♡Kum tanesi 🔞♡

748 25 25
                                    

Helloooo 🙋🏿‍♀️ bol EnKay lı bir bölüm atalım 💛 bu bölümün kıymetini iyi bilin. Çünkü ardından oldukça fesat ve kaos dolu bir kaç bölüm gelecektir 🤷‍♀️

(P.S. coverphoto sevvalbaris_enkay19 instagram hesabından alıntıdır)

Saat neredeyse gece 12' e geliyordu. Kadın rahatça uzandığı yatakta, karanlık odadan yankılanan sesle irkildi. Düşüncelerinden sıyrılmasıyla beraber belini kavrayarak, başını göğsüne yaslamış adamın saçlarını okşamaya başladı. Adamın durmadan sorduğu soruları kısa kısa cevaplamasının yanı sıra durmadan istemsizce kahkaha da, atıyordu. Galiba gerçekten mutluydu. Galiba gerçekten huzurluydu. Galiba artık hazırdı. Peki o? Intikam? Bu kadar yaklaşmışken? Peki zaman ? Uçmuyordumu? Ellerinden kaymıyordumu kum taneleri? Sevgi neydi peki? Aynı yatağı paylaşmak mı? Doyamamak mı? Bağlanmak mı? Yoksa borçlu kalmak mı? Peki intikam??? Peki hırs? Peki güç? Sorular çok...cevapsa bir...

E:...hı...hı
K: Sen beni dinlemiyor musun?
E:(dikelir) dinliyorum
K: Az önce ne söyledim o zaman?
E:..şey...
K:(başını kaldırıp yüzüne bakar) duyamıyorum?
E: Affedersin (başını eğer)
K: (dirseğine yaslanır ) ciddi bir şey mi var?(masumca bakar) pişmanmısın?

🔞🔞🔞
Kadın adamın yüzüne bir kaç saniye baktıktan sonra yüzünü avuçlarının içine almasıyla hafiften dudaklarına yaklaştı. Son kez gözlerine bakarak dudaklarına yapıştı. Sakince,ama şehvet dolu öpmesiyle adama yapıştırdı kendini. Belini çepe çevre saran ellerle gülümserken, kendi kollarını adamın boynuna dolamıştı bile. Yatakta dizleri üstünde durmuş adamın kucağına oturmasıyla kafasını göğsüne dayadı. Kucaklarken, aldığı kesik kesik nefeslerle adamın az önceki sorusunu yanıtlamak adına " gün aldın mı? " diye sordu. Adamın çapkın bakış atarak verdiği "yarın ilk işim o!" yanıtıyla yüzüne kocaman bir gülümseme yayılmıştı kadının. Dizleri üzerinde haraket ederek yataktan kalkmasıyla elini adama uzattı kadın. Parlayan gözleri kadını seyr ederken kavradı elini adam...sıkıca tutarak ayağa kalktı...belini tekrar sıkıca kavramasının yanı sıra kendine olabildiğince sert bastırmasıyla dudaklarını emdi kadının...adamın göğsünde birleştirdiği ellerini azad etmeye çalışarak gülümsedi kadın. Parmaklarının ucuna dikelip adamın dudaklarından hızlı bir şekilde öptükten sonra kısık sesle "banyoya gidelim mi?" diye sordu. Kedi gibi bakarken aniden kendini adamın kollarında buldu. Boynuna sıkıca tutunmasıyla, hiss etmiş olduğu sıcak tenle kendinehas yüksek kahkahasını savurdu. Yavaş adımlarla dâhil oldukları banyoda yere inen kadın, adamın suyun sıcaklığını ayarlamasıyla duşu açtı. Ilk olarak kendinin dahil olduğu kabinde, sıcak suyun altında durmasıyla saçlarından süzülen damlaları vücunda hiss etti...duvara yapıştığı anda sağ elinin iç tarafını havaya yönelik bir şekilde adama uzatmasıyla ıslak yüzüyle gülümsedi.
Kadının havada olan elini gecikmeden kavrayan adam diğer eli ile kadının beline tutundu. Saçları sıcak su ile ıslanırken sevdiği kadının dudakları ile kavuşmuştu kendi dudakları....kadının sertçe dudaklarını çekip hızla kendi göğsüne sarıldığını görmesiyle duraksadı. Yaşadığı ikilem ile kadının sırtına sarıldı. Kadının, çenesini dayamış olduğu sırtını yavaş yavaş ve yumuşakca öperek ellerini her iki koltuk altında sabitledi. Kadının göğsünden ayrılan başı ile, aniden kalçalarına tutunması gecikmedi. Kucağına almasıyla duvara yaslandığı kadının ayaklarını kendi beline sıkıca tutunmuş hiss edince tekrar dudaklarına yöneldi.
Ellerini adamın boynunda tekrar birleştirmesiyle usulca adamın alt dudağını kavradı kadın. Karşılıklı bir şekilde emmiş olduğu dudakların içinden ağız boşluğunda hiss ettiyi dil ile tüm vücudu titredi. Ağzına dâhil olmuş dili emmesi içinde tarifsiz hiss yaranmasına neden olmuştu. Partneri tarafından aşağı-yukarı hareket etdirilmesinin sonucu olarak vajinasında acı hiss etmesi gecikmedi. O an istemsizce dilinden dökülmüş olan ahh kelimesi yaşadıklarını ve hiss ettiklerini ifade etmekte zorluk çekiyordu. Bir iki sıçrayıştan sonra hışımla kendisini yere attı. Adamın soru sorarmış gibi bakmasına cevap olarak, yüzünü duvara yaslayarak ellerini de, yüzünün yanına dayadı.
Adamsa hafif kavradığı beli azacık duvardan ayırarak kendine doğru çekmesiyle diklenmiş penisini tekrar arzuladığı yere dahil etti. Bir kaç dakikanın sonunda kendini kadına yapıştırarak, sona kadar, sertçe sokmuş olduğu orqanla boşalmıştı...
🔞🔞🔞

SON KEZ [EnKay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin