„To bola tá najsexi vec, čo som kedy videl", prehovoril a neodpustil si menší úškrn.
Posadil sa, chytil opasok županu, ktorý som mala ešte stále na sebe, rozviazal ho a pomaly mi ho vyzliekol. Inštinktívne som si telo chcela zakryť rukami ale jedným pohybom mi obi dvoje zápästia chytil do jednej ruky a skrútil ich za chrbtom.
„Myslím, že som ti už raz povedal aby si sa predomnou nezakrývala alebo si snáď už zabudla?", povedal a perami mi začal prechádzať po krku.
„Nie, n-nezabudla", šepla som.
„Tak prečo to vždy robíš, prečo?"
Jemu to ešte stále nedošlo? Prečo to všetko robím, prečo mu nechcem ukazovať svoje telo, prečo nechcem aby po mne túžil.
Jemne som odvrátila hlavu do strany a odpovedala:
„Pretože niesom ako ony Harry. Nemám perfektnú postavu, perfektné boky ani nič podobné. Vôbec nevyzerám ako tie ženy, s ktorými -, chvíľu sa odmlčím - „s ktorými si si dokázal užiť. Niesom taká akú si si predstavoval. Som obyčajná Harry."
Keď som dopovedala cítila som ako sa stisk na mojich zápästiach uvoľnil a ja som konečne mohla pohnúť rukami. Ale nestihla som nič urobiť, pretože som sa rázom ocitla chrbtom pritlačená o posteľ s Harryho telom týčiacim sa nad tým mojím. Svoje ruky umiestnil po stranách mojej hlavy a povedal:
„A to je presne to, prečo po tebe tak naliehavo túžim, to je presne ten dôvod prečo na teba myslím každých 24 hodín, to je ten dôvod prečo ťa chcem, pretože si výnimočná a dokonale stvorená iba pre mňa. Nikdy som k žiadnemu z tých dievčat nič necítil, nikdy som ich nemiloval. Nedokážem to, ale kvôli tebe som schopný sa zmeniť."
Už po 2x ma dokázal tento človek počas dnešnej noci rozplakať, tentokrát šťastím. Verím jeho slovám a verím aj jemu. Chytila som mu tvár do dlaní a tvrdo sa mu prisala na pery. Svojimi perami mi postupne začal obsypávať krk, kde mi začal okusovať a siať kožu. Privrela som oči pretože to trochu bolelo. Keď bol konečne hotový so svojím výtvorom prestal a odtiahol sa.
„Teraz každý uvidí túto značku, každý si bude držať odstup, každý pochopí, že niekoho máš a nie len tak niekoho, pochopia, že máš mňa a že mi patríš. A to, čo patrí mne už mi nikto nevezme."
Ďalej pokračovala v bozkoch až sa dostal k hrudi, kde mi jednu bradavku chytil medzi palec a ukazovák čím druhú zamestnával svojimi ústami a jazykom. Dolu som pocítila už známe pulzovanie. Bolo to príjemné. Nechcela som aby prestal, ale po chvíľke zastal a svojimi horúcimi bozkami si vytváral vlhkú cestičku opäť nižšie cez brucho, kde mi zanechal asi 100 jemných bozkov. Konečne prišiel na miesto na ktoré mi jemne dýchol a prešiel prstom. Musela som zavrieť oči z toho pocitu.
„Hm, ja som ešte ani poriadne nezačal a ty už si celá vlhká"
Nad jeho slovami som otvorila oči a stretla sa s Harryho pohľadom a jeho prstami, ktoré mal priložené k perám. 2 prsty si strčil do úst a následne do mňa strčil jeden a ja som zavzdychla. Pomaly začal prstom hýbať. Z úst mi unikol jemný vzdych. Svoje tempo zrýchľovať až nakoniec pridal druhý prst za ktorým nasledovali jeho ústa. Svojím jazykom začal kmitať do strán a ja som nedokázala svoje telo zastaviť zo stáleho mrvenia, pokiaľ mi Harry nechytil boky aby si ma naspäť pritiahol k sebe. Ruky som mu zaplietla do vlasom, za ktoré som ho jemne potiahla. Po chvíľke som v podbrušku pocítila ten známy pocit. Netrvalo dlho a s hlasným vzdychom som dosiahla svoj vrchol.
Otvorila oči a uvidela Harryho, ktorý mal ústa celé mokré. Ihneď sa mi do tváre nahrnula červeň. Pomaly prsty zo mňa vysunul a strčil si ich do úst.
YOU ARE READING
Kidnapped
Romance„Je to moja vina. Všetko je to moja vina, keby som ich počúvala, tak by sa to nikdy nestalo. Prosím, odpustite mi", povedala som a začala plakať ešte viac. „Caroline, neobviňuj sa, vôbec to nieje tvoja vina.", pošepkal a rukou ma hladil po chrbte. ...