♡ Küçük intikam ♡

475 26 18
                                    

Hellooooo 🙋🏿‍♀️ cover photo enkayfanss instagram hesabından alıntıdır. Küçük bir intikamla yolumuza devam ediyoruz🔥iyi okumalar 💚

1 hafta sonra....

Kaya bu gün evden biraz geç çıkmıştı.  Keyifsiz olmasının yanı sıra, huzurlu  olamaması sıkıyordu canını. Bir tarafda kızı, öbür tarafda sevdiği kadın, artı yanından ayrılmayan Mayda. Böyle bir durumda kim huzur bula bilir ki? Hele Şahika gibi acı dilli bir kız kardeşin varsa, üstelik bu kardeş katil ve yalancıysa.....
     Kaya şirkete vardığında saat 12'e geliyordu. Kendisini görmesiyle yaklaşması bir olan kadına bakarak kendini gülümsemeye mecbur etmesi geç kalmadı.

Ma: Kayacığım merhaba nasılsın?
K: Iyi. Sen ?
Ma: Bende iyiyim.  Şey ben aslında sana uğrayacaktım ama Ender çağırmış  önemli bir mesele falan dedi. O yüzden şimdi onu hall edib geleceğim.
K: Tamam , olur. Bütün gün buradayım   zaten merak etme. Git sen.
Ma: Hı hı görüşürüz.
K: Görüşürüz.

Ma: Ender?
E: Maydacığım hoş geldin hayatım.  Nasılsın? Geç lütfen.
Ma: Iyiyim de  sen öyle telefonda problem var falan deyince işkillendim açıkçası. Her şey yolunda mı?
E: No. Değil. Şu an bizim çok büyük problemlerimiz var. Daha doğrusu benim. Ve bunun nedeni sensin..
Ma: Ben mi?
E: Hı hı evet.  Sen ve senin dikkatsizliğin.
Ma: Pardon..anlayamadım...
E: Maydacığım lütfen şu dosyalara bir göz atarmısın?(2 tane dosya uzatır)
Ma: Eee bu Işın Öztürkün lansman dosyası,  öbürü Fırat Çelikkolun yeni hotel odaları için olan özel konsept dizaynı. E bunları zaten ben hazırladım, yani ben düzenledim.  Neyine bakayım ki?
E: Işte sorun da orda. Fırat bey 4gün önce beni  aradı, iş yarım-yamalak dedi, bolca da konuştu.  Hatta sinirini alamayıp sözleşmeyi feshetmekle tehdit etti beni. Bu sabahsa Işın hanım aradı. Kadının en nefret ettiği renk mor renkmiş. Ve sen dün tüm masaları morla kaplatmışsın. Sözleşmedeyse lacivert yazıyor renk olarak.
Ma: Ama mor yazıyor sözleşmede.
E: Neresinde?
Ma: Işte bu....ama..ama...hay Allah.. nasıl olur böyle bir şey.....
E: Bak hayatım anlıyorum seni ama sende beni anlamaya çalış. Ben bu sabah saat 7 den  itibaren bu yanlışı  düzeltmekle meşgulüm.  Eğer bu insanlar sözleşmelerini feshederlerse itibarım iki paralık olur. Artı en iyi müşterilerimi, ilaveten adımın gücünü kaybederim. Haaa birde işin para yanı var... Toplamda 4 mln. 700 bin dolar zarara uğrarım. Tüm bunları göz önünde bulundurarak seninle yollarımızı ayırmak zorunda kalıyorum.  Gerçekten şuan kendimi çok kötü hiss ediyorum ama ben buna  mecburum.
Ma: Inanamıyorum yaa... Gerçekten inanamıyorum ....nasıl böyle bir şey ola bilir aklım almıyor. Ama ben emindim doğru gördüğüme...
E: Çok çok teessüf ederim canım. Gerçekten...
Ma: Aman tanrım. (Eliyle alnını ovar)
E:...
Ma: Hay Allah. Neyse ya olacağı varmış oldu.
E: Biz seninle tekrar konuşur, işte para işleriydi, tazminatdı falan hall ederiz. Zaten senin adın,  prestijin sana yeter. Canım sana iş mi yok? Hem sen Mayda Alacasın be..
Ma: Yaniiii orası öyle dee...ama ne bileyim olmaya bilirdi yani...
E: Yani evet...ama bende çok direndim ama kadın tam bir cellad.  Bir susmak bilmediki,anlayış desen zaten yok...hayatım bunlar böyle işte...ne yapa biliriz ki...
Ma: Ya ya..neyse. Ben artık kalkayım,  henüz Kayaya uğrayamadım.  Sonra tekrar buluşur konuşuruz.
E: Elbette...a bir dakika..
Ma: Ne oldu?
E: Bu davetiye sana. Yarın akşam Mahmutun yeni şirketinin lansmanı var. Işte, açılış tipli bir şeyler yapacağız. Seni de beklerim. Iş için bir araya gelemeyeceğiz, bari dostluk adına bir olalım. Değilmi?
Ma: Tabii ki gelirim, tabiki. Görüşürüz.
E: Babay canım ba-bay.(el sallar )

Aslında bu komplo Ender için çok basit başa gelmişti.  Dosyalarında küçük çaplı değişiklikler yaparak sonradan yerine koyduğu gerçek dosyaların sahipleri iş dünyasının en seçkin şahıslarındandı. Böyle olduğu takdirde Mayda yeni bir proje ve ya başka bir ortaklık teklifi için uzun zaman uğraşmalı  olacaktı. Hatta babasının ismi bile bu ülkede ona zar-zor yardım ede bilirdi. Tabiiki kendisine yeni bir şirket kurmak fikrine kapılmazsa...Şimdi ise geriye yalnız bir iş kalıyordu. Iş zamanı Maydayla görüşmelerini engellidiyi  Kaya beyin sinirlerini zıplatmaya . Nasıl mı? DAVETİYE tabiiki....

SON KEZ [EnKay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin