Hellooooo🙋🏿♀️ acaba coverphoto EnMah bir sinyal mi? Yoksa sadece bir fotoğraf mı?)))))) P.S. fotoğraf haftalar önce çekilmiş 🤷♀️
Davetin sonuna az kalmıştı. Her kes yavaş yavaş evine giderken Ender Semanı özel şoförle eve yollamıştı artık. Mahmutun sohbete dalmış olduğu bir zamanda Ender makyajını tazelemek adına lavaboya gideceğini belirterek eşinin yanından ayrıldı. Fakat asıl maksadı başkaydı tabiiki. Deminden beri gözlerini üstünden ayırmayan Kayayla yüzleşmeyi çok istiyordu. Hem hemen, hem de burada.
Kayadan gözünü bir an bile ayırmadan salonun kapısından uzaklaştı Ender. Maydanı yalnız bırakıp geleceğinden emindi. Çünki adamı çok iyi tanıyordu. Oldukça yavaş ve sakin adımlarla aynı katda olan değil de, bir üst katta olan lavaboya gitmek için merdivenleri çıkmaya başladı. Tam merdivenin son basamağını da çıkmışken birinin sağ kolundan sertçe tutup çektiğini hiss etdi. Kafası yerden kaldırdığında karşılaştığı yüz tabiiki Kayaya aitti.K: Gel buraya bakayım.
E: Bırak kolumu. Ne yaptığını sanıyorsun sen ya??
K: Kes sesini!
E: Konuşmana dikkat et! Kameralar var burada hepsi çekiyor ne yapıyorsun sen? Bırakkkkk!!!Kaya çocuklu kadınlar için ayrılmış tualet odasının kapısını açmasıyla Enderi içeri itti. Ardından kapıyı kilitleyerek kadının üstüne - üstüne yürümeğe başladı.
E: Ne istiyorsun benden?
K: Her şeye derhal bir son vermeni....
E: Allah Allah.. öylemi? Sen peki? (Karşı karşıyalar)
K: Ne ben?
E: Sen son verdin mi peki? Hani tek gecelikti? Ha? Şimdi hangi hakla benimle bu şekilde konuşa biliyorsun?
K: Ben sana son bir sanş verdim Ender. Ama sen ne yaptın?
E: Sen mi? Ben mi? Halbuki sen o şansı bile mahv ettin (işaret parmağıyla göğsüne vurur )
K: Maydayla şuan aramda hiç bir şey yok!
E: Kolunda geze biliyor ama...
K: He şey o gece de kaldı...
E: Bravoooo( alkışlar)Kadının alkış için bir birine kenetlenen ellerinden tutarak durdurdu Kaya. Henüz elleri ellerinin içindeyken sözlerine devam etti..
K: Kalbin hızlı çarpıyor. Duya biliyorum.
E: Bırak..(ellerini çekmeye çalışır)
K: Kıskançlığından yaptın her şeyi.
E: Hahahahahahah Maydayımı?
K: BENI.
E: Sen kimsinde ben seni kıskanayım ha kim?
K: Ben senin aşık olduğun adamım Ender. Kalbinin sesini duya biliyorum. Heyecanın tüm odayı kapladı. Hala savaşıyorsun sen ne için ha ne için? Intikam için değer mi? Ha değer mi?
E: Senden intikam aldığım falan yok boşuna kendini nimetten sanma.
K: Onun için mi Maydayı uzaklaştırdın?
Onun için mi tüm bu tantana?
E: Mayda kendi kuyusunu kendi kazdı. Mahmuta gelince bu şirketin hisselerini kızımın adına geçirdiğini bilmiyordum. Bende şimdi öğrendim. Sürpriz oldu bana da.
K: Ama isimden haberin vardı...
E: Tabii ki vardı. Eşim o benim.
K: Sevmediğin eşin...
E: Seviyorum ben onu
K: O zaman beni sevmiyorsun.
E: Hı hı aynen öyle.
K: Hadi kendi ağzınla söyle. Duymak istiyorum. Söyle hadi çekinme söyle .
E: Söyledim ya işte daha kaç kere söyleyeyim?
K: Bana seni sevmiyorum de. De ve ben hayatının sonuna kadar senden uzak durayım.
E: Keşke dursan..
K: Söylesene hadi..hadi ama Ender burası çok sıcak lütfen...(sıkar ellerini)
E: Seni...(gözlerinin içine bakar) seni....
K: Beni....(büyük gülümser)
E: Kaya! Ben seni...
K: Ender lütfen! Kandırma kendini... sen daha ne istediğini bile bilmiyorsun.
E: Ailemi istiyorum Kaya, ailemi. Sakinlik,dinginlik, mutluluk. Ama yok, hiç biri yok. Ve bunların bir daha asıl sorumlusu sensin.
K: Eğer beni suçlamakla iyi olacaksan suçla. Ama unutmaki tek suçlu ben değilim. Benim Maydayla bilinçsiz bir şekilde geçirdiğim gecenin sabahı,sen bile-isteğe kendini Mahmuta teslim ettin.
E: Mahmut benim eşim! Ama Mayda senin sadece yatak arkadaşın. Farkı göre biliyormusun?
K: Eğer sen bu farkı göre biliyorsan o zaman neden sahib çıkmıyorsun bize? Bizim olana ?
E: ........
K: Susuyorsun! Ben söyleyeyim o zaman! Çünki işin ucunda güç, mevki ve para var! Sen busun Ender bu! Para için aşkı ve mutluluğu hiçe sayan paragö..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KEZ [EnKay]
FanfictionEğer 85.ci bölümde Enderle Kaya arasında biraz farklı olaylar yaşansaydı ne olurdu? Peki ya Enderin hayatına onu Kayadan daha fazla seven biri girseydi ??? {(18+) cinsellik içerir} . . . İki adam, bir kadın. Yarım kalmış seâdet, tükenmeyen aşk...