19.

82 2 0
                                    

Počula som ako sa otvorili dvere, v ktorých stál Harry v šedých nohaviciach a čiernom tričku. Zavrel ich a pristúpil k posteli, na ktorú si následne sadol.

„Tu máš", podal mi pohár čistej vody, ktorý som si od neho s radosťou prebrala a poďakovala. Odrazu prehovoril:

„Čo si myslela tým, keď si povedala, že to nebol iba sen?"

Odložila som pohár a začala rozprávať:

Keď som bola malá išla som s rodičmi na výlet. Mama mi stále niečo hovorila, ale ja som ju nepočúvala. Namiesto toho som si vždy v aute dala sluchátka do uší a tvárila sa, že ju nepočúvam. Po chvíľke sa medzi nami strhla hádka. Začali sme po sebe obidve kričať. Otec si toho všimol a začal ma upozorňovať aby som prestala, takže na cestu nedával pozor. Zrazu som videla iba kamión, ktorý sa na nás rútil. Otec prudko strhol volant doprava a my sme sa vybúrali z cesty. Haváriu som prežila iba ja."

Keď som dopovedala, cítila som ako mi slzy stekajú po tvári. Nenávidela som, keď ma niekto videl plakať a tak som si hlavu schovala do dlaní. Ani som nezaregistrovala a Harry si ma pritiahol k sebe.

„Je to moja vina. Všetko je to moja vina, keby som ich počúvala, tak by sa to nikdy nestalo. Prosím, odpustite mi", povedala som a začala plakať ešte vyše.

„Caroline, neobviňuj sa, vôbec to nieje tvoja vina.", pošepkal a rukou ma hladil po chrbte.

„Harry - je mi za nimi smutno. Už nemám nikoho, vôbec nikoho"

Pocítila som a ako mi pobozkal temeno hlavy. Po prvýkrát od smrti rodičov som sa konečne cítila bezpečne. Po chvíľke som začala pomaly zavierať oči, ale ešte predtým som započula vetu na ktorú nikdy nezabudnem:

„Už nikdy nebudeš sama Caroline. Odteraz máš mňa."

---------------------------------------------------------------------------------------

Keď som ráno otvorila oči zistila som, že Harry ešte spí. Pomaly som odišla do kúpeľne, ktorá sa nachádzala oproti posteli. Vyzliekla som si všetko oblečenie, dlhé vlasy som si vypla do drdolu, zavrela som za sebou dvere a vliezla do sprchy. Na telo som si naniesla sprchový gél, ktorý bol položený na umývadle. Ako som sa snažila zmyť gél z tela, zrazu sa mi vybavila spomienka zo včerajšej noci. Na to ako ma Harry vypočul a utešoval, na to ako ma objímal. V tom momente som úplne zabudla na to, čo sa vlastne stalo. Keď som sa konečne dosprchovala, zabalila som sa do osušky, ktorá bola zložená na poličke vedľa umývadla. Dvere do izby som sa snažila otvoriť potichu, pretože som nechcela zobudiť Harryho ale keď som vošla do izby, všimla som si, že posteľ je prázdna. Kam mohol ísť? Hodiny na stolíku ukazovali 10:30 a ja som sa cítila stále unavená. Pomaly som si dala dolu uterák, ktorý držal moje dlhé mokré vlasy. Musím vám povedať, že je to otrava mať dlhé a husté vlasy. Párkrát som už rozmýšľala nad tým, že sa dám ostrihať ale sľub o nestrihaný vlasov pokiaľ nevyjdem školu, ktorý som si dala s Laylou nesmiem porušiť. Ako som si dávala dolu uterák tentokrát z tela zrazu sa otvorili dvere, v ktorých stál Harry s banánom v ústach. Na sebe mal oblečené športové čierne kraťasi a biele už teraz dosť mokré tričko cez ktoré sa mu rýsovali brušné svaly. Cez plece mal prehodenú osušku a vlasy mal zviazané do malého copu. Takže už viem, prečo je vždy ráno po mojom prebudení druhá strana postele prázdna. Z myšlienok a zo stáleho civenia na jeho svaly ma prerušil tlmený smiech:

„Podľa tvojho výrazu súdim, že sa ti páči čo vidíš", povedal a nezabudol svoje kútiky úst dvihnú do jemného úsmevu. So zrakom upretým tentokrát na svoje chodidlá som odpovedala:

Jaa- pozerala som sa na ten banán" to vážne? banán?áno na banán a a pomyslela som si, že by som si jeden dala." Výborne Caroline, toto bol zatiaľ tvoj najhorší/najlepší herecký výkon. Kto by ti len toto uveril?

„Aká náhoda, práve teraz jeden držím v ruke, povedal pritom ako si razil cestu ku mne. Keď zastal predo mnou do nosa ma udrela znova tá mentolová vôňa zmiešaná s dezodorantom. Milovala som tú vôňu. Banán, ktorý držal v ruke si priložil k ústam a odhryzol. Následne mi položil ruky okolo môjho pásu za ktorý má jemne k sebe pritiahol. Aj cez osušku som mohla cítiť to teplo, ktoré jeho telo vydávalo. Zrazu sa sklonil k mojej tvári a jeho pery spojil s tými mojimi. V bruchu som znova pocítila ten známy pocit. Jeho ľavá ruka mi pomaly skĺzla z pasu na zadok, ktorý jemne stlačil a tým si vyslúžil cestu do mojich úst.

Keď sa jeho jazyk dotkol s mojim neudržala som sa a vzdychla mu do úst, čím som si vyslúžila ďalšie stlačenie. Po chvíľke sa odtrhol a ja som si uvedomila, že mám niečo v ústach. Pozrela som sa na Harryho, ktorý sa snažil tváriť nenápadne. Takže takto. Ale túto hru môžu hrať aj dvaja. Kúsok banánu, ktorý som mala v ústach som prehltla a následne si prešla jazykom po perách. Harryho pohľad bol sústredení len a len na moje ústa. Výborne. Pozrela som sa na uterák, ktorý ležal na zemi. Zohla som sa pre neho a ako som si myslela, osuška ktorú som mala na sebe sa mi vyhrnula, takže sa Harrymu naskytol príjemný výhľad na moje už tak dosť odhalené nohy. Keď som zobrala osušku do ruku vystrela som sa a pozrela znova na Harryho, ktorý si držal bielu osušku na jeho predných nohaviciach. Takže môj plán vyšiel perfektne. V duchu som si víťazne zatlieskala.

I-Idem si dať s-sprchu", povedal koktavo a vstúpil do kúpeľne, kde za sebou rýchlo zavrel dvere.  Potom ako odišiel do kúpeľne som si nemohla odpustiť malý úškrn. Následne som pristúpila k šatníku a otvorila ho. Pátrala som očami po niečom, čo by som si mohla obliecť na seba. Bolo tu rôzne oblečenie od tričiek ku košeliam až k samotným sakám. Zrazu som si všimla niečo veľmi zaujímavého, hm...myslím, že to bude stačiť. Vytiahla som zo skrine oblečenie, mokrú osušku z môjho tela som nechala spadnúť na zem a navliekla na seba bledoružovú košeľu. Pocítila som ako sa mi látka okamžite prilepila na telo a zvýraznila všetky moje krivky. Celá košeľa mi siahla až do polky stehien. Keď som bola oblečená Harry bol stále ešte v kúpeľni a ja som sa začala nudiť. Rozhodla som sa, že si pôjdem dolu spraviť niečo na raňajky. Otvorila som dvere a zišla po schodoch dolu do kuchyne. Zastavila som sa v pohybu, pretože v kuchyni stála osoba, ktorú som vôbec nepoznala.    

KidnappedWhere stories live. Discover now