Helloo🙋🏿♀️yeni sayfa açıyoruz 🔥
O hadisenin ardından geçen bir yıl ...kocaman , dev bir yıl... tabii tam olarak ne yaşandığını, neyin nasıl geliştiğini hiç kimse bilmiyor. 1 kişi hariç....
Ender artık Kuyu holdinge giriş yapmıştı. Kapıda karşılanmasının yanı sıra, kendisini asistanı takip ediyordu. Imzalanması gereken dosyalar hakkında kapıya ulaşana kadar bilgi toplayan Ender, odasına geçtiği an davetsiz misafiri ile karışlaşmıştı.
Y: Endoooo
E: Yıldız?
Y: Nerde kaldın yaaa sabahtan beri ağaç oldum burda.
E:(görüşür) Önceden haber vermediğin için ola bilir mi Yıldızcığım? Eee hangi rüzgar attı seni buraya?
Y: Ay Endoşum sen hiç değişmeyecekmisin ya? Hiç öylesine aslında. Çağataya uğramıştım seni de bir göreyim dedim.
E: Evde doyamıyormusun kocacığına? Birde buradamı hasret gidereyim diyorsun? Yoksa maksadın etrafı kolaçan etmekmi?
Y: Hah. Çok zekisin..ne yapayım insanın böyle yakışıklı, karizmatik,genç,zengin kocası olunca, etraftada aç kurtlar dolaşınca başka çare kalmıyor. Eee sende durumlar nasıl?
E: E iyiyim bende. Gördüğün gibi.
Y: Ya ben onumu diyorum? Kayayı soruyorum işte. Nasılsınız, bir ortak yol bula bildinizmi? Ne olacak sizin bu işlerin sonu?
E: Benimle konuşmanı Kayamı istedi?
Y: Y-yoo . Ay ben arkadaşımın yanına uğrayamazmıyım Ender yaa.
E: Ne hikmetse gelir gelmez konuya daldın ama...Yıldızcığım bu kaçıncı ama hayatım hı?
Y: (yüzü düşer) ay ama ne yapayım yaa...hadi Yiğiti geçtim, o alışkın zaten. Peki ya Sema. Harab oldu garibim.
E: Yıldızz Yıldızzz sen Semanı hiç merak etme hayatım tamam mı? Hadi seninde işlerin vardır... mağlum çocuklarında seni bekler..hadi hayatım toparlan..iyi günler Yıldızcığım.... iyi günler...(el sallar)
Y: Ay Ender yemin ederim böyle kovulma şekliyle hiç karşılaşmadım haa. Neyse ya seninle konuşanda kabahat.(ayağa kalkar)
E: Babay canım babay (dosyalarla ilgilenir).Enderin bu denli davranışı aslında her kesi etkiliyordu. Esasda Caneri. Ablasını mutlu görmeye çalışan kardeşin karşılaştığı mutsuzlukla uğradığı hayal kırıklığı tarif edilemezdi. Az önce ablasının Yıldızı kovmasının yanı sıra şimdi de , kendisi ablası tarafından odadan kovulmuştu. Son çarenin Kayayla konuşmak olduğunu idrak eden Caner, tüm olub biteni Kayaya anlattıktan sonra şirketten çıktığı gibi direk işlerinin başına dönmüştü. Şimdi geriye tek bir yol kalıyordu. Her zaman olduğu gibi alttan almak. Tabiiki bu, 1 yıl içinde her zaman böyle olmuştu. Enderin tüm soğukluklarını, tüm tatsızlıklarını, tüm direnişlerini, Kaya hep alttan almıştı. Bilâkis kadının zor bir süreçten geçtiğinin farkındaydı kendisi. Geçen yıl içinde kadın tam 4 tane psikolog değiştirmişti. Ama hiç biri kadının şuan ki durumuna bir çare bulamamıştı. Kaya son çareyi genellikle ilişkisinde sorun yaşayan çiftlerin baş vurduğu bir terapistde bulmuştu. Ama tabiiki Enderi ikna etmek çok zor olacaktı...
Kafasında ki tüm soru işaretlerini bir kenara bırakarak kendisini topladı adam. Üç kez kapıyı tıklatdıktan sonra duyduğu gel kelimesi ile odaya giriş yaptı.
K: Hayatım .. Nasılsın?
E: Iyi.(gözünü dosyadan ayırmaz)
K: Işlerin yoğun galiba?
E: (halâ dosyayla ilgilenir) evet. Bu gün neredeyse 5yıl olacak ki, iş yapmadığımız Vural beyle görüşmemiz var. O yüzden her şeyin mükemmel olmasını istiyorum.
K: Çok önemli biri galiba (yanına yaklaşır)
E: No. Aslında sadece zamanında bana çok iyiliği dokunmuş biri. O yüzden arayı sıcak tutmakta fayda var.Kadının hâlâ başını kaldırmadığını gören adam hiç bir şey söylemeden kadının oturmuş olduğu koltuğu ters yöne çevirdi. Kadının kendisine yönelik şaşkın bakışlarına aldırış etmeden önüne çöktü. Göz göze gelmesinin yanı sıra, koltuğa iyice yaklaştı. Ayna zamanda ara mesafesinin yok olmasından kaynaklanan yakınlıkla dudaklarına ulaşmaya çalıştı. Kadının aniden kendisini geri çekip ayağa kalkışı tüm isteğini yok etmeye yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON KEZ [EnKay]
FanfictionEğer 85.ci bölümde Enderle Kaya arasında biraz farklı olaylar yaşansaydı ne olurdu? Peki ya Enderin hayatına onu Kayadan daha fazla seven biri girseydi ??? {(18+) cinsellik içerir} . . . İki adam, bir kadın. Yarım kalmış seâdet, tükenmeyen aşk...