Zrazu Harrymu zazvonil mobil. So zavrčaním sa odtrhol od mojich pier a prehvoril:
„Dúfam, že je to dôležité inak..., fajn hneď som tam." založil si mobil do zadného vrecka nohavíc a povedal:
,,Musím odísť." Oblečená som sa postavila a chcela som vykročiť k dverám ale naraz sa okolo môjho pásu obmotala Harryho ruka a stiahla ma naspäť do postele.
„Kam si myslíš, že ideš? ", spýtal sa s nadvyhnutým obočím.
„Noo ja...ja som myslela, že sa mám vrátiť tam odkiaľ som...", začala som koktať.
„Tak aby bolo jasné, odteraz zostaneš v mojom pokoji a budeš spať len a len v mojej posteli, rozumieš?", v tom momente som sa nezmohla na slovo a tak som iba prikývla.
Odrazu sa ku mne sklonil zkúsol mi ucho a zašepkal:
„Tu sa odpovedá slovami, zapamätaj si to inak ťa budem musieť potrestať. Tak, rozumela si?"
„Áno."
„Výborne, tak keď sme sa pochopili je čas ísť."
Zliezol zo mňa a vykročil k dverám. Ale ešte než otvoril dvere otočil sa a povedal:
„A mimochodom, môžeš použiť moju kúpeľňu." Po týchto slovách otvoril dvere a odišiel.
Po Harryho odchode som chvíľku zostala ležať na posteli a rozdýchavať scénu, ktorá sa tu pred pár minútami udiala. Po chvíľke som sa odobrala trochu pomalším krokom do kúpeľne. Všimla som si, že sa tu nachádza aj sprchový kút, tak prečo ho nevyužiť. Vyzliekla som sa, rozpustila som si vlasy a vliezla dovnútra. Pustila som si vodu a musela som slastne zastonať, pretože voda bola príjemná. Porozhliadla som sa po nejakom sprchovým gély ale bol tu iba jeden. Pánsky. Dúfam, že sa Harry nenahnevá. Otvorila som ho a do nosu ma udrela silná korenistá vôňa. Vytlačila som si malé množstvo na ruku a naniesla som si ho na telo. Ako som tak putovala rukami po tele naraz som sa zastavila v pohybe. Spomenula som si na to, ako mi Harryho ruka blúdia po krku, prsiach až zastavila pri... Nie, nie preboha načo to teraz myslím. Musím prestať. Na vlasy som si naniesla trochu šampónu a rýchlo som si ich umyla. Zrazu som na svojich bokoch pocítila ruky. Zľakla som.
„Neboj sa to som iba ja, Harry", povedal a pritom zadržiaval smiech.
„ To nieje vtipné, vieš ako som sa zľakla?"
„Nemohol som odolať nevstúpiť za tebou", povedal a ja som sa začervenala, pretože som si pomyslela, že musí byť celý nahý.
,,Hmm - použila si môj sprchový gél? ", spýtal sa.
„Ja - áno, prepáč iný tu nebol a ja som - , prerušil ma tým, že sa mi prisal na pery.
„Páči sa mi, keď používaš moje veci", prehovoril bad čím som sa iba pousmiala. Keď som sa dosprchovala Harry mi požičal jedno s jeho tričiek, ktoré som s vďakou prijala. Cítila som sa trápne pretože som nemala kde vziať spodné prádlo. Harry zrejme vycítil moju nervozitu a ponúkol mi svoje boxerky. Na to som sa iba mierne usmiala a poďakovala. Oblečená som si zaliezla do postele a ihneď zaspala.
Zo spánku ma vyrušil hlasný úder blesku. Počula som ako sa niekto vedľa mňa pohnul. Otočila som sa a zbadala Harryho ležiaceho na boku. Bol krásny. Začervenala som sa, pretože som zistila že mal na sebe iba boxerky. Pečlivo som si ho prezerala. Hnedé kučeravé vlasy mal rozprestreté po bielom vankúši a jeho pery boli mierne pootvorené. Vztiahla som ruku a dotkla sa jeho vlasov. Boli také aké som si ich predstavovala jemné a hladké.
„Hmm - na to by som si dokázal zvyknúť.", prehovoril chrapľavým hlasom.
Prudko som odtiahla ruku a v rýchlosti povedala:
„Ja- prebudila som sa na blesk a nevedela som kto bol vedľa, teda chcela som povedať..."
Prerušil ma tým, že sa zasmial. Radšej som už nič nepovedala, ľahla som si znova na bok tentoraz chrbtom k nemu. Odrazu som pocítila ako mi jednu ruku položil na bok a pritiahol si ma k sebe až som pocítila na zadku jeho tvrdý úd. Chcela som sa od neho odtiahnuť ale svoj stisk ešte vyše zosilnil. Možno keby som ho trochu vyprovokovala tak by ma pustil. Prisunula som sa bližšie k nemu a „nechtiac" som sa mu obtrela o pohlavie.
„Ešte raz zavrť tým zadkom a túto noc sa nevyspíš", zavrčal mi do ucha.
Nemala som na výber a tak som sa radšej nehýbala. Po chvíľke som znova zavrela oči a úplne zaspala.
Prebudila som sa celá spotená. Znova ten sen, znova tá istá nočná mora. Ako som sa prevracala v posteli na druhú stranu zistila som, že Harry tu už nie je. Bola som z toho smutná. Počkať prečo by som mala? O čom to zas premýšľam? Potriasla som hlavou aby som tieto myšlienky dostala von.
Postavila som sa a namierila si to do kúpeľne s úmyslom sa osprchovať. Vstala som z postele, otvorila, dvere a pozrela sa do zrkadla. Vyzerala som hrozne. Kruhy pod očami boli prvá vec, ktorú som si hneď všimla. Vlasy, ktoré som mala ešte včera mokré som mala už teraz suché a vlnité. Ihneď som si ich vypla do drdola, pomaly si vyzliekla veci a vstúpila do sprchového kúta.
Keď som sa dosprchovala vyliezla som von a osušila sa. Spodné prádlo som si nechcela dávať znova na seba v žiadnom prípade. Nemala som na výber a tak som sa zabalila iba do krátkej biele osušky, ktorá mi ledva zakrývala zadok. Vlasy som si nechala zopnuté do drdolu. Ako som schádzala dolu po schodoch započula som hudbu. Nazrela som do kuchyne a to čo som tam videla bol tancujúci Harry, ktorý pripravoval raňajky. Oblečené mal iba čierne rifle. Vlasy mal vyčesané hore a pripevnené čelenkou. Prezeral som si jeho chrbát a zbadala som, že má na ruke tetovanie. Keď prišiel refrén pesničky ktorú, som dobre poznala začal sa hýbať v jej rytme a spievať jej slová:
„Give you what you want,
cause your love is all i need.
I'm turn you on with
all the things I do.
Girl you make (?) cause
your love is all I need.
And you gon' make
that sound from all the
things you do„V tom momente nevyzeral ako únosca, ktorý má uniesol ale ako obyčajný chalan. Obyčajný chalan s nádherným hlasom. Myslím, že s týmto výkonom by mohol kľudne vyhrať hocijakú spevácku súťaž. Naopak jeho pohyby neboli nič moc. Musela som sa potichu zasmiať nad tým, ako tancoval. Zrejme si toho všimol, pretože sa otočil smerom ku mne.
YOU ARE READING
Kidnapped
Romance„Je to moja vina. Všetko je to moja vina, keby som ich počúvala, tak by sa to nikdy nestalo. Prosím, odpustite mi", povedala som a začala plakať ešte viac. „Caroline, neobviňuj sa, vôbec to nieje tvoja vina.", pošepkal a rukou ma hladil po chrbte. ...