Hellooo guys 🙋🏿♀️özlem dolu bir bölüm diyelim 🤷♀️
Geçen 1 ayın ardından etraf yine sakinlikti. Hiç kimse yoktu......sevgi yoktu....aşk yoktu....ihtiras yoktu ....yalnızca özlem.....özlem vardı...
Kayayla Canerin Paristen dönmesinin ardından koskocaman 1 ay geçmişti. Ama Turkiyede hiç kimse ne Ender, ne de Semadan bir haber alamıyordu. Sanki ikiside yok olmuştu. Yer yarılmış içine girmişlerdi. Kaya arasıra Yiğitden Ender ve Semanın durumlarını öğrense bile, yerini tam olarak bulamıyordu. Ender Yiğit ve Erimle konuşsa bile, olduğu yeri hiç kimseye söylememişti. Ama onun aslında nerede olduğunu bilen biri vardı...yalnızca biri...
Sabah açıldığında Caner yataktan fırladığı gibi ablasının odasına kaçtı. Odayı yine boş görmesiyle kafasını ellerininin arasına aldı. "Neredesin ablam be.."diyerek sitem etti kendi kendine. Özlemişti onu çok özlemişti. Pişmandı ablasını kırdığı için...çok pişmandı...Hiç bir zaman ablasının sözünden çıkmayan, her daim ona destek olan kardeş, şimdi 1 aydır durmadan kendisine annelik yapmış, korumuş - kollamış, kendini onun için ateşe atmış kadını arıyordu. Ama kadın kırgındı....belkide sevdiği adamdan daha çok kardeşine kızgındı...daha çok kırgındı...çok sevdiğinden affedemiyordu kendisini....ne yapa bilirdi ki? Durmadan aramasına rağmen kadın kararlıydısa....belki bu sefer oldu? Belki şimdi yapa bilirim diyerekten Kayayı aradı...
Caner Kaya telefon konuşması:
C: Alo abi?
K: Caner Enderden bir haber mi var??
C: Yok ya abi nerde?....Nasılsın sen?
K: Eh işte. Sen?
C: Aynı . Alp ne durumda? Uyuyormu?
K: Yok uyandı. Şahikayla şimdi.
C: Güzel....abi diyorum ki senin arkadaşına söylesek acaba yine hastane,karakol falan arar mı ?
K: Caner diyelim de ama mağlum kaç kez arattık, artı Ender Yiğitle ve Erimle konuşuyor zaten. Iyi olduklarını biliyoruz neyseki.
C: Eh be abi ne yapayım? Beynim yandı yemin ederim .... bıktım artık....gitsem de kendimi bir köprüden falan mı atsam?
K: Caner lütfen başlama yine.
C: Tamam abi tamam. Hani diyorum ki ben Yıldızı size çağırsam, gelse,birlikte birşeyler düşünsekmi ? Mağlum araları iyi zaten. Belki konuşmuştur haberimiz yoktur bizim?
K: Olur aslında.. olur olur... iyi olur.
C: Tamam o zaman ben üstümü değiştirip geliyorum. Zaten yemek yiye bilecek bir halimde yok..neyse abi görüşürüz.
K: Görüşürüz.Konuşmanın sonu.
Bir kaç haftadır hiç irtibat kuramadığı halde bu gün Caner ilk kez Yıldızı aramıştı. En son kurutemizlemecide çalışırken araları iyiydi, münasebetleri vardı. Ama Chelebi Collection'ın başına geçtikten sonra çok az konuşmuşlardı . Buna hem Canerin işlerinin yoğunluğu, hem de, Yıldızın çocuklarına fazla zaman ayırmak isteyi neden olmuştu.
Yıldızı Şahikanın olduğu yere getirmek oldukça zordu. Tabiiki eskiden gelen husumetlerin yanı sıra Mahmutun ölüm olayının da, bu işte bir katkısı vardı. Tabiiki Kayadan başka "herkes" Mahmutun katilinin kimliğini çok iyi biliyordu. Hatta Çağatayın Şahikayı hissedar olduğu halde söz hakkından mahrum etme sebebide buydu.
1 saatlik sürenin sonunda Yıldızda, Caner de , Kayanın evine varmıştı. Sivri dilli kadınların laf dalaşından bıkan Kaya, arada bir durmadan söylenen Canere "bu işin sonu nereye varır" gibisinden bir bakış atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KEZ [EnKay]
FanfictionEğer 85.ci bölümde Enderle Kaya arasında biraz farklı olaylar yaşansaydı ne olurdu? Peki ya Enderin hayatına onu Kayadan daha fazla seven biri girseydi ??? {(18+) cinsellik içerir} . . . İki adam, bir kadın. Yarım kalmış seâdet, tükenmeyen aşk...