Helloooo🙋♀️ Foto enkayfanss instagram sayfasından alıntı ve yine de bölüme cuk oturdu 🤤
Sabah...
Er: Anne? Iyimisin?
E: Günaydın oğlum. Daha iyiyim. Bir yere mi gidiyorsun?
Er: Ha evet arkadaşlarımla buluşacaktık. Senin programın ne?
E: Kaya, ben, Sema birlikte yemek yiyeceğiz. Kayanın evine gideceğim. Bu gün gerçek babasının kim olduğunu öğrenecek kardeşiniz.
Er: Peki ya ne zaman Turkiyeye döneceksiniz?
E: Yarın. Akşama bavulları hazırlamam gerek.
Er: Peki ya Kaya abi? Semadan ayrı kal...
E: O da geliyor. Dün ben hastanedeyken Mahmutla konuşmuşlar. Hatta o da bizimle, özel uçakla gidecek . Doğru ilk önce bizimle gelmek istemese de, sonradan Mahmutun teklifini kabul etmiş.
Er: Anne peki ağır olmuyormu?
E: Ne?
Er: Yani bir yanda Kaya abi bir yanda Mahmut abi...
E: Erimciğim Kaya abi konusu biteli çok oldu. Biz artık farklı...
Er: Peki ya Yiğitle Sema?
E:....sen bunları düşünme. Hadi yemeğin bittiyse arkadaşlarını bekletme.
Er: Anlaşıldı. Görüşürüz.
E: (yanağına öpücük kondurur) Görüşürüz.M: Aşkım?(kafasından öper)
E: Hayatım? Çıkıyormusun? Erken ama.
M: Ha evet. Çok önemli konuklarımız var Fransadan. Geciksem saygısızlık olur.
E: Peki madem. (Yüzünü elleri ile sarmasıyla 2 defa öptü)
M: Şans öpücüğü diyorsun yani?
E: No no no. Ben şansın ta kendisiyim tatlım)))))Saatler bir birini kovaladıkça öğlen olmuş ve yemek saatine az kalmış Ender Kayanın kapısına dayanı vermişti. Kapının çalınmasının ardından kızını oyuncaklarıyla baş-başa bırakan Kaya kapıya doğru anlam veremediği bir heyecanla yürüdü.
E: Merhaba Kaya.
K:Hoşgeldin Ender.(kapıyı kapar)
E: Sema nerde?(içeri geçer)
K: Odasında oyuncaklarıyla oynuyor.
E:Iııım güzel... aslında şey...(kanepeye oturur) biraz otururmusun?
K:(baka kalır) tabiiki. Bir şey mi oldu?
E: Teşekkür edecektim sana. Doğrusu ben dün akşam olanları pek iyi hatırlamıyorum ama bildiğim kadarıyla Yiğitin isteği üzerine dün kafeye gelmişsin. Yani ben o kadar...
K: Ender. Gerek yok. Bir şey değil. Yani Yiğit derse gitmek zorundaydı, Mahmutta olmayınca kızımla birlikte gelmek zorunda kaldım. Zaten Mahmut gelicekmiş. Galiba seni hiç kimseye emanet edemiyor.(ağız ucu güler)
E: Öyledir biraz...(ufak güler) yani yine de teşekkür ederim. Gelmen bile çok hoştu.
K: Bir şey değil.
E: Ama ben gerçekten Semayı hatırlamıyorum. Yani dün gece senin yanında olduğunu Mahmut söyledi bana.
K: Gayet normal. Mahmutu görünce aklın gittiği için....
S: Anneeeee
E: Aşkım..oh mis kokulum (bolca öper).banyomu yaptın sen?
S: Evetttt
K:Sofra hazır geçelim mi?
E: Olur...Yemek sırasında...
E: Kızım o patatesler bitecek .
S: Güzel değil ama....
K: Vitamin onlar.
E: Evet. Baban haklı kızım. (Göz kırpar)
K: ..... ( heyecanla bakar ) .....
S: Babam nerde?
E: Burda.(eliyle Kayayı işaret eder)
S: Ama o Kaya amca.
E: (hüzünle) hayır kızım. Senin gerçek baban o. O yüzden lütfen bundan sonra Kaya amca yerine baba demeyi dene.
S: Peki ya babam? Kızmazmı?
E: Hayır hayatım sen merak etme kızmaz. Zaten o da biliyor her şeyi. O da razı.
S: O zaman öz babama ne değeceğim?
K: Ben zaten senin öz babanım kızım.
S: Hayır sen Kaya babasın. Öz babam evde.
E: Semacımmm senin öz baban Kaya. Ama Mahmuta baba diğe hitab....
S: (ağlayacakmış gibi bakar)....
K: Evet. Istersen her ikimize de baba diye bilirsin.
E: (hoşça gülümser) evet kuzum.
S: Peki. (Yemeğe devam eder)Bu sırada Ender ve Kaya bir-birilerine ucuz kurtulduk der gibi bir bakış atarak yemeğe devam ederler. Yemek bittikten sonra 3ü birlikte çizgi film izlemek adına televizyonun önüne geçerler. O sırada Ender Kayanın kulağına eğilerek yavaşça fısıldar.
E: Hiç bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim.
K:(aynı ses tonunda). Aslında bende. Ama galiba yaşından dolayı..bence yaşı artdıkça kurcalayacak.
E: Ha evet. Ama işte o zaman biraz zorluk yaşaya bilirim. Nede olsa esas suçlu benim.
K: Gerçekten böylemi düşünüyorsun?
E: Yalanmı?
K: Aslında...
S: Ya ne konuşuyorsunuz? Izleyemiyorum. Öfff (aralarından ayrılarak öne geçer)
K: Ender yemin ederim aynı sen. Her hareketi seni andırıyor bana. Allah aşkına şu bakışa bak. Bak bak bak. Gözlere bak. Nasılda deviriyor. Hem dediyim dedik, hem sorgulayıcı. Istediği bir şey olunca da o kadar seviniyor ki anlatamam.
E: (özlem dolu gözlerle bakar) öyledir..bana çekmiş.. ama gamzeler senin. Saç rengi, derisi falan benziyor aslında sana. Aynı Yiğitteki gibi.
K: Evet. Bizden olan güzel oluyormuş. (Hafif güler)
E: (utanar).....
K: Ne oldu? Kızardın bakıyorum??
E: ahahahah benmi? Yok ya sıcak burası biraz ondan.
K: Evet ya ne yapsak da serinlersek?
E: Bilmemmmm (çapkın bir bakış atar)
K: Hiç değişmemişsin.
E: Nasıl yani???
K: Hâlâ yanımdayken kendini kaybediyorsun.
E: Allah Allah niyeymiş?
K: Baksana gözlerinin içi gülüyor.
E: E mutluyum da ondan. Baksana sabah korkuyorduk ama şimdi hiç bir şey olmamış gibi cizgi film izliyoruz.
K: Teşekkür ederim.
E: Eninde sonunda olacaktı zaten. Şey senin bavulların hazırmı?
K: Yok ya henüz vakit bulamadım. Akşama toplarım.
E: Bendede öyle durumlar. Ama istersen yardım ede bilirim sana.
K: Gerçektenmi?
E: Tabiiki ilk değil ne de olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KEZ [EnKay]
FanfictionEğer 85.ci bölümde Enderle Kaya arasında biraz farklı olaylar yaşansaydı ne olurdu? Peki ya Enderin hayatına onu Kayadan daha fazla seven biri girseydi ??? {(18+) cinsellik içerir} . . . İki adam, bir kadın. Yarım kalmış seâdet, tükenmeyen aşk...