„Haló, Harold nechýba ti náhodou niečo? Fajn dohodnuté, prinesiem ti ju. ", po týchto slovách sa dalo auto znova do pohybu a ja som pomaly stratila vedomie.
Zobudila som na to ako niekto somnou trasie. Pootvorila som oči a uvidela toho hnedookého bastarda.
„Dobré ráno srdiečko",povedal so širokým úsmevom a začal ma vyťahovať von z auta. Keď sme sa ocitli pred dverami chaty, tmavovlasý vytiahol kľúč, vsunul ho do zámku a otvoril. Zľakla som sa, pretože stál predo mnou Harry v celej svojej výške s naštvaný pohľadom a s panikou na tvári. Rázom pristúpil ku mne a strelil mi facku. Už znova.
„Ako si sa opovážila ujsť?", skríkol „to si prehnala."
Zdrapil ma za lakeť a viedol hore schodmi. Zastavili sme sa pred čiernymi dvermi. Otvoril ich a strčil ma dovnútra. Izba bola celá tmavá. Posteľ mala čierne povlečenie tak isto ako závesy, ktoré neprepúšťali skoro žiadne svetlo. Počula som ako sa zavreli a zamkli dvere. Nestihla som sa ani otočiť a už som bola nalepená na stene. Chvílu sme sa pozerali navzájom do očí. Pomaly som mu skĺzla pohľadom na plné vytvarované pery. Ako asi chutia?, pomyslela som si. Jeho ruky skĺzli k môjmu pásu, ktorý následne stlačil a zrazu som ucitila jeho pery na tých mojich. Ale tentoraz bolo niečo inak. Je bozky boli jemnejšie. Začala som spolupracovať. Z úst sa mi vydral jemný ston a on toho hneď využil. Jazykom sa prebojoval cez moje pery do úst a začal s ním trieť o ten môj. Po chvíľke sme sa od seba odtrhli celý udýchaný.
„Pozri čo si narobila", povedal s úškrnom a ukázal na nohavice.
Pozrela som sa akým smerom ukazuje a vtedy som pocítila ako mi horia líca. V nohaviciach sa mu rysovala veľká erekcia. Radšej som rýchlo odvrátila zrak.
„Mali by sme sa vrátiť", prehovoril otvoril dvere a vyšiel na chodbu. Zatiaľ čo som kráčala za ním som si uvedomila, že začínam k nemu niečo cítiť. A presne tomu musím zabrániť .
YOU ARE READING
Kidnapped
Romance„Je to moja vina. Všetko je to moja vina, keby som ich počúvala, tak by sa to nikdy nestalo. Prosím, odpustite mi", povedala som a začala plakať ešte viac. „Caroline, neobviňuj sa, vôbec to nieje tvoja vina.", pošepkal a rukou ma hladil po chrbte. ...