♡SONSUZLUK 🔞♡

1.2K 35 51
                                    

Öncelikle her kese merhaba. 2 aya yakın bir süreçte hikayem 9K -nı geçti. Çok teşekkür ederim hepinize🙏🏼 Bu bölüm final bölümüdür. Ardından kısa bir süre sonra ZORAKİ EVLİLİK adında yeni hikaye gelecek 💛

P.S. Lütfen EnKay 'ı coverphoto daki gibi hayal edin. Sanki hiç bir-birlerine sinir ve hayal kırıklığı ile bakmıyorlarmış gibi...sanki gerçekten bu düğün onlara aitmiş gibi..

5 gün sonra nikah töreni ...

Siz sayın Ender Kuyucu Kaya Ekinciyi hiç kimsenin baskısı ve etkisi altında kalmadan eş olarak kabul ediyormusunuz?

Evet

Siz sayın Kaya Ekinci Ender Kuyucuyu hiç kimsenin baskısı ve etkisi altında kalmadan eş olarak kabul ediyormusunuz?

Evet

Sizler şahitlik ediyormusunuz?

(Caner Kayanın şahidi) Evet
(Yıldız Enderin şahidi) Evet

Imzalar atılır

Bende sizleri karı koca ilan ediyorum. Hayırlı olsun.

Alkış sesleri havada yankılanırken sıkıca sarsılmıştı bir-birine yeni evli çift. Çocuklarının ve yakın arkadaşlarının tüm bakışları üzerilerindeyken kocaman gülümsemiştiler karşılıklı bir şekilde. Oysaki yakın geçmişte her şey daha farklıydı. Ama uzak geçmişte ondan da farklı....

Akşam yeni evli çift yakınlarının ve sevdiklerinin katıldığı düğünden sonra Ekinci house ' a varmışlardı. Kapıdan içeri kahkahalarla girdikten sonra, Ender oğullarını sesledi. Ama cevap gelmemesiyle kaşlarını çatarak Kaya baktı.

K: Merak etme ben gönderdim.
E: Aa neden?(şaşırır)
K: Yeni evli değilmiyiz biz? Ilk gecemizde baş başa kalmayalım mı?(çapkınca bakar)
E: Aa ilk gecemiz mi? (Kahkaha patlatır) Kaya Allah aşkına bizim ilk gecemizde benim 18 yaşım bile yoktu...
K:(ellerini beline dolar) ee ne yapalım. Sende otele gitmeyi kabul etseydin o zaman. Bunun suçlusu sensin...
E: (kıkırdar) Sema?
K: Alp'a ablalık yapacak...

Semanın Şahikanın yanında olması duraksamasına neden olsa da , Kayanın bozulduğunu fark etmesini istemiyordu. O yüzden yüzüne sahte bir gülümseme takınırken, ellerini de, adamın boynuna doladı. Burnunu adamın burnuna sürmesiyle adam tam öpecekken hafif geri çekildi.

K: Anlaşılan birileri oyun oynamak istiyor...
E: Üstümü değişmeme yardım edermisin?(alnını adamın alnına yaslar)
K: Hay hay (kafa sallar)


🔞🔞🔞

Sol eli hâlâ belindeyken sağ eli ile bacaklarına yapıştı kadının. Aniden kucağına almasıyla kadın hafiften kıkırdadı. Adımlarını hızlandırırken önceden kapısı açık bırakılmış yatak odasına doğru götürdü kadını. Anlaşılan her şey önceden hazırlanmıştı.

Bu geceni çok bekledim...belki de yıllarca...sen benimsin...

Seninim...

Mum ışığında sevdiği kadına kesik-kesik aldığı nefesler eşliğinde ettiği itirafın karşılığını alarak saçlarındaki küçük duvağa uzandı elleri. Yatağa oturtduğu kadının saçlarını tamamen serbest bırakırken, hafiften sağ yanağından öptü. Giymiş olduğu beyaz ceketi önden açmasıyla sağ omuzunu oldukça hafif bir şekilde ısırdı.  Sağ eli ile kadının boynuna destek verirken, sol eli ile de, göğsünden hafifçe iterek yatağa uzamasını sağladı. Ellerini eteğin fermuarına ulaştırırken  kadının gözlerini kapadığının farkına vardı.  Yalnız iç giyimle kalmış kadına baktı bir-kaç saniye. Ardından bir elini kadının sağ, diğer elini ise sol yanına koyarken aynı vaziyeti bacaklarındada tekrar etti. Üzerine uzamasıyla göz hizalarını kesişirdi. Kısa süren bakışmanın ardından ellerini kadının yüzüne dokundurdu. Elinin tersiyle okşadıktan sonra  dudaklarını hafiften kadınınkılara yakınlaştırdı. Kadının kendisinden önce davranmasıyla kavuştu dudakları. Adamın aniden dilini kadının ağzına dahil etmesiyle , kadın önce gülümsedi, sonraysa dudakları ile sıktı o dili. Adam beklenmedik hamle karşısında kahkaha patlatırken kadında kıkırdamaya başlamıştı.
Kadının yüzündeki mutluluktun  memnun bir şekilde boynundan öpmeye başladı adam. Boynunun her bir köşesini öperken ellerini sırtında gezindirmeyi de,ihmal etmedi. Arkadan bağlı olan sütyeni açarken, kadının kollarını boynunda hiss etti adam. Kadının göğsünü yavaşça dikleştirmesinden durumu anlayan adam ellerini önce kadının göğsünde, sonraysa göbeğinde gezdirmeye başladı.
Kadın içinin ürperdiyini hiss etmesiyle adamın yüzünün her karışını hızlı-hızlı öpmeye başladı. Istekli davranmasının yanı sıra adamı deminden beri üzerinden hiç çıkarmadığı çeketten kurtarmağa çalıştı. Adamın durumu fark edip kendinu çıplak bırakmasıyla kadın olduğu yerden doğrulub, kendi yastığına koydu başını. Bedenini yatağa özgür bir şekilde bırakırken, adamın ellerini kalçalarında hiss etmesiyle tekrar kapadı gözlerini.

SON KEZ [EnKay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin