♡ Keşke ve Huzur ♡

585 27 40
                                    

Helloooo🙋‍♀️ cover photo  enkay.history instagram hesabından alıntıdır. Iyi okumalar💚

Telefon konuşmasından 20-25 dakika sonra gelmişti Kaya. Telefonda evin yerini bilmiyorum demesine rağmen hatırlamıştı burayı. Bu o ev mi ? diye düşündü.  En son bu eve geldiğinde sevdiği kadını evde bulamamıştı.  Yıllar ne kadar da çabuk geçiyor  diye geçirdi içinden. " Keşke her şey daha farklı olsaydı.  Keşke yıllar önceki konuşmamızda Endere kendini savunması için bir şans tanısaydım ".

Kapının zilini çaldığında saçları omuzlarına dökülü  bir şekilde kapıyı açtı kadın.  Sakince adama baktı. Hoş geldin Kaya diye bildi sadece Merhaba Ender cümlesinin karşılığı olarak.  Içinden adama sıkıca sarılmak, özlem gidermek  geçse bile yapamadı.  Nasıl yapa bilirdiki....mükemmel bir eşe sahipti nede olsa...onu seven,koruyan, kollayan,en esası ise ona güvenen.  Güven değildimi bir ilişkini sağlamlaştıran???

K: Ne kadar zaman oldu  ateşi çıkalı ?
E: 2 saat falan oldu. Hem çokta beklemedim. Sirke iyi gelmeyince şurup verdim.  Düşüverdi hemen.
K: Yanakları kızarmış. Bir şeyler yedimi?
E: Çorba yapmıştım.  Azacık içti.
K: Caner yokmu?
E: Bizdeydi ama arama gelince gitmek zorunda kaldı. Bende  Sema ateşlenince boşuna ehfam yapacak diye haber vermedim ona.
K: Gelecekmi peki?
E: Aslında Mahmut dönene kadar bizimle kalacak. Ama saat kaçta eve döner onu bilmiyorum. Ben yokken işler onun üstünde kaldı.  Bir yandan da kuru temizlemecide de işler iyice büyüdü.  Çocuk ne yapsın yetişemiyor.
K: Doğru ya. Ne yapsın o da? Sonuçta ablasısın.  Hem Caner çalışkan çocuk  gelir üstesinden.
E: Tabiki kimin kardeşi. (Memnun yüz ifadesi ile)
K: Hah. Bende diyorum ne zaman övecek kendini.
E: Yalan mı?
K: Hayır.
E: Hadi gel, kahve içelim.
K: Yok ya ben gitsem iyi olur. Nasılsa iyi gördüm Semanı . Bu bana yeter.
E: (kırılsada belli etmemeye çalışır) Yani...s-sen bilirsin. Ben sadece misafirsin diye...
K: Teşekkür ederim. Ben gitsem iyi olur.  Iyi geceler.
E: Ben  geçireyim seni.
K: (olumlu anlamda başını sallar )...

Tam kapıya yaklaşırken telefonu çaldı Enderin. Kayaya bekle diyerek açtı telefonu. Yüzüne saçılmış kocaman tebessümle cevapladı aramanı.   Arayan eşiydi.  Hayatına hayat katan,  fakat sevilmeyi bir türlü iyi beceremeyen Mahmut.

Kaya, kadının telefonla konuşurken her cümlesinde değişen yüz hatlarını ve mimiklerini izledi.  Son olarak bende dedikten sonra ki kızaran yüzünü qayet iyi biliyordu. Defalarca bu kelimeyi kendisinin seni seviyorum kelimesine karşılık kullanmıştı. Aşk işte yediremedi kendisine. Duyduğu kelimeden sonra ani bir hızla kapıya doğru yürüdü.  Sanki koşuyordu.  Taki Ender seslenene kadar.

E: KAYA??
K: (arkasını dönmeden) efendim?
E: (bekledikten sonra) ......bana dönürmüsün? Lütfen...
K: Bir sorun mu var?
E: Dönürmüsün lütfen?
K: Sorunmu var dedim?(dönmeden)

K: Bir sorun mu var?E: Dönürmüsün lütfen?K: Sorunmu var dedim?(dönmeden)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SON KEZ [EnKay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin