5.

208 4 0
                                    

„Prosím... ."

„O čo prosíš?" , zapriadol mi do ucha.

„Chcem ťa."

„Kde ma chceš?", zavrčal.

„Vo mne... prosím!" , zašepkala som.

V tej chvíli do mňa vstúpil.

„Achh Harry..", neudržala som a vydala ston.

„Komu patríš?", spýtal sa a jemne vyrazil bokmi vpred.

„Tak, komu patríš?", prirazil.

„TEBE, odpovedala som, LEN TEBE."

Prudkým trhnutím som sa prebudila a posadila. Bola som celá spotená a zadýchaná ako keby som bežala maratón.

„Bol to iba sen", uistila som sa, „veľmi reálny sen."
Preboha ako na niečo také môžem myslieť, a ešte k tomu sa mi to aj páčilo. „Veď ťa predsa uniesol Caroline, spamätaj sa. "

Ľahla som si naspäť do postele a snažila som sa prinútiť samú seba myslieť na niečo iné, ale myšlienkami som sa vždy vrátila k tomu snu až som nakoniec zaspala úplne.

Z rozíjmania ma vyrušil zvuk dopadajúcich topánok o podlahu. Zrazu sa otvorili dvere dokorán a v nich sa týči on. Okamžite sa mi vybaví sen z minule noci. Musela som skloniť hlavu, pretože som cítila ako mi horia líca hanbou. Snažila som si tvár čo najviac zakryť prikrývkou ale moc to nepomohlo. V tom som si všimla, že neprišiel naprázdno. Niečo so sebou priniesol. Pozrela som sa lepšie a zbadala som, že doniesol misku nakrájaného ovocia a pohár čistej vody. Odrazu ku mne vykročil. Snažila som sa čo najviac od neho posunúť preč. Jedlo položil na stôl vedľa mňa a sadol si na posteľ chrbtom ku mne.

„Prečo si naraz zostala červená", spýtal sa „snívalo sa ti o mne?"

Rýchlo som zdvihla k nemu oči, a uvidela som ako sa na mňa pozerá. Radšej som ihneď sklonila zrak na svoje ruky, ktoré som mala umiestnené v lone. Ani som sa nenazdala a opäť som sa ocitla natlačená na posteli s jeho telom týčiacim sa nadomnou a rukami nad hlavou.

„Priznaj sa, že si myslela vo sne na mňa zatiaľ čo si stona. ", zavrčal cez zaťaté zuby.

Náhle som ucitila ako sa mi začal bokmi trieť o tie moje. Z úst sa mi vydral tichý ston, po ktorom nasledoval ten jeho. Naraz sa odomňa odtrhol a rýchlo vybehol z dverí, ktoré za sebou následne zavrel a zamkol. Chvíľu som vstrebávala čo sa to pred chvíľou práve odohralo, až ma nakoniec vyrušilo hlasné škvŕkanie v bruchu. Tak som teda siahla po ovocnej miske a s chuťou sa pustila do jedenia.

KidnappedWhere stories live. Discover now