♡Adım-adım🔞EnKay♡

893 28 36
                                    

Helloooo🙋🏿‍♀️Şahika gelin olmuş gidiyahhhh😂😂hiç ben bu şansı elden verirmiyim?🤦‍♀️iyi şaşırmalar size💛

Günler bir-birini kovaladıkça hayat daha kolaylaşmış dı sanki Ender için. Belki de şimdilik.....

C: Ablaaaaaa
E: Caner??? Ne oldu? Ne bu telaş?
C: Ayht ölücem yeminle...(nefes nefese)
E: Ya otur şöyle (koltuğa işare eder). Anlat bakayım. Ne oldu? Ama önce sakinleş lütfen.
C: Baksana buraya (telefonun ekranını gösterir)

 C: Baksana buraya (telefonun ekranını gösterir)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(P.S. Fan sayfası bu sayfa asdfghxfg sahikaekinciiix ama cidden çok güzel bir sayfa)

E: Aa nihayet adamı nikah masasına oturtmuş
C: Hııı
E: oyh benim güzel kardeşim (ellerini avuçlarına alır) ah sen üzüldünmü yoksa?(yanağından öper)
C: Bırak ya abla Allah aşkına. Kadın resmen yıllarca kullandı beni.
E: Ne dedim ben? Ha? Ne dedim?
C: Haaaaa bir bu eksikti...
E: Yalan mı Canerciğim? Sen bu kadının ne mal olduğunu bilmiyormuydun?
C: Benimle yüzleşmedi bile abla....gerek duymadı bile....tek bir söz dahi etmedi...
E: Ee Kayadan korktu tabii. Gitmek zorunda kaldı.
C: Allah Allah ne zamandan beri sen Şahikayı bana savunur oldun?
E: Y-yani ...Caner Allah aşkına onumu savunacağım ben???? Hem Kayanın haberi varmıdır acaba?
C: Hıh. Şahika Ekinci Alaca....pehhhh...abla yemin ederim adamın karısını bile bu şeytan öldürmüştür.
E: Ama kadın zaten hastaydı. Birde adamın Şahikadan oğlu olduğunu öğrenince kalp krizi geçirdi. Ne yapsın kadıncığaz? Yazık yaaa....
C: Ha sende inandın öyle mi???(alayla)
E: Yani inanmasam bile mağlum Kaya öyle zann ediyor. Ayol biz kadının ne mal olduğunu bilmiyormuyuz? Biliyoruz. Bitti. That's it. Gerisinden bize ne?
C: Kaya hiç görüştümü yeğeniyle?
E: Bildiyim kadarıyla hayır. Ama yakındır, görüşür bence. Daha fazla dayanamaz. Kaya diyoruz !(ağız büzer)
C: Bir ağzını arasanmı diyorum ha?
E: (tek kaşı havada) özledinmi yoksa?
C: H-hayır canım...ne alaka ...yani...
E: Tamam Caner gevelemeyi bırak. Hadi sen doğru işinin başına. Unutma bu gün Chelebi Collection 'un misafirleri var. Ben SEMA logistic'e uğradıktan sonra gele bileceğim ancak. Yemin ederim harab oldum iki dağda bir derede. Bir yandanda K Kensington hotel 'in işleri. Yakında oraya da, uğramam gerekecek. Bıktım yemin ederim bıktım!!!!! Şirkette cabası! Offff lanet olsun!
C: Ablacığım hadi itiraf et bu kadarını sen bile beklemiyordun.
E: Doğru söylüyorsun Caner. Zenginlik güzel bir duygu. Insana her istediğini veriyor. Ama, aldıkları daha fazla galiba....Ama aklımda bir plan var...
C: Dün bana anlattığın mı?
E: Evet. Ama tabiiki Kayaya bağlı her şey....

Şirketin durumları iyiydi aslında. Çağatayda şuan Enderle gayet iyi anlaşıyordu. Bir tek Şahikanın hisseleri idaresiz duruyordu. O da, Çağatay tarafından oylama ile yönetim kurulundan atıldığı için.....

Ender sakin adımlarla Kayanın odasına yaklaştı. Kapını tıkladıktan sonra aldığı olumlu cevapla içeri dahil oldu.

E: Aşkım..(masaya yaklaşır)
K: Nasılsın?(ellerini kavrar)
E: Iyi...se....

SON KEZ [EnKay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin