Hellooo🙋♀️ Iyi okumalar dilerim 🙏🏼
Sabahın erken ışıkları odaya dolarken hafif mırıldandı kadın sabahlar açılmak zorundamı diye. Yanına baktığında eşini görememesi üzerine tekrar kapadı gözlerini. Alnına dokunan dudakla gülümseyerken açılı vermişti o gözler tekrardan. Su şişesine baktığında içinin boş olduğunu gören kadın sakin ses tonuyla eşine bana su getirirmisin dedi. Aldığı olumlu cevapla gözlerini tekrar kapatırken, erkenden uyanmış ve hazırlanmış olan eşi mutfağa doğru yol almıştı. Ama öncesinde alması ve götüreceği suya katması gereken bir şey vardı....
Doldurduğu bardağı eşine uzatırken, "Hayatım Sude hanım bugün izinli,Kaya da gelicek unutma lütfen. Afiyet olsun. " demeyi de, ihmal etmedi. Cevap olarak baş sallayan kadın yatağa tekrar girince, adam boş bardağı alarak odayı terk etti. Geriye sadece pişmanlıkları izlemek kalacaktı, ama vakit varmıydı? Malesef....Ekinci house :
K: Şahika? Çıkıyormusun?
Ş: Evet abiciğim. Şirkete gidiyorum. Bir şey mi oldu?
K: Aslında şey...Maydaya sözüm vardı benim. Ama Semanı alacağım ve bugün bende kalsın istiyorum. Sen kendi adından Maydanı bir yerlere götüre bilirmisin? Ama öyle bir şey iste ki benim haberim olduğunu anlamasın...
Ş: Tamam da abiciğim ama ilk günden ayıp olmaz mı kıza?
K: Şahika bu gün benim son günüm yarından itibaren işe başlayacağım. O yüzden tüm günümü kızıma ayırmak istiyorum.
Ş: Peki nasıl istersen. O zaman ben arabaya geçip arıyorum hemen.
K: Tamam. Kendine iyi bak.
Ş: Görüşürüz. Size iyi eğlenceler.Aradan geçen bir kaç dakikanın ardından Kaya telefonundan gelen sesle oturduğu yerden kalktı. Eline aldığı telefonun ekranındaki Mayda kişisinden mesaj yazısına tuşladı.
Mayda: Merhaba Kaya nasılsın? Biliyorum bugün sana sözüm vardı ama, az önce Şahika aradı. Yardımıma ihtiyacı varmış. Doğrusu sana haber vereceğini söyledi ama bende haber vereyim dedim. Umarım bir başka zaman telafi ederiz.
Kaya: Merhaba Mayda. Iyiyim sen nasılsın? Benim açımdan hiç bir problem yok. Telafi ederiz. Iyi günler.
Mayda: Teşekkür ederim. Iyi günler.
Mayda probleminin hall olunduğu için sevinen Kaya saata bakınca biraz daha oyalanmanın iyi fikir olmadığını anladı. Üstünü değiştirdikten sonra kızını almak adına Enderin evine doğru yol aldı...
Kadın kapının zil sesini duymasına rağmen yataktan kalkmamakta kararlıydı. Aniden yardımcının evde olmadığını hatırlayınca zar-zor olduğu yerde doğruldu. Geceliğinin üstünü bulduktan sonra yatağın yanında bebekleriyle oynayan kızını fark etti.
E: Aşkım? Buraya nasıl geldin?
S: Babam getirdi.
E: Peki ya yemek yedinmi?
S: Hıhı.Üstünü de giydirmeyi unutmamış diyerek kendi-kendine övdü Mahmutu. Kaçıncı kez çalındığını bilmediği kapıyı açmasıyla karşısındaki adamın donup kaldığını fark etti.
E: Kaya merhaba.
K: .......merhaba
E: Geç lütfen .
K: ....(içeri girer)
E: (yukarı kata çıkarken) Ya şey afedersin ben daha yeni uyandım da. Hatta zar-zor uyandım diye bilirim. Evdede bizden başka kimse olmayınca kapıda kaldın sende tabii...
K: Bir açıklama yapmak zorunda değilsin Ender. Bu senin hayatın ama kızımın önündeyken kendine bir çeki düzen versen iyi olur.
E:Anlamadım????
K: Gerçekten geçen zor geçmiş.
E: Anlamadım.... Sema benim odamda oraya geç.
K: Sen hiç aynaya baktın mı... Kızım..nasılsın bir tanem? (yanağını okşar)
E: Hayı...(aynaya döner) Allah kahr etmesin!! (bağırır) Inanamiyorum ya (boynundaki ve omuzundaki morlukları görür) ..ah Kaya...gerçekten...
K: Hiç bir şey söylemene gerek yok Ender. Kızım ayıcığını alda gel, koş.
E:....
K: Mağlum kocan henüz genç sayıla bilecek yaşta ve sende onun isteklerini her türlü karşılamak zorundasın.
E: (kaşları çatılır) Kızımı ne zaman alayım ? Mağlum seninde kendinden 11 yaş küçük sevgisinle görüşmen var.
K: Bu gün bende Sema.
E: Hah. Benim kızım senin sevgilinle birlikte kalamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KEZ [EnKay]
FanficEğer 85.ci bölümde Enderle Kaya arasında biraz farklı olaylar yaşansaydı ne olurdu? Peki ya Enderin hayatına onu Kayadan daha fazla seven biri girseydi ??? {(18+) cinsellik içerir} . . . İki adam, bir kadın. Yarım kalmış seâdet, tükenmeyen aşk...