorými nasledovali hlasné vzdychy. Otočila som sa na bok a zakryla si rukami uši. Dobre som vedela, čo tam robia. Nechcela som na to myslieť a tak som namiesto toho zatvorila oči a snažila sa zaspať.

________________________________________________________________________________

Keď som sa ráno zobudila, do očí ma udrelo jasné slnko. Pretrela som si oči a posadila sa. Nevedela som koľko je hodín ale keď som sa popozerala po izbe zistila som, že v rohu sú zavesené hodiny. Ako to, že som si ich doteraz nevšimla? Pozrela som sa na ne a zistila, že je 8 hodín ráno. Otvorila som dvere a pozrela sa na ľavo, kde sa nachádza jeho izba. Dvere boli stále zatvorené, takže asi ešte spí. Rýchlo som zišla schody, prešla cez jedáleň a namierila si to do kuchyňe. Otvorila som chladničku a zistila, že je poloprázdna. Ako je to možné, však ešte včera bola plná.

V chladničke sa nachádzali dve jablká, fľaša vody a prázdne poháre od piva. Vybrala som obidvoje jablká a zavrela chladničku. Začala som hľadať po zásuvkách nôž a dosku, na ktorej by som nakrájala jablko. Otvorila som prvú zásuvku, ktorá sa nachádzala po pravici a mala šťastie. Nachádzalo sa tam všetko, čo som potrebovala, teda okrem misky. Pozrela som sa hore nad hlavu a otvorila ďalšie skrinky ale misku som však nenašla. Boli tam iba servítky. Takže tentokrát to bude bez misky, pomyslela som si.

Ako som krájala jablko, nechtiac som sa porezala na prst. Hneď mi z prstu začalo tiecť veľké množstvo krvi. Spomenula som si, že som videla vo vrchnej poličke servítky. Chcela som sa natiahnuť pre ne ale v tom ma vyrušil hrubý, chrapľavý hlas:

„Vidím, že tu je niekto ranné vtáča". Rýchlo som sa otočila a čelila Harrymu, ktorý mal na sebe šedé tepláky posadené veľmi nízko a bol bez trička. Mala som tušenie, že ho bolí hlava, pretože si začal masírovať spánky. Spomenula som si na to čo som spravila a snažila som si ruku z ktorej stále tiekla krv skryť za chrbát ale on si môjho pohybu všimol a razil si cestu ku mne. Keď sa ocitol predo mnou pozrela som sa na neho a naše oči sa stretli. Ihneď som však uhľa pohľadom, keď som si spomenula, čo sa stalo včera večer.

„Ukáž mi ruku", povedal a ja som stála nehybne ďalej. So zavrčaním znova prehovoril:

„Nechci aby som sa opakoval. Nemám to rád." Vytiahla som ruku spoza chrbta a všimla som si, že ukazovák na ľavej ruke mám celý krvavý. Harry mi chytil prst a obzeral si ho. Musela som zavrieť oči, pretože to bolelo a nepríjemne štípalo. Naraz som pocítila na mojom prste niečo vlhkého. Keď som otvorila oči pozrela som sa na Harryho, ktorý mal môj prst v ústach. Cítila som ako v ústach po ňom krúži jazykom. Keď vytiahol prst z úst a začal ho predomnou lízať a sať nedokázala som odtrhnúť oči. Po chvíľke pustil môj prst, oblizol si pery a povedal:

„Mala by si byť vyše opatrná", následne pristúpil ku mne bližšie až sme sa dotýkali nosmi a ja som mohla cítiť jemnú vôňu alkoholu zmiešanú s cigaretový zápachom. Z hornej skrinky vytiahol leukoplast, ktorý som si tam vôbec predtým nevšimla. Odlepil papierik, vzal mi ruku a priložil mi leukoplast na prst. Pritom ako to robil sa tváril vážne, až priam sústredene. Keď skončil pustil moju ruku, presunul sa k chladničke kde následne vytiahol fľašu s vodou. Ako priložil pery k otvoru fľaše, pár kvapiek stieklo po jeho brade až na hruď plnú tetovaní. V tej chvíli som musela uznať že bol sexy, ale stále som nezabudla, čo som videla minulú noc, presnejšie počula.



KidnappedWhere stories live. Discover now