28.

45 2 0
                                    

Po celý čas, čo Harry rozprával som neprehovorila ani slovo. Svoje oči som upierala pred seba a pozorne počúvala. Až keď Harry dopovedal posledné slovo nevedela som čo povedať. Obi dvaja sme si navzájom zverili jedno z našich bolestivých tajomstiev a tým sa posunuli o kúsok bližšie.

Otočila som sa na Harryho a pozrela sa mu do očí. Uvidela som v nich bolesť ale aj smútok. Nechcela som vedieť, čím ďalším si musel v minulosti prejsť aby sa mohol stať tým, čím je teraz. Koľko bolesti a utrpenia, ho muselo stáť aby došiel až sem. Svoju dlaň som mu umiestnila na horúce líce a palcom ho jemne pohladila. Pri tom dotyku zavrel oči.

„Milujem ťa Harry", prehovorila som  potichu. Na to Harry prudko otvoril oči a zvráštil obočie.

„Č-čo si to povedala?"

„Milujem ťa", zopakovala som znova a čakala ako Harry zareaguje.

Po tom čo som už po druhýkrát vyznala Harrymu čo k nemu cítim, jeho výraz zostal nezmenený. Vo vnútri som pocítila ako keby sa niečo zlomylo. Myslela som, že sa aspoň usmeje alebo mi dokonca povie, že aj on to tak cíti ale nič z toho sa nestalo. Takže to všetko bola iba hra a ja hlúpa som mu naletela. Už znova. Chytila som okraj vany a vyliezla z nej. Osušku, ktorá bola prevesená cez umývadlo som si obmotala okolo tela. Chcela som si to nakráčať do izby s úmyslom si zbaliť všetky svoje veci a odísť od neho už navždy ale v pohybe mi zabránili ruky, ktoré sa mi ocitli na bokoch. Cítila som ako sa mi slzy pomaly derú von. Snažila som jeho ruky z môjho pásu odstrčiť.

„Pusti ma!", povedala som prísne. On však naopak svoj stisk ešte viac zosilnel.

„Nie, najskôr ma vypočuj"

„Nemusím ťa počúvať a ani nebudem. A vieš prečo? Pretože niesom tvoja -", nestihla som dopovedať, pretože ma Harry zdvihol na ruky a nakráčal si to k posteli. na ktorú ma následne hodil. Presunul sa na mňa a svoje ruky umiestnil po stranách mojej hlavy.

„Niesi moja čo? Hm, dokonči to. Čo si chcela povedať? Že niesi moja priateľka? Alebo dokonca manželka? Chcem to počuť"

„Presne tak Harry a teraz ma pusť"

„Nie, najskôr ma vypočuješ"

„Myslím, že si povedal viac než dosť", odpovedala som a zatlačila mu do hrude s úmyslom ho odtlačit. Rázom moje ruky chytil za zápästia a umiestnil mi ich nad hlavu.

„Okamžite zo mňa zlez inak ti sľubujem, že -

„Zamiloval som sa, jasné?", prehovoril zrazu a ja som zostala úplne v šoku. Pochvíľke sa odmlčal a znova pokračoval:

„Zamiloval som sa do teba Caroline, už v ten deň kedy som ťa uniesol. Miloval som ťa od prvé okamžiku. Miloval som iba raz a neskončilo to dobre, sľúbil som si že už viac milovať nebudem. Ale keď som ťa uvidel svet okolo mňa akoby neexistoval, bola si iba ty. Od samého začiatku. Takže keď si mi povedala, že ma miluješ, šokovalo ma to, pretože som ani len nedúfal, že tie slová niekedy od teba budem počuť. A toho okamžiku som sa konečne dočkal. Teraz ti môžem povedať to, čo som ti chcel povedať už od začiatku. Milujem ťa Caroline", dopovedal a ja som nedokázala povedať ani slovo.

Srdce mi začalo biť neskutočne rýchlo ako keby mi malo každou sekundou vyskočiť z hrude. On ma miloval, od samého začiatku. V tej chvíli som bola rozhodnutá s ním zostať. Následne mi pustil ruky a ja som si pohotovo jeho tvár pritiahla do bozku. Pomaly sa odtiahol a prehovoril:

„Zopakuj to prosím"

„A čo presne?", spýtala som sa s úškrnom.

„Ty vieš čo mám na mysli", prehovoril a zahľadel sa mi do očí. Svoj pohľad som mu opätovala a povedala:

KidnappedOù les histoires vivent. Découvrez maintenant