„Takže Caroline vymenuj mi všetky orgány v tráviacej sústave ", povedal a ja som začala hovoriť.
„pažerák, žalúdok,...", takto som pokračovala až som vymenovala všetkých 9 orgánov. Keď som odpovedala následne si niečo zapísal do zošita a znova prehovoril.
„Hm...správne, takže môžeme prejsť na ďalšiu otázku, tentokrát sa ale postav pred tabuľu, pomenuj mi a ukáž časti tela.", ľahšiu otázku už ani dať nemohol, znova som si pomyslela. Ale tak, kto by nechcel jednotku zadarmo.
Odsunula som stoličku, pomaly prešla k tabuli a začala hovoriť.
„Najskôr si vyzleč ten sveter, čo máš na sebe, aby som mohol lepšie vidieť či správne ukazuješ na určité časti tela", prehovoril a ja som si teda prevliekla cez hlavu svoj žltý sveter a zostala som iba v ružovej sukni a bielom tričku s jednorožcom.
„Tak teraz môžeš začať", povedal a ja som rukou ukázala na hlavu, potom na jednotlivé časti a popritom hovorila:
„Hlava, na ktorej sa nachádzajú oči, nos, ústa, uši. Ďalej je samotné telo, kde sa nachádza krk..." , svojou rukou som ukázala na krk, "...ramená, hrudný kôš, prsné svaly alebo prsia, brucho, panva, stehná, lýtka a chodidlá." Postupne som si prechádzala po tele a ukazovala časti tela. „Oh a ešte som zabudla na lakeť a dlane." Keď som si bola istá, že som vymenovala všetky časti tela pozrela som sa späť na učiteľa, ktorý ma pozorne sledoval.
„Vidím, Caroline, že opis tela ty ide dokonale. Takže by som tvoju známku mohol opraviť na 1 ak by si mi ešte vymenovala a ukázala pár citlivých častí tela", hovoril zatiaľ čo perom písala do zošita.
„M-my sme sa ale ešte neučili citlivé časti tela.", odpovedala som potichu a sklonil hlavu. Počula som ako zaškrípala stolička a následne ucítila prsty na mojej brade, ktorú mi jemne dvihol a prehovoril:
„Oh správne, ale ak chceš môžem ťa ich naučiť, kde sa nachádzajú a potom by si mohla dostať jednotku pred celou triedou, čo ti na to?"
Chcela som dostať jednotku a preto som iba prikývla. Následne mi ponúkol úsmev a kľakol si predomňa. V tej chvíli sme boli rovnako vysoký. Nevedela som, čo sa deje ale keď sa ku mne priblížil a svoje pery umiestnil na tie moje, rýchlo som sa odtiahla a zasmiala sa:
„T-to šteklí" , prehovorila som. On sa na mňa iba pozrel a pohladil ma po líci:
„Správne, pretože je to jedno z citlivých miest. Dobre teda, tak skúsime niečo ďalšie, menej šteklivé. ", povedal a pravou rukou mi začal prechádzať po lýtkach a stehne. Musela som sa usmiať.
„Čo sa deje, šteklí to?", prehovoril.
„Trochu"
„V poriadku, toto je druhé miesto, teraz ty ukážem ďalšie citlivé miesto, ktoré sa nachádzajú v hornej časti tela", povedal a ja som iba prikývla. Keď svoje pery umiestnil na môj krk a začal tam umiestňovať malé bozky znova som sa nebránila smiechu.
„Ako vidím, tak si pekne šteklivá, ale to nevadí"
„A kde ste vy pán učiteľ?", spýtala som sa. Následne sa postavil, chytil mi ruku a umiestnil ju na svoje nohavice. Zľakla som sa pretože som ucítila ako sa tam niečo pohlo. Skúsila som to stlačil ale rýchlo som svoju ruku dotiahla, keď som počula zavrčanie:
„Ja, prepáčte ak som Vám ublížila, nechcela som, ja-
„Nie, to je v poriadku. Len, skús to spraviť ešte raz a tentokrát rukou posúvaj hore a dolu", prehovoril a ja som urobila ako povedal. Následne som počula tlmený vzrych. Po chvíľke som cez nohavice pocítila niečo mokré.
YOU ARE READING
Kidnapped
Romance„Je to moja vina. Všetko je to moja vina, keby som ich počúvala, tak by sa to nikdy nestalo. Prosím, odpustite mi", povedala som a začala plakať ešte viac. „Caroline, neobviňuj sa, vôbec to nieje tvoja vina.", pošepkal a rukou ma hladil po chrbte. ...