„Myslím, že už mi to pomaly začína ísť", hovorila som zatiaľ čo som vo vode okolo seba rozhadzovala rukami.
„Nie", odpovedal Harry s pohľadom upretým na mňa.
„Ale áno, vidíš už viem p-, nedokončila som vetu, pretože som sa rázom ocitla pod vodou. Ihneď ma za boky uchytili 2 silné paže a vytiahli nad hladinu. V tom momente som sa rozkašlala a snažila sa popadnúť dych.
„Hovoril som ti to, ešte nie si pripravená", povedal Harry a spolu so mnou sa vydal na drevený mostík, na ktorý ma jemne vysadil.
„Akoto, že nie som pripravená, veď som spravila všetko presne tak ako si mi povedal", odpovedala som mierne podráždene .
„To áno"
„Tak prečo sa nedokážem udržať na hladine a neplávam, ale namiesto toho každú jednu sekundu preskúmavam dno jazera?", povzdychla si a sklonila hlavu.
„Možno pre to, že máš na sebe až moc oblečenia?", prehovoril Harry s úškrnom. Moc oblečenia? Fajn, túto hru môžu hrať kľudne aj dvaja.
„Hm, asi máš pravdu. Asi, by som si ho mala vyzliecť, nemyslíš?", povedala som a začala si zvliekať ramienko podprsenky. Harryho oči okamžite vystrelili na miesto, kde som mala odhalené rameno.
„Áno, to rozhodne", odpovedal hypnotizujúc očami moju hruď.
„A keď si ho vyzlečiem, odpovieš mi na jednu otázku?", hovorila som zatiaľ čo som začala zvliekať ramienko z druhej strany. Harry priplával bližšie až stál medzi mojimi nohami a ruky položil na moje stehná.
„Áno, na čokoľvek", vzdychol a prisunul sa ešte bližšie.
„Takže Harry", povedala som a prisunula sa bližšie k nemu tak až sa naše telá navzájom dotýkali. Nato som sa panvou nežne obtrela o tú jeho. Ruky tento raz umiestnil na môj pás, ktorý jemne stlačil.
„A-Ano?", znova vzdychol a privrel oči. Ruky som mu položila na plecia, nahla sa k nemu a medzi zuby vzala jeho ušný lalôčik po ktorom som následne jemne prešla jazykom. Odpoveďou mi bol tichý ston so zavrčaním. Výborne, a mám ho presne tam, kde som ho chcela mať.
„Minulú noc v posteli", povedala som a znova sa obtrela panvou o tú jeho.
„Hmm, áno v posteli"
„Niekto ti zavolal, však?", pomaly som mu skĺzla rukami na hruď.
„Mhmm", jemne pokýval hlavu na znamenie súhlasu. Ďalej som pokračovala v pohyboch až som zamierila nižšie .
„Kto to bol?", spýtala som sa potichu a znova mu a vzala medzi zuby ušný lalok a jemne potiahla. Odpoveďou mi bolo slastný vzdych.
„Bol to -
„Áno Harry, povedz to",
„Volal sa-
„Ako?"
„M-m-myslíš, že ma tak ľahko dostaneš?", prehovoril s úsmevom a ruky položil vedľa mňa na most.
„Č-čože?", prehovorila som a následne som sa ocitla chrbtom pritlačená o drevený most s harryho telom nadomnou.
„Caroline, Caroline, je neslušné odpočúvať cudzie rozhovory, nemyslíš?", prehovoril s úškrnom.
„J-ja som neodpočúvala, iba, iba, ty si hovoril moc nahlas, tak je to. Mal by si hovoriť potichu. Ja za to nemôžem.", odpovedala som a na tvár mi dopadli kvapky vody, ktoré stekali po harryho mokrých vlasov.
YOU ARE READING
Kidnapped
Romance„Je to moja vina. Všetko je to moja vina, keby som ich počúvala, tak by sa to nikdy nestalo. Prosím, odpustite mi", povedala som a začala plakať ešte viac. „Caroline, neobviňuj sa, vôbec to nieje tvoja vina.", pošepkal a rukou ma hladil po chrbte. ...