🙋♀️Helloooo...4yıl sonrasına dönüyoruz🤷♀️
.
.
.
Günümüz....E:Hayatım. Iyi sabahlar. (Sandalyesine oturur)
M: Hayatım. Hayırlı sabahlar.
E: Erkencisin bu gün?
M: Ha evet otele gideceğim. Misafirlerimiz var.
E:Kimler?
M: Türkiyeden ve Italyadan. Bizimkiler yani.
E:Oooo iyiymiş. Bizimkiler kim peki?
M:Bil bakalım. Sence?
E: Iıımm. Kim?
M: Kuyu holdingin ortağı. Levent bey.
E:(lokması boğazında kalır) öhö öhö öhö. Hasanaaağli bey peki? Gelmişmi??? (Göz devirir)
M: Hayır. Ender, daha ne kadar kaçacağız?
E: Anlamadım ?
M: Yani diyorum ki, KAYINBABANDAN daha ne kadar kaçacağız???
E: Hahahahhah. Kayınbaba mı? Allah aşkına yapma böyle. Peki sen hiç babanı affetdinmi?
M: Tabiikide hayır. Ama yani böylede süremez. Ben senin Kuyu holdingdeki yerini tutmanı istiyorum. Hâlâ kabullenmiş değilim. Sen neden hisselerini Şahikaya sattın??? Biz zaten senin hisselerini zar- zor aldık. Bak benim işletim zaten yoğun ve senin o hisseleri benim için yönetmen gerek. Hem daha ne kadar korkacaksın? Anla bunu artık. Ben varken o sana hiç bir şey yapamazzzz.
E: Huzur için. Kafama silah dayandığı anda anladım ki, aslında hiç bir sey istemiyorum. Sadece kızımı ve oğullarımı korumalıyım....4 yıl önce.....
Enderle Şahika aynı evde kalmakla beraber aynı amaç için de savaşıyorlardı. Bu süreç Ender için çok daha zordu. Sebeb 7ci ayına girmekte olan bebekti. Tabiiki Şahika kız çocuğunun kendi kanından olduğunu biliyordu ve tabii ki bunu Kaya ya söylememişti. En azından sözde de olsa bununla ilgili Enderle bir anlaşma yapmıştılar. Ender istemediği sürece Şahika Kayaya hiç bir şey söyleyemezdi. Yoksa aralarında ki ittifak bozulacak ve Ender zamanında Haluktan aldığı her isbatolunabilir bilgiyi Kayaya aktaracaktı. Bu süre zarfında Kaya Enderin suçsuz olduğunu anlamış olsa bile, hep kendiyle çekişmiş, geri dönüp-dönmemek ile ilgili arada kalmıştı. Daha yeni Mahmutla iş birliğine başlayan "EnŞah team" gelicek telefon çağrısı için beklemedeydiler.
E:Allo. Mahmut bey?
M: Merhaba Ender hanım. Konum ata bilirmisiniz? Telefonda konuşmak istemiyorum.
E: Okay.30-35dk sonra
E: Evet Mahmut bey. Anladığım kadarıyla bize inanıyorsunuz . En azından aksi takdirde buraya gelmezdiniz. Öyle değilmi ?
M: Dediğiniz her şeyi tek-tek kontrol ettim. Keşke daha önce farketmiş olsaydım. Nasıl böyle bir oyuna geldim ben? Anlamış değilim.
E: Ama biz size dedik değilmi? Onun çok tehlikeli biri olduğunu siz zaten biliyordunuz.
Ş: Ama benim beynimi kurcalayan başka bir şey daha var. Feride hanım dediğine göre kendisinden önce sizin annenizin başkanla bir ilişkisi varmış. Sadece başkanın babası ve annenizin ailesi düşman olduklarından evlenememişler. Zaten ardından kendisi Feride hanım, annenizse babanızla evlenmiş. Ama Canerin dediğine göre sizin ve Çağatayın yaşlarınız arasında küçük fark var. Çok küçük. Yani belki de babanızı öldürdükten sonra başkanın sizi yanına alma sebebi budur?
M: Nedir?
Ş: Ayol anlasana.... adam manevi babanı gebertip hem arsaya , hem kendi oğluna, yani sana, sahip çıkmış!
M:Ne????
E/Ş: Malesef.
M:.......
E:Mahmutcuğum bak. Eğer gerçekten öyleyse biz Argun holdingteki hisselerimize, sende Kuyu holdingten kendine düşen paya sahip çıka bilirsin. Lütfen iyi düşün.
M: Peki ne yapmam gerekecek?
Ş: Sen sadece başkana ait firca,saç,tarak,kendisinin içmiş olduğu su falan fark etmez ne bulursan bize getir. Gerisini ben hallederim. Zaten DNA testini benim arkadaşım hall edecek . Merak etme kimsenin ruhu bile duymaz. Aaa bir dakika telefonum çalıyor. Gelicem şimdi.
M: Ender hanım afedersiniz ama siz iyimisiniz? Durumunuz mağlum. Yani eğer bir şeye ihtiyacınız varsa...
E: Teşekkür ederim. Bu iş bir hall olsun yeter bana.
M: Peki ya babası? Neden yanınızda değil?
E:.......ayrıldık.
M:Çok üzüldüm. Aslında....
Ş: Geldim. Noldu test işi için hazırmıyız???Ardından geçen 1 ayın sonunda EnŞah ve Mahmut 3lüsü Hasanali Kuyucunu dize getirecek planı hazırlamıştı. Mahmut babasının ölümü ile ilgili tüm delilleri toplamış ve DNA testinin pozitiv sonucunu paket etmişti. Geriye kalan sadece başkanın bulaşmış olduğu diğer "kirli" işlerin kanıtlarıydı. O da, bir kaç güne hazır olacaktı. Bu zaman kesiminde Ender hastaneye kaldırılmış, yaşından dolayı ağır geçen hamileliğinin sonlandırılmasına az kaldığını öğrenmişti.
Geçen 2 haftanın sonunda ise Mahmut başkanla son kozunu paylaşacaktı. Evine gönderilmiş olan kargodan Mahmutun babasının akıbeti ve DNA testinin sonucunun çıktığını gören Hasanali bey kargoda gösterilmiş adrese gitmesiyle Mahmutla yüz-yüze gelmişti.H:Mahmut?
M: Hoş geldin BABA!
H: Oğlum bak...
M: Şşş sakın. Şimdi sana bir sözleşme getirdim. Eğer imzalamazsan babamın ölümü ile beraber diğer suçsuz insanları nasıl mağdur bıraktığını da polise ihbar edeceğim.
Ş: ....ve bunun için sadece 10 dakikanız var BAŞKANIM...yoksa hayatınızın kalan kısmını kodeste, pardon hapiste geçireceksiniz...
H: Bunun yanınıza kalmayacağını biliyorsun değilmi Şahika?
Ş: Senden korkmuyorum. Zaten anlamış olmalıydın eğer bana bir şey olursa bu senedlerin kopyası polisde olacak.
H: Bir dakika bir dakika... bu senedde Şahikanın, Ender hanımın hisseleri ve Kuyu holdingin 25%-lik hissesi yazıyor.
M: O hisse benim payım. Üstelik Kuyucu olacağım. Nede olsa bu senin babalık borcun....
Ş: Mahmut Caner aradı Enderin doğumu başlamış .
M: Ne?? Bu kadar erkenmi?
H: Ender hanım hamilemiymiş?
Ş: Evet. Babasıda Mahmut!
Mahmut hiç bir şey demeden Hasanalinin açık kalan ağzına bakmasıyla sözleşmeyi imzalamak için kalemi üzerine fırlattı. Geriye almış olduğu sözleşmeyi tuttuğu gibi hasteneye gitmesiyle Enderin durumunun yoğun olduğunu öğrenmiş oldu. Hastanedeyken halletmiş olduğu nikah işlemlerinin aksamaması için Ender normal odaya geçtiyi günün sabahı taburcu olmuştu. Tabiiki onların evlenme sebebi Semanın gayr-ı meşhur olmaması idi. Bu teklifi ise Endere Mahmut etmisti. Aslında sözleşmeye göre 6 ayın sonunda boşanmalıydılar. Lakin Enderin korkularının büyümesi bu süreci 1 yıla kadar uzatmıştı. Tabiki bu korkuların asıl sebebi Hasanalinin Enderi her gördüğünde tehdit etmesiydi. Mahmutla evlenmesi cabası, ondan bir çocuğu olduğunu kabullenmeyen Hasanali bunların bir oyun olduğunu her kese ispatlayacağına yemin etmişti. Nasıl olsa yıllar sonra kendisinin daha bir oğlumun üze çıkması, daha doğrusu oğlunun Mahmut çıkması itibarını zedelemişti. Itibar ise onun için her şeyden önde gelirdi....
Ender bir sabah kalktığında kızını yerinde bulamamasıyla tedirgin olmuş, telefonuna gelen mesajdan çocuğun Hasanalide olduğunu anlamıştı. Olanları Mahmuta anlatmasıyla atılan konuma gittiler. Karısının kafasına silah dayanması ile deliye dönen Mahmut babasıyla bir anlaşma yapmış, karısını ve çocuğunu alıb gideceğine söz vermişti. Ama çocuğun kimden olduğunu Hasanaliye söylememiş, Endere de izn vermemişti. Tabiiki böyle yapmakta Mahmutun asıl maksadı ailesini korumaktı. Henüz daha yeni resmen karı koca olmuşken sevdiği kadını ve ondan bir parçanı kayb etmek istememişti.....
Aslında Ender Mahmutu sevmiyordu sadece bir müddet evcilik oyunu oynayacaktı. Ama Kayanın ani dönüşü ve Enderle kavga etmesi bütün külâhları değişmişti....Günümüz....
Kahvaltı bittikten sonra Ender kendi oteline gitmek için hazırlanıyordu ki, telefona gelen mesajla elindeki ruju yerine bıraktı. Mesaj gönderenin kim olduğunu görünce kalbi hızla atmaya başladı. Mesajı gönderen kişi Kayaydı.
"Merhaba Ender. Seninle konuşmam gereken çok önemli bir konu var. Lütfen saat 1de dünkü kafeye gel."
Ender ilk önce ne yapacağını şaşırsa da, hemen kendini toparladı ve Mahmutu aradı.
E: Allo. Hayatım nerdesin?
M: Yoldayım hayatım. Henüz otele varmadım.
E: Sana haber vermek istedim. Kaya mesaj atmış. Önemli bir konuda konuşmak istediğini söyledi.
M: Uyanmışmı dersin?
E: Sence ne yapmalıyım?
M: Gönlünden geçen gibi yap. Bu senin hakkın.
E: Seni seviyorum.
M: Bendende çokmu?
E: Tamam kapat kapat))) b-bye canım.
M: Görüşürüz .
Enderin Kayaya cevabı gecikmedi."Merhaba. Geleceğim. "
.
.
.
Yazı hataları için özür dilerim 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KEZ [EnKay]
FanfictionEğer 85.ci bölümde Enderle Kaya arasında biraz farklı olaylar yaşansaydı ne olurdu? Peki ya Enderin hayatına onu Kayadan daha fazla seven biri girseydi ??? {(18+) cinsellik içerir} . . . İki adam, bir kadın. Yarım kalmış seâdet, tükenmeyen aşk...