Merhaba🙋♀️ Gerçekleri gün yüzüne çıkaralım mı?? Yoksa oynayalım mı???
.
.
.
2 hafta sonra....Telefonuna gelen aramayla düşüncelerinden sıyrıldı kadın...
E: Allah kahretmesin n'oluyor bu telefona ya.. allo. Efendim canım.
Er: Anne nerdesin?
E: Evdeyim oğlum. Bir şey mi oldu?
Er: Yok ya. Sadece Yiğite ulaşamayınca sizdedir diye düşündüm. Telefonu kapalı mı ne? Şarjı bitmiş herhalde.
E: Yok haberim yok benim. Kaya abini aradım mı peki?
Er: Hayır anne. Ben şimdi derse giricem. Gecikemem de. Sen ararmısın?
E: ....
Er: Anne lütfen. Abimin bana sözü var unutmuş olamaz.
E: Peki. Ararım.
Er: Tamam öptüm.
E: Bende.Telefonunun sensörünün bozulduğunu varsayarak, 4cü seferinde Kayanın numarasını tuşlaya bilmişti.
Kaya ilk önce şaşırsa bile telefonu cevaplamıştı.
K: Ender?
E: Allo. Merhaba Kaya.
K: Merhaba. Nasılsın?
E: Iyiyim teşekkür ederim. Umarım sende iyisindir. Aslında ben Yiğiti soracaktım sana. Erim ulaşamamış, dersinden dolayı seni arayamadı. O yüzden ben arayayım dedim.
K: Problem yok. Yiğit evde. Uyuyor.
E: Sevindim. Uyandırırmısın onu? Erime bir sözü varmış. Unutmuş galiba.
K: Tamam uyandıracağım şimdi.
E: Teşekkür ederim. Görüşürüz.
K: Ender.(tam telefonu kapatacakken)
E: Efendim.
K: Ben DNA testi yaptırmak istiyorum.
E: Kaya! Bak....
K: Ender lütfen. Beni irregal yollara baş vurmağa zorlama...
E:.....
E:.....
K:Ender? Oradamısın ??
E: Tamam kabul ediyorum. Birlikte yaptırırız. Hatta bizim evin hemen yakınlığında bir hastane var. Kızımı getiririm. 1 gün önceden haberleşiriz. Uyğunmu sana da??
K: (beklemediği cevap karşılığında şaşırarak) E-evet. Kabul ediyorum .
E: Oldu o zaman. Haberleşiriz.
K: Ender ? Yarın uygunmu sana? Geciktirmeyelim.
E: Tamam olsun. Fark etmez. Ama sonucunu görünce bir daha karşıma çıkmayacaksın. Okay???? Hatta artık Yiğit için bile seninle karşılaşmak istemiyorum.
K: Tamam. Ama bu konudan Yiğite bahs etmek yok. Erimede. Tamam mı?
E: Kabul!
K: Görüşürüz.
E: Görüşürüz.Telefonu kapanmaya zorlarken Mahmutun sesini duymasıyla telefonu masaya bırakarak Mahmuta baktı.
M: Hayatım ?
E: Mahmut? Hoş geldin. Ne iyi ki çabuk geldin. Hiç üstünü çıkarma gidiyoruz.
M: Tamam da nereye ?
E: Hastaneye?
M: Ne?
E: Kayayla konuştum az önce. DNA testi yaptırmak istiyor. Bende kabul ettim.
M: Tamam güzel. Peki buna hazırmısın?
E: Tabiiki. Sırf o yüzden hasteneye gidiyoruz yaaaa...
M: Biraz açık konuşurmusun???
E: Kayadan önce senden örnek alınacak .
M: Sonrada Kayanınkılarla değiştiriceksin.
E: Bingoooooo.
M: Ender. Kaya seni affetmez.
E: Umrumda mı?
M: Ender bunun geri dönüşü yok. Yapma. En fazla Sema Ekinci olacak.
E: Hayır. Asla. O bunu hakk etmiyor.
M: Ender lütfen yapma. Zaten onun babası benim öylede kalacağım. Sen yanımdayken Sema da benimle kalıcak zaten. Iyi düşün. Bak hem Yiğitle Erim de bilmiyorlar. Bir gün gelir ve senin testin sonucuyla oynadığını öğrenirlerse.....
E: Kayayla anlaştık. Test yaptırdığımızı oğullarımız bilmeyecek. Kaldı ki Semanın gerçek babasının Kaya olduğunu zaten onlar biliyor.
M: Ne?????
E: Evet. Sana söylemedim, seni incitmek istemedim. Ama yaklaşık 1 senedir ki biliyorlar. Kendim söyledim. Erim değilde, Yiğit beni çok zorladı. Hatta Şahikanın da en başından bildiğini öğrendiğinde deliye döndü. Defalarca kez babama söyleyeceğim demesine rağmen ikna ettim onu. En sonunda Semanın seni nasıl sevdiğini anlayınca vaz geçti.
M: Keşke daha önceden bana söyleseydin.
E: Affet sevgilim affet lütfen.
M: Başka çaremi bıraktın bana? Gözlerin öyle hüzünle bakıyor ki bana kıyamıyorum.
E: Seni seviyorum.
M: Bende. ( yaklaşmasıyla dudaklarına uzunca bir öpücük bıraktı)
E: Hadi çabuk gidelim.
M: Peki ya doktor? Hall ettinmi?
E: Dolly benim " arkadaşım " (göz kırptı). Bu arada oradan çıkınca telefon dükkanına gideriz. Ölüyor benim emekli galiba.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KEZ [EnKay]
FanfictionEğer 85.ci bölümde Enderle Kaya arasında biraz farklı olaylar yaşansaydı ne olurdu? Peki ya Enderin hayatına onu Kayadan daha fazla seven biri girseydi ??? {(18+) cinsellik içerir} . . . İki adam, bir kadın. Yarım kalmış seâdet, tükenmeyen aşk...